jukkapalme Skrevet 13. april #6881 Del Skrevet 13. april AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Det må seriøst være en av Norges styggeste bunader. Anonymkode: 1d85f...02d Haha, ja. Legg merke til det tapre, beklemte smilet til modellen 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ToveM Skrevet 14. april #6882 Del Skrevet 14. april (endret) AnonymBruker skrev (16 timer siden): Er det en kunst å se latterlig ut? 😂 Anonymkode: 44227...ed7 Mye kust som ser latterlig ut. Regner ikke med at noen har sett disse plaggene på gaten. Endret 14. april av ToveM Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 14. april #6883 Del Skrevet 14. april AnonymBruker skrev (16 timer siden): Det må seriøst være en av Norges styggeste bunader. Anonymkode: 1d85f...02d Det er jo nydelige broderinger på den. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. april #6884 Del Skrevet 14. april Honey Dew skrev (58 minutter siden): Det er jo nydelige broderinger på den. Helt enig. Det er jo og en av få bunader som sto i en levende tradisjon, og såvidt jeg forstår har den mange muligheter for personlige tilpassinger. Digger silketørkleet de trør utenpå lua ,og det unike smykket, og den korte jakka: Anonymkode: 5ab86...dc5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tidsfordriv2023 Skrevet 14. april #6885 Del Skrevet 14. april Ponchos er det mest usexye en dame kan ha på seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minitroll Skrevet 14. april #6886 Del Skrevet 14. april AnonymBruker skrev (På 13.4.2024 den 16.17): Dagens latter😅 Anonymkode: 12925...96b Det oransje frynse-antrekket var faktisk ganske kult, om jeg kunne lånt en førerhund ville jeg gått slik. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rhodiola Skrevet 14. april #6887 Del Skrevet 14. april Tråden er ryddet for avsporing. Rhodiola, adm. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. april #6888 Del Skrevet 15. april tidsfordriv2023 skrev (15 timer siden): Ponchos er det mest usexye en dame kan ha på seg. Ja giiid, tenk å ikke være sexy ved enhver anledning! Det er jo damers hovedfunksjon! 🙄 Dømmer du menns klesdrakt etter grad av sexyhet også? Anonymkode: 21273...b20 10 1 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. april #6889 Del Skrevet 15. april Jeg så en godt voksen dame ca. 60-65, som gikk i en litt for trang hvit bukse, der det tydelig viste skikkelig camel-toe. (kan være at hun har dratt buksen alt for godt opp også). Dagen etter en jente på knappe 20 som gikk i en såpass tynn tights at fargen på G-strengen syntes igjennom. Hva synes dere er verst? Anonymkode: 5592f...355 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. april #6890 Del Skrevet 15. april AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Jeg så en godt voksen dame ca. 60-65, som gikk i en litt for trang hvit bukse, der det tydelig viste skikkelig camel-toe. (kan være at hun har dratt buksen alt for godt opp også). Dagen etter en jente på knappe 20 som gikk i en såpass tynn tights at fargen på G-strengen syntes igjennom. Hva synes dere er verst? Anonymkode: 5592f...355 hvordan er alder relevant?? Anonymkode: 5ab86...dc5 5 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. april #6891 Del Skrevet 15. april AnonymBruker skrev (32 minutter siden): hvordan er alder relevant?? Anonymkode: 5ab86...dc5 Hadde ingen relevans, går vel an å mene noe om hva som er styggest likevel? Selv synes jeg det var styggest med camel-toe på ei såpass voksen dame... Anonymkode: 5592f...355 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. april #6892 Del Skrevet 15. april AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hadde ingen relevans, går vel an å mene noe om hva som er styggest likevel? Selv synes jeg det var styggest med camel-toe på ei såpass voksen dame... Anonymkode: 5592f...355 Ja, så det var alder som var stygt for deg, da? jeg synes det er ulekkert med camel toe på alle, uansett alder, og det samme med synlig g-string - griseharry enten du er 16 eller 60. Anonymkode: 5ab86...dc5 11 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. april #6893 Del Skrevet 15. april AnonymBruker skrev (57 minutter siden): Ja, så det var alder som var stygt for deg, da? jeg synes det er ulekkert med camel toe på alle, uansett alder, og det samme med synlig g-string - griseharry enten du er 16 eller 60. Anonymkode: 5ab86...dc5 Vel, hadde det vert ei jente som hadde hatt camel-toe, så hadde jeg vel syntes at det passet seg bedre en ei i 60-åra, slik sett er det på en måte en relevans. Pent er det ikke uansett alder, nei. Så sånn sett ikke noe med alder å gjøre. Tror mange her ser sammenhengen, kanskje ikke du? Anonymkode: 5592f...355 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. april #6894 Del Skrevet 17. april Sålene gir meg grøssninger Anonymkode: 6b7a1...874 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. april #6895 Del Skrevet 18. april AnonymBruker skrev (På 13.4.2024 den 12.27): Festdrakt for voksne fra Sparkjøp - fast fashionversjonen av bunaden, som var den siste skansen mot nettopp fast fashion. Inkluderer sølje til kr 99, i et materiale som Sparkjøp ikke tør å informere om - de sier bare at de har "sølvfarget" og "gullfarget" Anonymkode: 5ab86...dc5 Helt enig! Hadde heller brukt en vanlig, fin kjole enn en festdrakt. Anonymkode: e25ce...6ae 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. april #6896 Del Skrevet 18. april AnonymBruker skrev (På 14.4.2024 den 14.54): Helt enig. Det er jo og en av få bunader som sto i en levende tradisjon, og såvidt jeg forstår har den mange muligheter for personlige tilpassinger. Digger silketørkleet de trør utenpå lua ,og det unike smykket, og den korte jakka: Anonymkode: 5ab86...dc5 Oj! Den var kul 😍🤩 Den har jeg faktisk ikke sett før! Anonymkode: e25ce...6ae 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. april #6897 Del Skrevet 19. april De treningstightsene som "alle" går i. Altså ,ingenting er overlatt til fantasien. Ser ut som ballett Tricot. Sitter så stramt rundt rumpa og underlivet at man nesten kunne malt på seg klær. Har synes det har vært vanskelig å finne seg en vanlig joggebukse og trene i🥴 Anonymkode: 7bee7...f36 6 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roci Skrevet 23. april #6898 Del Skrevet 23. april Denne buksa - ser ut som om den er sydd av sånn kunstgress som noen har på balkongen😆 9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peanut Skrevet 25. april #6899 Del Skrevet 25. april On 4/13/2024 at 9:39 PM, AnonymBruker said: Det må seriøst være en av Norges styggeste bunader. Anonymkode: 1d85f...02d Næsj, fargerik om noe ^^, Hmmmm <_< Kjekt når man skal bade da og eventuelt svømme >_< men ikke ellers 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missLynch Skrevet 5. mai #6900 Del Skrevet 5. mai 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå