Gå til innhold

Turn-on eller turn-off med nesehårstrimmer?


Gjest Nosey

Anbefalte innlegg

Nesehårene mine gror noe så inni helvete. Det virker som de gror enda fortere når jeg driver å napper dem. Synes damer det er turn-on eller turn-off hvis en ung mann bruker nesehårsklipper?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Deler meningen til de to kløktige personene før meg. Busk ut nesen er turn off, da er det langt bedre å fjerne det, og enten du bruker nappings metoden eller trimme metoden så spiller ikke det så stor rolle

Endret av skreppamedleppa
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HunterLady

Det er hverken turn-on eller turn-off, da jeg ikke har noe spesielt forhold til nesehår. Men det er en preferanse at du fjerner de. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vena Cava

Om noen eier en nesehårtrimmer eller ikke er likegyldig for meg. Men det er ikke så turn on med lange svinebuster stikkende ut nesa, så jeg foreslår at du bruker trimmeren og heller gjemmer den om du syns det er pinlig :)

Endret av Håhinglå
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er en TING. Ikke noe jeg har noen mening om når det gjelder turn off eller on. Regner med bruken av den foregår andre steder enn i senga når man skal kose seg?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjæresten min har nå en nesehår klipper(skjønner ikke åssen han tørr å stikke den greia i nesa, men det var nå så:P), og synes ikke det er noe usexy med det, er jo uansett ikke noe man står å ser på at han gjør. Han får nå være i fred på badet. Det som er usexy derimot er hår som stikker ut av nesa:P

Anonym poster: 23957f74c61e3ba3da74ed7ed3967c05

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ha, ha, ha, måtte le av overskriften.

Turn-on eller turn-off med å barbere seg under armhulene (som kvinne)? Blir litt av det samme...?

Det er jo ikke turn-ON med selve klippingen, men få det heller bort enn å ha lange hår i nesa ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest "gjest"

Det er en TING. Ikke noe jeg har noen mening om når det gjelder turn off eller on. Regner med bruken av den foregår andre steder enn i senga når man skal kose seg?

Du har et poeng. Ler og ler.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg setter veldig pris på kjærester som trimmer og "fikser" litt ting her og der. Inkludert trimming av hår nederst på ryggen, og laaangt hår under armene som stikker ut av t skjorta, hehe.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Uanonymbruker

jeg bruker også nesehårtrimmer, ikke fordi jeg har noe særlig av det, men syns det er dritekkelt å se hår i nesehulene på damer og da vil jeg ihvertfall ikke ha det selv. Så trim nesehårene dine du ts, menn med hårklaser ut av nesa er mere usexy enn å ha en nesehårstrimmer på badet :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...