Gjest Tigress Skrevet 2. oktober 2014 #2941 Del Skrevet 2. oktober 2014 I dag såg eg ein gut med ei brok i slikt tynt, gråmelert joggedresstoff, og som hadde eit trykk på liksom venstre hofte- og lyskeparti. Eg er framleis litt i tvil om eg faktisk SÅG det, eller om eg hallusinerte... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2014 #2942 Del Skrevet 3. oktober 2014 Ikke ofte jeg reagerer på hva folk har kledd på seg, men i dag så jeg ei som så ut som om hun hadde blitt kledd på av noen som var blind. På beina hadde hun skikkelig klumpete militær-inspirerte sko i lilla(?!), sorte leggvarmere, snø-leopard mønstret tights, leopardmønstret skjørt, en paljett topp, en superlang cardigan som var sånn langhåra, og uten på der en sånn her: Have mercy...! Anonymous poster hash: 34dbe...241 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 4. oktober 2014 #2943 Del Skrevet 4. oktober 2014 Dette må da være det styggeste plagget noen gang... http://www.cellbes.no/dame-yttertoy-5389/skjort-501932?oc=023 Fikk dessverre ikke til å legge inn bilde 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alex Turner Skrevet 4. oktober 2014 #2944 Del Skrevet 4. oktober 2014 Dette må da være det styggeste plagget noen gang... http://www.cellbes.no/dame-yttertoy-5389/skjort-501932?oc=023 Fikk dessverre ikke til å legge inn bilde Vet ikke om jeg vil le eller gråte 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 4. oktober 2014 #2945 Del Skrevet 4. oktober 2014 Også så lekkert styla med den tightsen og joggeskoa! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
himmeloghav Skrevet 4. oktober 2014 #2946 Del Skrevet 4. oktober 2014 (endret) Korte olashorts med lommer hengende utenfor. Månestøvler Platåsko Gjelder generelt, ikke bare noe jeg har sett i det siste. Endret 4. oktober 2014 av himmeloghav Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Silverstream Skrevet 4. oktober 2014 #2947 Del Skrevet 4. oktober 2014 Ikke ofte jeg reagerer på hva folk har kledd på seg, men i dag så jeg ei som så ut som om hun hadde blitt kledd på av noen som var blind. På beina hadde hun skikkelig klumpete militær-inspirerte sko i lilla(?!), sorte leggvarmere, snø-leopard mønstret tights, leopardmønstret skjørt, en paljett topp, en superlang cardigan som var sånn langhåra, og uten på der en sånn her: Have mercy...! Anonymous poster hash: 34dbe...241 Synes ikke den var så værst jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2014 #2948 Del Skrevet 4. oktober 2014 Synes ikke den var så værst jeg Det var veldig fin form på den, men mønsteret og stoffet var helt jævlig. Anonymous poster hash: 4ef3f...db0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sofie777 Skrevet 4. oktober 2014 #2949 Del Skrevet 4. oktober 2014 Også så lekkert styla med den tightsen og joggeskoa! Har katalogen og der er bildet sammen med treningsklær generelt. Det finnes også en boblejakke som passer sammen med skjørtet... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SoftKitty Skrevet 4. oktober 2014 #2950 Del Skrevet 4. oktober 2014 Skal man trene med det bobleskjørtet, eller er det til-og-fra-trening-klær?? Det var iallfall utrolig stygt... :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 4. oktober 2014 #2951 Del Skrevet 4. oktober 2014 Dette må da være det styggeste plagget noen gang... http://www.cellbes.no/dame-yttertoy-5389/skjort-501932?oc=023 Fikk dessverre ikke til å legge inn bilde Føler det skjørtet er i samme kategorien som disse skjørtene: , Mvh Yvonne 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2014 #2952 Del Skrevet 4. oktober 2014 finnes det en tråd som går ut på fine plagg annet enn "hva har du på deg i dag?"? Anonymous poster hash: 5999c...a11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 5. oktober 2014 #2953 Del Skrevet 5. oktober 2014 Føler det skjørtet er i samme kategorien som disse skjørtene: , Mvh Yvonne Finnes det virkelig folk som kunne tenke seg å gå med slike klær...? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fantomina Skrevet 5. oktober 2014 #2954 Del Skrevet 5. oktober 2014 (endret) . Endret 18. januar 2015 av Fantomina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 5. oktober 2014 #2955 Del Skrevet 5. oktober 2014 Jeg tenkte at eneste bruksområde må være når man sitter rundt bålet på vintern og ikke kan dra frem soveposen.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anoia Skrevet 5. oktober 2014 #2956 Del Skrevet 5. oktober 2014 finnes det en tråd som går ut på fine plagg annet enn "hva har du på deg i dag?"? Anonymous poster hash: 5999c...a11 Her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jolene Skrevet 5. oktober 2014 #2957 Del Skrevet 5. oktober 2014 Føler det skjørtet er i samme kategorien som disse skjørtene: , Mvh Yvonne SÅnne kan jo være geniale når det er skikkelig kaldt! Når jeg bodde i Nord-Norge hadde det der vært genialt! Ikke alt som må se bra ut av plagg, noen ganger er praktiske klær det man trenger 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2014 #2958 Del Skrevet 5. oktober 2014 Føler det skjørtet er i samme kategorien som disse skjørtene: , Mvh Yvonne jøss, bare.. jøss SÅnne kan jo være geniale når det er skikkelig kaldt! Når jeg bodde i Nord-Norge hadde det der vært genialt! Ikke alt som må se bra ut av plagg, noen ganger er praktiske klær det man trenger jammen er jo nettopp stygge klær tråden handler om da Anonymous poster hash: 0b464...623 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blue Ivy. Skrevet 5. oktober 2014 #2959 Del Skrevet 5. oktober 2014 Uhm? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fantomina Skrevet 5. oktober 2014 #2960 Del Skrevet 5. oktober 2014 (endret) . Endret 18. januar 2015 av Fantomina 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå