Gå til innhold

Hva er det styggeste plagget du har sett i det siste?

Gjest Badebuksa

Anbefalte innlegg

Kvinneguiden folk er VIRKELIG noe for seg selv, og denne tråden beviser det.

Anonymous poster hash: 62396...328

Fordi man diskuterer mote?

Lady Gaga har jo sjelden på seg noe som er kult :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Inggolf

Kvinneguiden folk er VIRKELIG noe for seg selv, og denne tråden beviser det.

så det er feil å synes at visse klesplagg er grusomme/stygge nå?

Liker du alt som har blitt postet her da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud, skjønner at folk deler forskjellige meninger når det kommer til pels. Men å hetse folk som bruker pels fordi de ikke deler samme meninger som pels motstandere. WTF? Er så unødvendig å komme med kommentarer om at pels brukere er uvitne og begår sosialt selvmord. For det første så er det ikke alle som bryr seg om hvordan pels blir til og praksisen rundt det, ja kall dem kaldblodige eller inhumane whatever. Folk tenker og prioriterer forskjellig, blir ikke uviten av den grunn. Sikkert forfengelig og grusomt, men sånn er det bare. Sosialt selvmord? LOL, ser fortsatt mange som bruker pels og fortsatt har det sosialt bra.

Endret av Saunet
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud, skjønner at folk deler forskjellige meninger når det kommer til pels. Men å hetse folk som bruker pels fordi de ikke deler samme meninger som pels motstandere. WTF? Er så unødvendig å komme med kommentarer om at pels brukere er uvitne og begår sosialt selvmord. For det første så er det ikke alle som bryr seg om hvordan pels blir til og praksisen rundt det, ja kall dem kaldblodige eller inhumane whatever. Folk tenker og prioriterer forskjellig, blir ikke uviten av den grunn. Sikkert forfengelig og grusomt, men sånn er det bare. Sosialt selvmord? LOL, ser fortsatt mange som bruker pels og fortsatt har det sosialt bra.

Jeg får ikke akkurat respekt for folk, som bruker pels. Jeg ser på de som ignorante mennesker, som lever i små bobler uten å vite hva som skjer der ute i verden. Altså ikke veldig oppegående.

Anonymous poster hash: de21c...90e

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er dette jeg mener. Og denne brukeren har sagt det og jeg skriver under.

Kvinneguiden sier jeg bare.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ok, det kom ikke så veldig godt frem siden du skrev at denne tråden blablabla, når den i svært liten grad handler om pels. Den handler i all hovedsak om mote og stygge klær.
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Amber Rose

879e3e285aed11e3a53712fa0320160e_8.jpgSå noen postet denne i "hva er det fineste plagget du har sett i det siste" :spy: Kan ikke helt si meg enig.

Endret av Amber Rose
  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

" OKTOBERFESTKLÆR "

Kan det ligge i navnet? :vetikke::laugh:

Anonymous poster hash: f4de5...a70

Haha, så hjertens enig :fnise:

879e3e285aed11e3a53712fa0320160e_8.jpgSå noen postet denne i "hva er det fineste plagget du har sett i det siste" :spy: Kan ikke helt si meg enig.

Ser jo helt grusom ut! Uformelig og stygg! :kvalm:

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Amber Rose

Haha, så hjertens enig :fnise:

Ser jo helt grusom ut! Uformelig og stygg! :kvalm:

Ja, ser ut som noe en eldgammel tante ville ha gått med på basar på bedehuset.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Absolutt

Så et eksempel av disco-uggs på matbutikken i dag. Sikkert en haug er inne som bruker Uggs, jeg personlig synes det er noe av det styggeste en jente kan ta på seg (og crocs). En dæsj med disco gjør ikke Uggsene penere, meget tvert imot.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

harem-pants.jpg

Det hjelper ikke om de mest populære fashionistaene bruker disse buksene, for meg så ser det ut som om de har en skikelig full skitbleie.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Kvinneguiden sier jeg bare..."?? Som at det er et eget folkeslag liksom. Det er mange både for og mot pels her. Selvom noen kommenterer noe mot dine egne meninger skal dere liksom ha et negativt samlebetegnelse for menneskene her inne. Det er mange reflekterte og gode svar i mange av disse trådene. Jeg er enig i at noen tenker kun svart hvitt på ting, men det gjør jo faen meg dere også. Slutt å vær så ignorant.
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hjelper ikke om de mest populære fashionistaene bruker disse buksene, for meg så ser det ut som om de har en skikelig full skitbleie.

Helt enig, jeg skjønner virkelig ikke hvordan noen kan lage en sånn bukse, trodde nesten det var en spøk først... Serriøst!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Liker virkelig ikke de telt-formede, androgyne plagene som er nå.

Anonymous poster hash: 8cfd0...07d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...