Gå til innhold

"Ute av drift" - hvor får man tak i den?


Tjorven

Anbefalte innlegg

Det finnes en norsk film fra 1992 som heter "Ute av drift". Er på jakt etter denne som en gave, men klarer ikke å finne den for salg noe sted.

Noen som har noen forslag til stedet hvor man har alt av VHS og DVD? Eller noen som vet hvor man får kjøpt denne filmen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Kan nok ikke hjelpe deg, men jeg har vært i samme situasjon en gang. Jeg spilte nemelig Jørgen Grissvang i en teateroppsetning, og etter at vi var ferdig med forestillingene skulle jeg se filmen, men jeg fant den ikke. Det er en morsom farse. ....kanskje du vil låne videoen av vår oppsettning??....neida, jeg bare tuller jeg. Men nå måtte jeg mimre litt......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøv filmbutikken på Cinemateket, de kan kanskje hjelpe deg. http://www.nfi.no/filmbutikken/

Det er jo ikke sikkert den er utgitt på VHS/DVD. Eller hvertfall gått ut av produksjon.

Uansett, hvis de ikke har den, kanskje de kan hjelpe deg med hvem som var distributør, kanskje de har en liggende til overs noe sted?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den har jeg :) Så den finnes på VHS i hvert fall, men jeg kjøpte min brukt da. Hør etter på videoforretning da vel :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...