Gå til innhold

Hva er det styggeste plagget du har sett i det siste?

Gjest Badebuksa

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

879e3e285aed11e3a53712fa0320160e_8.jpgSå noen postet denne i "hva er det fineste plagget du har sett i det siste" :spy: Kan ikke helt si meg enig.

Må vel være en spøk? Noe så grusomt!!!

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uggs med paljetter. Altså, fy faen. Uggs er stygge i seg selv, men fulle av paljetter i tillegg? Grusomt.

Jeg ser med skrekk og gru at folk fortsatt bruker, og kjøper, UGGS. Og nå disse her. Jeg skrek ut "åherreguuud" i ren vanntro første gang jeg så slike. Tror eieren av skoa, ble like sjokka som meg. :fnise:

Anonymous poster hash: de21c...90e

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, det var minst 3 som skrev at "ååh, så fiin", "hvor har du kjøpt den" osv haha :P

Sykt! Helt utrolig at folk kan ha SÅ dårlig smak :sjokkert:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes nesten den var litt artig... Men bare nesten. :fnise:

Herregud, skjønner at folk deler forskjellige meninger når det kommer til pels. Men å hetse folk som bruker pels fordi de ikke deler samme meninger som pels motstandere. WTF? Er så unødvendig å komme med kommentarer om at pels brukere er uvitne og begår sosialt selvmord. For det første så er det ikke alle som bryr seg om hvordan pels blir til og praksisen rundt det, ja kall dem kaldblodige eller inhumane whatever. Folk tenker og prioriterer forskjellig, blir ikke uviten av den grunn. Sikkert forfengelig og grusomt, men sånn er det bare. Sosialt selvmord? LOL, ser fortsatt mange som bruker pels og fortsatt har det sosialt bra.

Det er vel bare noe man håper på fremfor at folk vet om grusomhetene bak produksjonen og fremdeles kjøper produktet. At de vet og likevel kjøper det er verre enn å være uvitende for min del. At det er sosialt selvmord for noen, gjelder vel i de kretsene hvor dyremishandling og støtte til de som driver med det er på en klar NEI-liste, og det har nok blitt mer fokus på det i det siste. Pels er for øvrig ikke helt min greie, og det har jo alltids noe med historien bak å gjøre - som for det meste annet. Uansett er dette først og fremst en diskusjon om hvorvidt plagget er pent eller ikke, så det får i grunn holde for min del - jeg liker generelt ikke store jakker. Hver sin smak, antar jeg.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og vi kommer sikkert til å le av det rare vi likte for 10 år siden om 10 år og :P

Eg flir av det allerede. E jo så mye stygge kleia.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det styggeste som finnes er vel faktisk hipsterstilen, spesielt der den utarter seg til en slags hippie-araber-whatever med følgende styggedom:

315094-5-1238190303972-n400.jpg

Går det an å se verre ut?

Endret av Arcturus
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har angst knyttet til plagg med diverse skrift på. Typisk: Homies, YOLO, og ikke minst, BikBoks nyeste kreasjon: Bitchin'. For eksempel:

http://bikbok.com/Categories/Collection/Sweat/L-Sweat-college/SH-Homie/p/7148359-930-Grey;jsessionid=510B23EF940B02A01D963EE8305217A8

http://bikbok.com/no/Categories/Collection/Tops-sweaters/L-T-Shirt/TS-Lovers/p/7149324-001-Print

Fy faen.

Anonymous poster hash: 4a5c0...f51
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

original.jpg

Hjelper ikke at det er en Stella McCartney, stygg som faen er den.

Anonymous poster hash: 72728...e88
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har angst knyttet til plagg med diverse skrift på. Typisk: Homies, YOLO, og ikke minst, BikBoks nyeste kreasjon: Bitchin'. For eksempel:

http://bikbok.com/Categories/Collection/Sweat/L-Sweat-college/SH-Homie/p/7148359-930-Grey;jsessionid=510B23EF940B02A01D963EE8305217A8

http://bikbok.com/no/Categories/Collection/Tops-sweaters/L-T-Shirt/TS-Lovers/p/7149324-001-Print

Fy faen.

Anonymous poster hash: 4a5c0...f51

Hjelp!

BikBok bør stenges. De er egenhendig ansvarlige for å påføre unge jenter en kjip, eller i verste fall direkte stygg klesstil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjelper ikke at det er en Stella McCartney, stygg som faen er den.

Det hjelper litt as ;) Det gjør det.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjelp!

BikBok bør stenges. De er egenhendig ansvarlige for å påføre unge jenter en kjip, eller i verste fall direkte stygg klesstil.

Too late, bikbok har hatt stygge kreasjoner i årevis..

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes vi virkelig dette var moteriktig og fint på 90-tallet?

20130303210812!Friends_season_one_cast.j

Sånn går 80% av menn over 30 kledd her i "the midwest" i USA. Når man lander på flyplassen i Minneapolis føles det ut som at man har flydd tilbake til 1998.

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn går 80% av menn over 30 kledd her i "the midwest" i USA. Når man lander på flyplassen i Minneapolis føles det ut som at man har flydd tilbake til 1998.

Når man ser på Hollywoodfilmer får man inntrykket av at USA er en slags motefest fra A til Å. Det er det ikke. USA har styggere kledde mennesker enn jeg klarer å beskrive. Vi snakker genseren innenfor bukselinningen, baggy straight-fit bukser dratt opp over hoftebeinet og sydd opp for å ikke gåes ned, skinnjakker i alle mulige uhyrlige fasonger, hatter i alle mulige rare kombinasjoner, skrekkelige briller, you name it. For ikke å snakke om hårfrisyrer, fortapt personlig hygiene, eller ikke minst fedme som faktisk likner grisen(!). Norske menn og kvinner er en eneste lang moteparade i forhold. Man skulle tro dette var et slag bygdefenomen i USA, men tenk igjen. Dette er like vanlig i New York som i Nebraska. Folk kan virkelig ikke kle seg. Menn har et innebygd hat mot alt som heter normale bukser. Det skal henge og slenge løst og ledig. Man skal ikke se ut som man har "made an effort". Det er "gay" å se bra ut.

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gresshoppesang

Jeg synes det ser sånn ut for den jevne nordmann over 30 også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...