Gå til innhold

Hva er det styggeste plagget du har sett i det siste?

Gjest Badebuksa

Anbefalte innlegg

Jeg tenkte at det var folk i alderen 70 og oppover som bestilte klær disse merkene.

Ja, de handler nok der de også. Leter man litt hos disse kjedene, kan man finne mye lekkert. En ting kjøper jeg bare ikke der, og det er sko. De er kjempe-svære i størrelsen.

Anonymous poster hash: f25af...5d6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Korsetter, INGEN kler dem. Puppene opp i halsen er IKKE pent, så NEI Linni Meister. Du kler ikke puppene dine knødd opp i halsen, det ser bare tacky og ultraharry ut. FYSJ!!!

Anonymous poster hash: 6b536...780
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Facebook insisterer på at den gule jakka fra Klingel (?) er noe for meg. Samme med den neongrønne kjolen pinar postet.

Facebook kjenner meg ikke så godt som de tror!

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Facebook insisterer på at den gule jakka fra Klingel (?) er noe for meg. Samme med den neongrønne kjolen pinar postet.

Facebook kjenner meg ikke så godt som de tror!

Her må du bare slå til og lage et antrekk av disse anbefalingene! Du vil vel ikke fremstå som kjip og umoderne?

PS: Ikke glem Jeffrey Campbell skoene, da :fnise:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Korsetter, INGEN kler dem. Puppene opp i halsen er IKKE pent, så NEI Linni Meister. Du kler ikke puppene dine knødd opp i halsen, det ser bare tacky og ultraharry ut. FYSJ!!!

Anonymous poster hash: 6b536...780

Enig i at når glamourmodeller snurper seg inn i tacky korsetter fra superkul så ser det ikke mye bra ut.

Når det er sagt; et pent korsett i riktig størrelse kan se helt nydelig ut, og trenger absolutt ikke å innebære pupper opp til haken.

Korsetter ftw! :danse:

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes de var fine jeg :)

Hvordan er det å gå i slike sko? Får man ikke høydeskrekk? :-)

Anonymous poster hash: e992c...e9c

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan er det å gå i slike sko? Får man ikke høydeskrekk? :-)

:fnise: Dersom skoen er riktig laget er det ikke noe annerledes enn å ha på seg sko med 5-8 cm hæler. Kommer helt han på hvordan helen er festet, om skoen har litt padding, om den er litt buet på sålen under (hkør at man går penere med dem). I det store og det hele, ikke noe problem dersom man har litt erfaring med hæler.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise: Dersom skoen er riktig laget er det ikke noe annerledes enn å ha på seg sko med 5-8 cm hæler. Kommer helt han på hvordan helen er festet, om skoen har litt padding, om den er litt buet på sålen under (hkør at man går penere med dem). I det store og det hele, ikke noe problem dersom man har litt erfaring med hæler.

Kanskje burde testet slike en gang... jeg er 172... da blir jeg 188 med de på... :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kanskje burde testet slike en gang... jeg er 172... da blir jeg 188 med de på... :o

Så lenge du bærer høyden med stolthet (noe ALLE kvinner burde gjøre, uansett høyde!) ser jeg ikke problemet. Det aller viktigste er at DU føler deg fin, ikke hvor høy du blir. Kan forøvrig legge til at damer som bærer høyden sin med selvsikkerhet er utrolig sexy ;)

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lenge du bærer høyden med stolthet (noe ALLE kvinner burde gjøre, uansett høyde!) ser jeg ikke problemet. Det aller viktigste er at DU føler deg fin, ikke hvor høy du blir. Kan forøvrig legge til at damer som bærer høyden sin med selvsikkerhet er utrolig sexy ;)

Takker for tipset, Gitte. Liker å gå med hæler, men da stort sett 8-10 cm høye.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for tipset, Gitte. Liker å gå med hæler, men da stort sett 8-10 cm høye.

Bare hyggelig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...