Gå til innhold

Gidder ikke mer. Er virkelig alle sånn?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Her er jeg helt enig med deg! Menn, som uten gummi på kuken, puler damer de ikke vil ha barn med er idioter. En må som mann ikke finne på å tro på damer når det kommer til sex, samt innse at all makt rundt graviditet ligger hos kvinnen. Da er det beste en mann kan gjøre er å være avholdende. Som det nest beste er aktiv og bevisst gummibruk.

Det beste er å bevisst gjøre det til en vane og bruke kondom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Å en sånn gutt er et tap?

Kan ikke skjønne at folk er redd for å at en uansvarlige kar (med alt mulig av sykdommer) skal bli forbannet og sur om en krever kondom. Burde du/dere ikke være mer redd for kjønnsvorter/klamydia/HIV etc.? Og at den ansvarsløsheten hans var turn of deluxe?

En kar/dame som har ubeskyttet sex med deg uten (uten at tema sykdommer/ testing osv. kommer opp ) er 99% sikkert en kar/dame som alltids har hatt samme uansvarlige holdning til temaet (dvs. ubeskyttet sex med folk han/hun ikke vet er friske eller ikke). Risikoen du utsetter deg for da kan du tenke deg til selv.

Det er absolutt ingen ansvarlige folk som vet at de er friske og tester seg for hiv, klamydia osv. som gjør det for så å gå å ha ubeskyttet sex med en person de har null peil på om er frisk eller ikke - kun folk som gir faen og trolig aldri har tatt en klamydia test som gjør det.

Sjokk at det var kongen av unyanserte bastante utsagn som kom med denne. Du fornekter deg ei ;)

Jeg kan som vanlig fortelle deg at du tar helt feil.

Når det er sagt, jo flere som sjekker seg, tar ansvar og unngår useriøse partnere - jo kjappere blir slikt utryddet som flatlusa. Ellers - kondomer sprekker lett, og noen klarer ikke å bruke dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjokk at det var kongen av unyanserte bastante utsagn som kom med denne. Du fornekter deg ei ;)

Jeg kan som vanlig fortelle deg at du tar helt feil.

Når det er sagt, jo flere som sjekker seg, tar ansvar og unngår useriøse partnere - jo kjappere blir slikt utryddet som flatlusa. Ellers - kondomer sprekker lett, og noen klarer ikke å bruke dem.

Å det kommer fra Mr.oppegående himself som tror at "så lenge man er kjærester får man ikke sykdommer". Siden du er en sånn smart ass, så skjønner jeg at det er problematisk for deg når selvbildet ditt viser seg å ikke harmonere med virkeligheten. Du joiner gruppen til resten av de "oppegående" som ikke helt har skjønt sykdomslæren og som tror at de er for smarte/kjekke osv. til at de kan rammes av basilusker. Men mange er sånn da, så du er ikke alene.

Du minner meg veldig om en venninne av meg som mente at siden hun aldri hadde one night stands og bare var med ordentlige kjekke/smarte kjærester så burde hun ikke bekymre seg for sånt - f.eks. hiv. Det var først når hun meldte seg som blodgiver at prøvesvarene hennes fortalte henne at virkeligheten ikke er sånn.

Endret av kristian82
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...