Gå til innhold

Gidder ikke mer. Er virkelig alle sånn?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

28 år gammel mann som har vært singel i 2 år.

Vært på en del dates med folk fra byen/Sukker/Match og lignende.

3 av disse jentene (ikke samtidig) ble det flere dates med. Så på de som jenter med kjærestepotensiale, men samme dealbreakeren har kommet hver gang sex har blitt aktuelt. Alle har vært sånn - Kondom?? Det trenger du ikke bruke. De har også blitt fornærmet når jeg har sagt at ubeskyttet sex ikke er aktuelt før begge har testet seg. Dette har vært vanlige tilsynelatende oppegående jenter (lærere, sykepleiere).

Er den holdningen gjengs for alle jenter ? Hvordan klarer man å innbille seg at man kan vite at man er frisk om en for eksempel aldri har sett så mye som en HIV test?

Det er heller ikke fjortisser det er snakk om. Alle jentene var 25 +.

Hva gjør du når du dater eller går over i et fast forhold? For min del gidder jeg ikke kaste bort mer tid på jenter med bli kjent faser og utvikle følelser, for så at all min respekt og interesse strander på det samme skjæret hver gang.

Anonym poster: 08e7c1912ba10e7895cc35f7f9da6da0

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

28 år gammel mann som har vært singel i 2 år.

Vært på en del dates med folk fra byen/Sukker/Match og lignende.

3 av disse jentene (ikke samtidig) ble det flere dates med. Så på de som jenter med kjærestepotensiale, men samme dealbreakeren har kommet hver gang sex har blitt aktuelt. Alle har vært sånn - Kondom?? Det trenger du ikke bruke. De har også blitt fornærmet når jeg har sagt at ubeskyttet sex ikke er aktuelt før begge har testet seg. Dette har vært vanlige tilsynelatende oppegående jenter (lærere, sykepleiere).

Er den holdningen gjengs for alle jenter ? Hvordan klarer man å innbille seg at man kan vite at man er frisk om en for eksempel aldri har sett så mye som en HIV test?

Det er heller ikke fjortisser det er snakk om. Alle jentene var 25 +.

Hva gjør du når du dater eller går over i et fast forhold? For min del gidder jeg ikke kaste bort mer tid på jenter med bli kjent faser og utvikle følelser, for så at all min respekt og interesse strander på det samme skjæret hver gang.

Anonym poster: 08e7c1912ba10e7895cc35f7f9da6da0

Hørt begrepet " ung & dum " ? De var jo det alle 3...ikke blant de skarpeste " knivene " i skuffen tydeligvis.

Hos meg slipper ingen " til " uten gummi før vi har snakket om risiko for sykdommer og testing. Og om forholdet er seriøst eller ikke. Før vi kjenner hverandre godt...

Godt det finnes menn som tenker likens som meg selv...

Ville følt meg " skitten " om jeg lot fremmede menn ha sex med meg uten gummi...

Fatter ikke at folk tør dette. Jeg tør ikke.

Jeg er utrolig nøye på både RENSLIGHET & beskytte meg selv mot smitte fra andre.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde blitt veldig glad om du hadde dratt frem kondomen. Færreste gutter jeg har vært med som bryr seg. Så alle er ikke sånn nei.

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ivertfall ikke slik, og hadde satt stor pris på en mann som deg. Jeg bruker alltid kondom, men føler meg rett og slett dumm når jeg sier ifra om det av og til. Det virker ikke som om guttene er vandt med det. For ikke lenge siden pratet jeg med en mann på 25 år, han hadde hatt en del damer, da han har vært singel hele tiden, og han hadde aldri prøvd kondom. :O

Anonym poster: 16f033ecd370ee7b912364ad46274483

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Michelet

Ikke alle damer er slik nei,og heldigvis finnes det menn som deg som tenker seg om før de putter snoppen noe sted uten beskyttelse :)

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

He he... Har gått glipp av en del sex på grunn av at jeg har insistert på gummi. Skal pokker meg ikke ha lausunger over alt.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg forstår virkelig ikke at enkelte kvinner ønsker å ha uforpliktende sex med menn uten kondom. Hvis både disse og mennene lever seksuelt utsvevende, så skal det ikke mye logikk til for å innse at de kommer til å dra på seg både det ene og det andre av sykdommer. Det meste blir de bærere av, og vil ikke innse en gang. Men vil man ha det selv?

Damer som insisterer på at jeg skal droppe kondomen før de har testet seg tar jeg ikke med branntang en gang.

Anonym poster: eae46335dec2accfb7edf58afe80086e

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kondom er et must! Man kan gomle p-piller så mye man vil, men det beskytter ingenting mot kjønnsykdommer.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kondom er et must! Man kan gomle p-piller så mye man vil, men det beskytter ingenting mot kjønnsykdommer.

Gummi er også det som beskytter mot saiko kjerringer som lyver om pillebruk.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan nok fort date 10 sånne damer på rad - det er utrolig mange av de der ute. Helt enig og skjønner godt du ikke gidder!

Det beste må vel være å prøve å få avklart den andre sin holdning til det så tidlig som mulig, så du slipper å waste så mye tid på de. Problemet er imidlertid at det er jo gjerne et tema som ikke er naturlig å ta opp før det har gått en god stund. Men hopper du til sengs med de etter 3 timer så får du jo en rask avklaring akkurat på det området da :ler: Men da får du vel et nytt spørsmål - om du liker damer som gjør det da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har jo ingen statistikk på dette, men jeg har alltid hatt inntrykket av at menn er de som er mest opptatt av at sexen skal skje uten kondom. Har mange ganger vært i situasjoner hvor mennene spør: "Går du på pillen? Da trenger vi vel ikke kondom." Neida, sikkert ikke, men når disse har et aktivt sexliv vil jeg ikke ta sjansen....

Anonym poster: d86912166dc0071c00d5211bba6d0232

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 år gammel mann som har vært singel i 2 år.

Vært på en del dates med folk fra byen/Sukker/Match og lignende.

3 av disse jentene (ikke samtidig) ble det flere dates med. Så på de som jenter med kjærestepotensiale, men samme dealbreakeren har kommet hver gang sex har blitt aktuelt. Alle har vært sånn - Kondom?? Det trenger du ikke bruke. De har også blitt fornærmet når jeg har sagt at ubeskyttet sex ikke er aktuelt før begge har testet seg. Dette har vært vanlige tilsynelatende oppegående jenter (lærere, sykepleiere).

Er den holdningen gjengs for alle jenter ? Hvordan klarer man å innbille seg at man kan vite at man er frisk om en for eksempel aldri har sett så mye som en HIV test?

Det er heller ikke fjortisser det er snakk om. Alle jentene var 25 +.

Hva gjør du når du dater eller går over i et fast forhold? For min del gidder jeg ikke kaste bort mer tid på jenter med bli kjent faser og utvikle følelser, for så at all min respekt og interesse strander på det samme skjæret hver gang.

Anonym poster: 08e7c1912ba10e7895cc35f7f9da6da0

Så du har spurt dem om de har testet seg for det før?

Jeg opplevde at på legekontoret ble de sjokkerte da jeg sa jeg ville ha en test og spurte "Har du mistanke om det da?".

Disse jentene har kanskje ikke hatt sex på lenge, så derfor kan det hende de tar det som en personlig fornærmelse. Kanskje de tenker at du tror de ligger rundt med alt som går på to bein. Legene anbefaler nemlig å ta tester ganske så ofte da.

Jeg selv tar det en gang i året om jeg ikke merker noe inkludert hiv test.

At de nekter deg komdombruk er litt rart. Klart man føler mye mer uten, men om den ene vil, så er jo saken grei.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har et passivt sexliv for tiden så jeg slipper både kondom og hiv-test. MEN, det har vært helt annerledes med veldig mange fremmede damer, men jeg husker ikke ei som forlangte kondom, jo ei, ei av over hundre.

Anonym poster: 7898dbb544092b9da715cebd46132b3c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Litt rart at det er kvinnene som nekter, forskjellen er da minimal for oss.. Har flere ganger opplevd menn som ikke vil bruke kondom, og det er slett ikke snakk om unge og dumme gutter... Bare stå på ditt du!! Kondombruk er bra, bedre føre var enn ettersnar -har angret et par ganger da jeg ikke sto på mitt, måtte dra å teste meg i ettertid.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gorgonzola

..... Alle har vært sånn - Kondom?? Det trenger du ikke bruke. De har også blitt fornærmet når jeg har sagt at ubeskyttet sex ikke er aktuelt før begge har testet seg. Dette har vært vanlige tilsynelatende oppegående jenter (lærere, sykepleiere).

Er den holdningen gjengs for alle jenter ? Hvordan klarer man å innbille seg at man kan vite at man er frisk om en for eksempel aldri har sett så mye som en HIV test?

Det er heller ikke fjortisser det er snakk om. Alle jentene var 25 +.

Selvsagt ikke gjengs for alle jenter men din historie er spot-on i forhold til mange kvinners prinsipprytteri som er like solid som en kinesisk papirlampe med levende lys og frisk bris utafor. Jeg har tilsvarende historier og kan kanpt huske at ei jente var bestemt på kondom før vi gikk videre.

Hørt begrepet " ung & dum " ? De var jo det alle 3...ikke blant de skarpeste " knivene " i skuffen tydeligvis.

Hos meg slipper ingen " til " uten gummi før vi har snakket om risiko for sykdommer og testing. Og om forholdet er seriøst eller ikke. Før vi kjenner hverandre godt...

Godt det finnes menn som tenker likens som meg selv...

Ville følt meg " skitten " om jeg lot fremmede menn ha sex med meg uten gummi...

Fatter ikke at folk tør dette. Jeg tør ikke.

Jeg er utrolig nøye på både RENSLIGHET & beskytte meg selv mot smitte fra andre.

OK. Så dersom du blir kjent med meg (han virker grei), jeg dusjer hver dag og vi har snakket om det så er det tut og kjør uten gummi, selv om jeg har HIV?

Ble litt usikker nå på hvilken kniv du er.....

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville aldri hatt ubeskyttet samleie med en som ikke var kjæresten min, og han ble ikke kjæresten min før jeg visste at han hadde testet seg( dette er selvsagt ikke det eneste kriteriet ;) ).

Blir helt matt av folk (både gutter og jenter) som bytter ut ekstra nytelse med større fare for alvorlige og/eller plagsomme sykdommer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

antakelig er det mange jenter på Sukker som på denne måten blir gravide og får det barnet de vil ha, altså bruker de menn som inseminatorer

Anonym poster: 6ad2a44c432a03618dcd16d6884d3831

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så du har spurt dem om de har testet seg for det før?

Jeg opplevde at på legekontoret ble de sjokkerte da jeg sa jeg ville ha en test og spurte "Har du mistanke om det da?".

Disse jentene har kanskje ikke hatt sex på lenge, så derfor kan det hende de tar det som en personlig fornærmelse. Kanskje de tenker at du tror de ligger rundt med alt som går på to bein. Legene anbefaler nemlig å ta tester ganske så ofte da.

Jeg selv tar det en gang i året om jeg ikke merker noe inkludert hiv test.

At de nekter deg komdombruk er litt rart. Klart man føler mye mer uten, men om den ene vil, så er jo saken grei.

Folk som har ubeskyttet sex med personer de ikke en gang vet om noen gang har tatt en klamydia test, er eeekstremt lite trolig folk som selv tester seg fra A-Å og er sikre på at de er friske.

Handling sier mer enn ord, så liten vits å i det hele tatt spørre om det. Men ser jo ut som det ble spurt, og fikk sikkert svar som mange jenter gir "jeg er jo helt frisk"...selv om det er ting jeg aldri har sjekket meg for, men bare "vet" jeg ikke har.

Hvem idiot gidder å være ansvarsfull og teste seg, for så å ha ubeskyttet sex med en jente som åpenbart ikke er opptatt av problemstillingen.

Mange fjerne leger der ute, det vil jo ikke si at man trenger å være like fjern selv. Men i samme innlegget sier du jo at leger gjerne ber om tester for mye :klo: Hiv test får man ikke så sant man ikke ber om det. Med unntak av om man kommer ned med kjeften full av sopp da, eller andre klare hiv indikatorer.

Blir de fornærmet viser det jo en ufattelig umodenhet som i seg selv er grunn nok til å dumpe de. I tillegg så viser det jo at de ikke bryr seg om sikker sex - "de har ikke hatt sex på lenge men har gjerne ubeskyttet sex med meg uten å vite nada om mine tester/manglende sådanne". Neppe første gangen det scenarioet utspiller seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er ganske uansvarlig av begge parter å sløyfe kondomen. Allikevel, så tror jeg at ved påvirkning av alkohol, så "glemmer" man det lettere enn om begge er edru. Med mindre det er en fast partner vel og merke.

Selv ville jeg heller ikke tatt sjansen bare for å tilfredsstille seg der og da.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...