Gå til innhold

Stille flørt...eller?


Gjest Tupsia

Anbefalte innlegg

Jeg jobber deltid i en kantine, hvor all slags folk kan komme å gå. En trivelig jobb med mye kommunikasjon å smil og latter.

Det er et fast arbeidsteam som kommer til oss hver dag i sin lunch, og på det året jeg har jobbet der har vi blitt ganske så godt kjent med de.

Vi har en artig tone oss i mellom, men det er en som jeg ikke helt klarer å holde samme humoren med (nn) jeg prøver, men tar meg selv i å småskjemmes litt. Vi har jo pratet endel, men det er på en annen måte enn de andre. Vi har helt fra starten hatt endel blikkontakt, og øynene våre treffer hverandre fordi han ser min vei eller omvendt. Det er ikke bevist flørting fra min side, men det blir bare sånn.. Han er jo kjekk ;)

Når vi prater, er det med blikkene ihverandres øyne. På fritiden har jeg truffet han kun en gang, og han kom bort til meg og spurte hvorfor jeg ikke var på jobb og vi snakket endel om min og hans jobb, der han avsluttet med at han håpet jeg kunne jobbe snart igjen.

Blikkontakten var der hele tiden, høflighet og smil.

Jeg vet ikke helt, men det føles som det bare ER noe annerledes mellom oss enn de andre...

Det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis du er singel og (du tror) han er singel, så spør om han vil gå og ta en kaffe etter jobb en dag davel... ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare spør "hvor lang tid skal det ta før du tør be meg med ut da?!" neste gang han er innom ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat slik du beskriver det hadde jeg det med min ex også. Dessverre ble det ikke oss. Men du verden så vakkert å ha opplevd noe så fint ilag. Ikke alle mennesker forunt. Lykke til ts : )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...