Gjest Catalina Culès Skrevet 25. januar 2018 #4161 Del Skrevet 25. januar 2018 13 timer siden, Neket skrev: Fikk opp en reklame på siden her....Jeg greier ikke bestemme meg for hvilken som er jævligst! https://www.banggood.com/theme-a-t-1835.html?utm_source=google&utm_medium=cpc_fashion&utm_content=helen&utm_campaign=cnew-ws-socofy-p-neu&gclid=EAIaIQobChMIt8vajqbx2AIVhooZCh1kkg3HEAEYASAAEgIkK_D_BwE Fy, de var grusomme, kunne aldri gått med noe sånt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catalina Culès Skrevet 25. januar 2018 #4162 Del Skrevet 25. januar 2018 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Superblomst Skrevet 25. januar 2018 #4163 Del Skrevet 25. januar 2018 8 hours ago, AnonymBruker said: *hvisker* det er ikke lov å bilder inne på h&m butikker :s Anonymkode: 5b4f9...f80 Når kom den regelen? Jeg pleier alltid ta bilde av klærene jeg vurderer kjøpe 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snuppah00 Skrevet 25. januar 2018 #4164 Del Skrevet 25. januar 2018 3 timer siden, Superblomst skrev: Når kom den regelen? Jeg pleier alltid ta bilde av klærene jeg vurderer kjøpe Aldri hørt om den reglen jeg heller Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snuppah00 Skrevet 25. januar 2018 #4165 Del Skrevet 25. januar 2018 3 timer siden, Calandria skrev: Øynene mine! 😭 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2018 #4166 Del Skrevet 25. januar 2018 Kanskje greit å få deg en større bukse?? Anonymkode: afb11...3da 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sugemerke Skrevet 25. januar 2018 #4167 Del Skrevet 25. januar 2018 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kanskje greit å få deg en større bukse?? Anonymkode: afb11...3da Det der ser ut som meg som gravid. Inn døra hjemme, kaste av genseren og åpne buksa mens magen bare "endelig"! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2018 #4168 Del Skrevet 25. januar 2018 8 timer siden, Superblomst skrev: Når kom den regelen? Jeg pleier alltid ta bilde av klærene jeg vurderer kjøpe Regelen har vært så lenge jeg jobbet i H&M hvertfall, 6 år, men kan hende bare små butikker får tid til å håndheve den, vanskelig å oppdage av og til, f.eks presse og studenter som skriver oppgave om H&M må søke H&M's hovedkontor om tillatelse før de får lov, mens de kundene vi ser ta bilder ber vi bre om å slette bildet. er enig i at det er en dum regel men den finnes. Anonymkode: 5b4f9...f80 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2018 #4169 Del Skrevet 26. januar 2018 Det er jo ikke akkurat norsk lov da, så er jo bare å gå derfra om man skulle få tilsnakk pga man tar et bilde (tar selv ofte bilder av klær feks så jeg kan huske dem tilfelle jeg ombestemmer meg og vil tilbake og kjøpe). Tviler på at H&M har noe mandat til å be folk slette ting på sine private telefoner. Anonymkode: 42fe1...23d 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Raiu Skrevet 26. januar 2018 #4170 Del Skrevet 26. januar 2018 Hadde H&M bedt meg slette fordi jeg tar bilder av noen klær så hadde jeg sluttet å handle der. Rar regel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perelandra Skrevet 26. januar 2018 #4171 Del Skrevet 26. januar 2018 Fra minmote.no, en uutømmelig inspirasjonskilde til denne tråden. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemarihøne Skrevet 26. januar 2018 #4172 Del Skrevet 26. januar 2018 Dette🤔 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2018 #4173 Del Skrevet 26. januar 2018 Jeg reagerer forferdelig på alle dere musegrå kjerringer. Hvis dere vil bedømme, gjør dere om til er objekt først for andres bedømming. De fleste pleier å få betalt for å bli bedømt, hvis man ser en håndballkamp og tillater seg å kritisere, de får betalt for det i det minste. Dere sitter bare og kritiserer noe som dere ser på andre mennesker i hverdagen. Typisk små mennesker. Dere er så grusomt små og dere ser det ikke selv. Hva hvis jeg skal kritisere andre for valg som er så ekstremt klisje at de burde henge seg selv ha uoriginalitet? HVA MED DET ANSVARET DA? Spør deg selv om du hadde likt om noen kastet bæsj på deg hele tiden. Neivel, så slutt da? Ikke ha noen meninger. Meningene dine gjør verden til en verre plass og noen burde si det til deg. Majoriteten er virkelig den ekleste gruppen. Dere er bare en sausegrøt av impulser og ingenting av dere selv. Anonymkode: b7fd6...591 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2018 #4174 Del Skrevet 26. januar 2018 På 24.1.2018 den 20.09, Neket skrev: Fikk opp en reklame på siden her....Jeg greier ikke bestemme meg for hvilken som er jævligst! https://www.banggood.com/theme-a-t-1835.html?utm_source=google&utm_medium=cpc_fashion&utm_content=helen&utm_campaign=cnew-ws-socofy-p-neu&gclid=EAIaIQobChMIt8vajqbx2AIVhooZCh1kkg3HEAEYASAAEgIkK_D_BwE Det var ikke akkurat utseende på skoene som gjorde at jeg reagerte litt. Jeg tror hjernen min er blitt for «seksualisert» - jeg leste nemlig «bang good». «Bang» er jo et slang uttrykk på engelsk for sex... så «bang» i vei. Anonymkode: 7f469...c80 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Raiu Skrevet 26. januar 2018 #4175 Del Skrevet 26. januar 2018 7 hours ago, AnonymBruker said: Jeg reagerer forferdelig på alle dere musegrå kjerringer. Hvis dere vil bedømme, gjør dere om til er objekt først for andres bedømming. De fleste pleier å få betalt for å bli bedømt, hvis man ser en håndballkamp og tillater seg å kritisere, de får betalt for det i det minste. Dere sitter bare og kritiserer noe som dere ser på andre mennesker i hverdagen. Typisk små mennesker. Dere er så grusomt små og dere ser det ikke selv. Hva hvis jeg skal kritisere andre for valg som er så ekstremt klisje at de burde henge seg selv ha uoriginalitet? HVA MED DET ANSVARET DA? Spør deg selv om du hadde likt om noen kastet bæsj på deg hele tiden. Neivel, så slutt da? Ikke ha noen meninger. Meningene dine gjør verden til en verre plass og noen burde si det til deg. Majoriteten er virkelig den ekleste gruppen. Dere er bare en sausegrøt av impulser og ingenting av dere selv. Anonymkode: b7fd6...591 Vet ikke om du prøver å trolle eller bare er heeeelt ekstrem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sugemerke Skrevet 26. januar 2018 #4176 Del Skrevet 26. januar 2018 https://assets.vogue.com/photos/595ae82d773ef1362fe5d953/master/pass/01-andrew-gn-resort-2018.jpg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sugemerke Skrevet 26. januar 2018 #4177 Del Skrevet 26. januar 2018 Får ikke til å sette inn bilde fra mobil :/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2018 #4178 Del Skrevet 26. januar 2018 On 25.1.2018 at 6:11 PM, AnonymBruker said: Kanskje greit å få deg en større bukse?? Anonymkode: afb11...3da Noe litt søtt over det og Anonymkode: 0b0a5...cda 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smalls Skrevet 26. januar 2018 #4179 Del Skrevet 26. januar 2018 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg reagerer forferdelig på alle dere musegrå kjerringer. Hvis dere vil bedømme, gjør dere om til er objekt først for andres bedømming. De fleste pleier å få betalt for å bli bedømt, hvis man ser en håndballkamp og tillater seg å kritisere, de får betalt for det i det minste. Dere sitter bare og kritiserer noe som dere ser på andre mennesker i hverdagen. Typisk små mennesker. Dere er så grusomt små og dere ser det ikke selv. Hva hvis jeg skal kritisere andre for valg som er så ekstremt klisje at de burde henge seg selv ha uoriginalitet? HVA MED DET ANSVARET DA? Spør deg selv om du hadde likt om noen kastet bæsj på deg hele tiden. Neivel, så slutt da? Ikke ha noen meninger. Meningene dine gjør verden til en verre plass og noen burde si det til deg. Majoriteten er virkelig den ekleste gruppen. Dere er bare en sausegrøt av impulser og ingenting av dere selv. Anonymkode: b7fd6...591 Haha, var da voldsomt 🙊 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2018 #4180 Del Skrevet 27. januar 2018 22 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg reagerer forferdelig på alle dere musegrå kjerringer. Hvis dere vil bedømme, gjør dere om til er objekt først for andres bedømming. De fleste pleier å få betalt for å bli bedømt, hvis man ser en håndballkamp og tillater seg å kritisere, de får betalt for det i det minste. Dere sitter bare og kritiserer noe som dere ser på andre mennesker i hverdagen. Typisk små mennesker. Dere er så grusomt små og dere ser det ikke selv. Hva hvis jeg skal kritisere andre for valg som er så ekstremt klisje at de burde henge seg selv ha uoriginalitet? HVA MED DET ANSVARET DA? Spør deg selv om du hadde likt om noen kastet bæsj på deg hele tiden. Neivel, så slutt da? Ikke ha noen meninger. Meningene dine gjør verden til en verre plass og noen burde si det til deg. Majoriteten er virkelig den ekleste gruppen. Dere er bare en sausegrøt av impulser og ingenting av dere selv. Anonymkode: b7fd6...591 Da bør du rett og slett komme deg utav denne tråden Anonymkode: d74c3...5d1 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå