Gå til innhold

Han skal på fest med ex.elskerinne - men nevnte det ikke for meg


Gjest Ønsker det godt

Anbefalte innlegg

Gjest Ønsker det godt

Samboer og jeg var enige om at vi ikke går ut med/har kontakt med ex.dates/forhold/relasjoner.

Samboer (46) er hjemme for tiden (kroppsbehandling over 1 år), og jeg jobber, så vet ikke eksakt hvem han tilbringer tid med hver dag, men ut fra hva jeg vet er det mest kamerater/mannlige jobbpartnere. Jeg kan jo ikke helt sikkert vite om han også har lunchavtaler med en ex.dame/elskerinne/date fra tiden han var glad ungkar.

Han er ansvarlig og verdibevisst. Samtidig tror jeg (ut fra en sneak peak på hans mobil ved juletider) at han har kontakt ("Gratulerer med dagen" etc.) med visse av sine telefonliste-damer.

Han har sagt i fra 2 uker i forveien at han skal på "et møte med"...x-dagen. Det viser seg at det dreier seg om en større fest, og at han skal dra med x-elskerinnen/daten sin. Tror ikke engang hun vet om at han er i et forhold (?) Ser for meg scenarier i hodet: de drikker vin sammen før de går, tilbringer den hyggelige kvelden der og kanskje....drar hjem sammen også?! (Han bor ikke sammen med med akkurat den uken pga. oppussing).

Hvorfor holdt han det hemmelig?

Jeg fant ikke ut av dette gjennom han...måtte grave litt.

Har hatt dårlig emagefølelse hele uken pga dette. Så noe er galt.

Hva er lurt her? Vi er seriøse med hverandre ift. varig parforhold.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva er lurt?

Snakk med ham.

Spør hva som har skjedd, hvorfor han ikke har sagt noe til deg og hvorfor han har gått inn for å gjøre noe som bryter med avtalen deres.

Så får du vurdere om du vil fortsette å være seriøs med ham etter det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det virker ikke som du stoler på han, evt er du sykelig sjalu.... lesing av sms og spionering? Det høres ikke ut som et sunt og trygt forhold spør du meg...

Jeg hadde ikke orket å være sammen med en mann jeg ikke stolte på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette går så bra så! Fortell ham at du er sjalu og hvis deres forhold er ektement behøver du ikke frykte noe...han gir deg en klem og forsikrer deg om at det ikke er niende forbindelse mellom dem nå.

mann, 52

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...