Gå til innhold

Hva er det styggeste plagget du har sett i det siste?

Gjest Badebuksa

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vetatjegikkevet skrev (På 11.11.2022 den 22.03):

Zalando - jeg kom hit fordi jeg fikk opp reklame for den 😅 Koster en liten tusenlapp om du vil ha:9CA99350-2786-4DB0-B2B6-0C08CC585949.thumb.jpeg.ee8a3b05614ffc4b59f4ccbefed87499.jpeg

Edit: Heter Fashion mock neck.

Høres slitsomt ut å måtte ta av seg genseren hver gang man skal vaske hendene...

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bingo Bongo skrev (4 timer siden):

image.png.2830f251d42c93b6a720e4cc76030d53.png

Jakken var ille nok i seg selv, men sammen med beltet gjør det nesten vondt å se på :stum:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anoia skrev (1 minutt siden):

Jakken var ille nok i seg selv, men sammen med beltet gjør det nesten vondt å se på :stum:

Beltet matcher i det minste fôret inni.... 😄

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Anoia skrev (1 time siden):

Høres slitsomt ut å måtte ta av seg genseren hver gang man skal vaske hendene...

Hvorfor må du vaske hendene når du har hansker på? De blir jo ikke møkkete på samme måte da?

Ellers en meget kul topp etter min mening. Definitivt en eye-catcher. Men hver sin smak ;)

Anonymkode: 60691...160

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Hvorfor må du vaske hendene når du har hansker på? De blir jo ikke møkkete på samme måte da?

Ellers en meget kul topp etter min mening. Definitivt en eye-catcher. Men hver sin smak ;)

Man vasker seg da vel på hendene etter å ha vært på do uansett? Regner med at bakterier kan feste seg på hanskene også.

• Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anoia skrev (7 minutter siden):

Man vasker seg da vel på hendene etter å ha vært på do uansett? Regner med at bakterier kan feste seg på hanskene også.

Hvis man ikke klarer å tørke seg i ræva uten å få bæsj på hanskene ville jeg nok heller tatt de av først ;)

Fingrer putter mange opp i munnen uten å tenke seg om, det gjøres nok mye sjeldnere med hansker på. Så jeg vil tro problemet stort sett forsvinner. Fingermat er vel også greit å unngå med hansker på ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Hvis man ikke klarer å tørke seg i ræva uten å få bæsj på hanskene ville jeg nok heller tatt de av først ;)

Fingrer putter mange opp i munnen uten å tenke seg om, det gjøres nok mye sjeldnere med hansker på. Så jeg vil tro problemet stort sett forsvinner. Fingermat er vel også greit å unngå med hansker på ;)

Med det resonnementet virker det som om du ikke synes det er nødvendig overhodet å vaske hendene etter å ha vært på do, fordi du ikke får bæsj direkte på hendene? Husk at det er plenty med bakterier både på spyleknappen, dørhåndtaket og kranen på vasken også. 
Toaletter er heller ikke det eneste stedet man kan plukke opp bakterier, så man bør vaske hendene flere ganger om dagen uansett, særlig hvis man har vært ute av hjemmet.

(Beklager off-topic, skal gi meg nå)

• Liker 11
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anoia skrev (31 minutter siden):

(Sitat ikke bare til deg)

Da er det den andre delen av problemstillingen. Man må ta av seg toppen når man er på do. Er man på offentlig toalett, kan man ikke ta på seg toppen igjen før man har vasket hendene i fellesrommet. Noen steder er toalettene for damer og herrer hver for seg, men vasken er i fellesrommet. Tenk om det er vinter og man har mange lag på seg. Dette blir vanskeligere og vanskeligere...

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anoia skrev (3 timer siden):

Med det resonnementet virker det som om du ikke synes det er nødvendig overhodet å vaske hendene etter å ha vært på do, fordi du ikke får bæsj direkte på hendene? Husk at det er plenty med bakterier både på spyleknappen, dørhåndtaket og kranen på vasken også. 
Toaletter er heller ikke det eneste stedet man kan plukke opp bakterier, så man bør vaske hendene flere ganger om dagen uansett, særlig hvis man har vært ute av hjemmet.

(Beklager off-topic, skal gi meg nå)

Man trenger ikke å vaske seg fordi man ikke putter fingre i hansker opp i ansiktet (som man ofte gjør uten hansker) eller f.eks tilbereder mat med hansker på. Dermed kan heller ikke bakteriene havne et sted der de gjør skade. 

For øvrig er det viktig å ikke vaske og desinfisere alt mulig rart hele tiden. Vi må utsettes for en viss mengde bakterier om vi skal bygge opp et godt immunforsvar. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

wwoman skrev (4 minutter siden):

Hva er stygt med dette?

Sømmen på ræva kanskje? Vet ikke, var litt kult dette 

Anonymkode: 3c9de...532

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Sømmen på ræva kanskje? Vet ikke, var litt kult dette 

Anonymkode: 3c9de...532

Synes de buksene er veldig fine, har flere av de

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Mamajune11 skrev (På 21.9.2022 den 23.48):

Enig. Veldig svigermor på 65. 

Hvorfor er det pr def kjipt at svigemor på 65 bruker noe. Skal ikke de damene også ha på seg noe. Blir alt av klær svigermødre på 65 bruker kjipt ? Bør svigermødre på 65 ikke bruke klær ? Så mange spørsmål.

Anonymkode: 8f63c...c19

• Liker 10
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

D7FA7373-766F-4646-9A89-EE1D94577058.png

Anonymkode: 5e533...95a

wwoman skrev (6 minutter siden):

Synes de buksene er veldig fine, har flere av de

Wr. Up-buksene er de styggeste jeg ser 🤪 eller, det er en overdrivelse å kalle dem for bukser, det er rett og slett tights.

Anonymkode: dedd6...07a

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Wr. Up-buksene er de styggeste jeg ser 🤪 eller, det er en overdrivelse å kalle dem for bukser, det er rett og slett tights.

Anonymkode: dedd6...07a

De som er jeans er ikke tights da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...