Gå til innhold

Kaotisk kjærlighetsliv, må ta vanskelig valg.


Gjest moni

Anbefalte innlegg

Vet ærlig talt ikke hvor jeg skal begynne, så dette blir muligens litt rotete, men trenger å få dette ut på en arena der ingen kjenner meg og kan gi meg råd basert på det jeg nå vil fortelle.

Har for ca et halvt år siden gjort det slutt med kjæreste over 7 år. Han var ikke enig og ville/vil fortsatt ha meg tilbake.

Jeg traff en fyr nr.2 kort tid etter, innledet en kort romanse og følelser begynte å utvikle seg. Vi hadde fantastisk kjemi og den beste sexen jeg noen sinne har hatt. Dette varte ikke så lenge, da vi bor på forskjellige kanter av landet og han måtte dra, men jeg tenker fortsatt på han og ønsker kontakt. Da sistnevnte dro til sitt traff jeg en fyr nr.3 (ja, begynner å bli et mønster) som bare ble med en kveld, men vi har fortsatt litt kontakt.

Det ser kanskje ut til at jeg har et spennende kjærlighetsliv, mye som skjer, men jeg føler meg faktisk ubeskrivelig ensom. Føler meg ubetydelig og liten hvis jeg ikke har noen rundt meg og er veldig avhengig av å ha en mann i livet for å føle meg fullkommen. Får lett kontakt med det motsatte kjønn, og er veldig flørtete av meg. Problemet nå er at fyren jeg traff rett etter bruddet ikke tar kontakt og jeg blir helt gal. Blir deprimert sitter å glor på tlf og har sendt melding uten å få svar, kan nevne at vi snakket sammen dag og natt på tlf. før han dro. Har også begynt å kontakte xen, og vi har bestemt oss for å prøve litt igjen, saaamtiidig snakker jeg litt med fyr nr.3. Problemet er at jeg vil ut av et ondt mønster, jeg vet ikke om jeg nå vil prøve med xen bare pga. ensomheten, og fordi nr.2 ikke vil svare, bør jeg egentlig bare være litt alene? Hvis jeg skal ha muligheter med xen igjen, må jeg kutte de to andre HELT ut, men det er umulig for meg akkurat nå. Har aldri vert utro, bare så det er sagt, men føler jeg er uærlig mot xen min akkurat nå og det fortjener han ikke.

Er så vanskelig når man har hatt en ved sin side i så mange år. Gud, dette ble mye rot.. og det èr mye rot. Redd før å ødelegge alt og ende opp helt alene. Nærmer meg slutten på tyve årene og vil gjerne stifte familie og den remsa der..

Noen som kjenner seg igjen og/eller har noen gode råd?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skjønner det er slitsomt og skjønner du ønsker familie.

Men tror heller du burde ta en pause.. er det ikke bedre å ta en pause, lære deg å være litt alene, så du kanskje finner den riktige mannen enn å kaste deg på første og beste som popper opp bare fordi det var enklest sånn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du burde absolutt prøve å være litt alene. Det du gjør mot eksen din nå fortjener han ikke. Du har han der bare fordi du ikke får nr. 2, og ville kasta bort eksen igjen med en gang om nr 2 tok kontakt igjen og det er ikke rettferdig!

Jeg kan kjenne meg igjen i det å ikke ville være ensom, men ikke tillat deg selv å være med hvem som helst bare på grunn av det heller. Det går ut over deg selv og den personen du er med.

Du har nok litt kjærlighetssorg over nr 2 som glapp unna, sånt skjer når man legger mye avstand mellom seg og det samtidig er så ferskt. Men jeg tenker at det nok var en grunn til at du gjorde det slutt med eksen du var med i 7 år? Vil du virkelig starte opp det igjen? Tenk litt på hans følelser oppi dette også for han håper nok på litt mer enn litt selskap før han finner seg noen andre..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...