Gå til innhold

Tegn på at man er forelsket? Hjelp.....!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei .

Kan noen fortelle meg, enten sv egne erfaringer eller bare ren info, om hvordan man vet at man er forelsket? og at den man er sammen med er "den rette" ?

Grunnen til at jeg spør er fordi jeg for tiden er fryktelig usikker på mine følelser for kjæresten. Dette har jeg kanskje vært alt for lenge nå, men er klar for å virkelig finne ut av dette. Jeg holder ikke ut i dette forholdet om dette skal fortsette. Ikke er det rett overfor han heller, som tror alt er i orden med oss.

Dårlig samvittighet har jeg også.........hadde jeg hatt valget skulle jeg værtmstormforelsket og ikke fått nok av han. For han er en flott mann, kjekk og høy. Men jeg vet bare ikke lenger.

Vi har barn sammen.

Håper noen tar seg tid til å svare. <br /><br /> Anonym poster: d52fd3067b39b280dfaa8d13ef021879

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Og om be seter meg ned og skriver ned en liste over positive og negative ting med han, så finner jeg dessverre flere negative enn positive ting.

Det er så grusomt, jeg hate meg selv for at det har gått så langt. Vi hadde aldri vært sammen om det ikke hadde vært for datteren vår. Og jeg er kjemperedd for å ende opp alene. Og utsette jenta vår for dette.

Vi har ikke hatt det så veldig bra siden jeg ble gravid. Kg ble usikker på mannen, men overså det og lot det gå. Nå står jeg her flere år etter og føler nesten at livet mitt er i ferd med å falle sammen. Jeg gråter ofte.

Hilsen ta. <br /><br /> Anonym poster: 0c5e3c11d3bd7877f22e78f6338d1677

Lenke til kommentar
Del på andre sider

- Du blir glad når han kommer hjem fra jobb.

- Det kribler i magen når du ser han.

- Du har lyst til å være han (kysse, kose).

- Du blir glad når han blir glad.

- Du blir sjalu om han hadde prøvd seg på en annen jente.

- Du føler deg heldig som har han.

- Når han snakker til deg så trekker du deg ikke tilbake eller noe, men du vil faktisk snakke med han.

- Du tenker på han.

- Du vil helst sitte nærmest han som mulig.

- Du gjør deg oppmerksom på hva han gjør.

- Du vil være finest mulig når han ser deg.

- Du ordner med håret eller smiler ekstra mye når han ser på deg.

Dette er iallefall sånne tegn jeg hadde når jeg møtte han jeg likte :) Nå har vi vært sammen i over 2 år, og noen av disse tegnene har jeg forsatt.

Anonym poster: b7d3690fcdee76e82ca572d4b640459b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

- Du blir glad når han kommer hjem fra jobb.

- Det kribler i magen når du ser han.

- Du har lyst til å være han (kysse, kose).

- Du blir glad når han blir glad.

- Du blir sjalu om han hadde prøvd seg på en annen jente.

- Du føler deg heldig som har han.

- Når han snakker til deg så trekker du deg ikke tilbake eller noe, men du vil faktisk snakke med han.

- Du tenker på han.

- Du vil helst sitte nærmest han som mulig.

- Du gjør deg oppmerksom på hva han gjør.

- Du vil være finest mulig når han ser deg.

- Du ordner med håret eller smiler ekstra mye når han ser på deg.

Dette er iallefall sånne tegn jeg hadde når jeg møtte han jeg likte :) Nå har vi vært sammen i over 2 år, og noen av disse tegnene har jeg forsatt.

Anonym poster: b7d3690fcdee76e82ca572d4b640459b

Ok helt ærlig vet jeg ikke om jeg kan svare ja på så mange av de der.....

Flere forslag...?

<br /><br /> Anonym poster: 0c5e3c11d3bd7877f22e78f6338d1677

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg vil anbefale deg og oppsøke en familie terapeut, du kan Gå alene de første gangene og ta med han senere..jeg hadde det slik som deg i en periode,men gikk heldigvis og oppsøkte noen som kunne se d hele fra utsiden, helt usminket..

Svaret er det bare du som kan gi deg selv, men terapeutene stiller deg de riktige spørsmålene! Lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...