Gå til innhold

Kan det hjelpe eller ... det er slutt.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Nå er det slutt og finito med meg og min siste flamme, jeg sendte en sms og spurte om vi kan møtes senere i dag, enten hos meg eller hos han.

Svaret :

Nei, slutt å send meldinger!

Konklusjonen er vel klar og ikke til å misoppfatte.

Det er slutt.

Eller skal jeg tolke det som om han er som han er, humørsyk og sliten etter jobben?

Men hvorfor skal jeg være såå forståelsesfull? Er begynt å bli lei av det nå....

Har fått par sms av en jeg har kjent noen år og møtte i går kveld, uten at noe skjedde mellom oss. Jeg sov over på sofaen hjemme hos han. Han vil møte meg, kanskje ikke i dag, men han sendte en sms og sa at han ringer etterpå..

Han er en tidligere toppidrettsutøver, vunnet flere mesterskap, det betyr ikke noe, men han er tiltrekkende, veldig sjarmerende, pen og ... jeg liker han og føler at det er gjensidig.

Er ikke så naiv at jeg ikke er klar over at han kanskje kun er ute etter sex. Han kommer rett fra et fire års langt forhold og har slitt med tanker ang bruddet i tre måneder.

Fornuften sier meg at det beste er å holde meg litt på avstand fra menn nå, men egoismen og barnet i meg vil ha kos og sex og bli vartet opp.

Dere som har gått gjennom brudd, er jeg helt unormal som har slike tanker, å hoppe i seng med en jeg liker?

Bruddet mellom meg og han jeg var sammen med, kom ikke som en overraskelse. Men jeg vet ikke hva han mener. Men med den meldingen, må det bety at det er over og ut.

Vet at han er sliten i dag, vært på jobb osv, men kan man tolke meldingen jeg fikk i retur som annet enn at det er over og ut med forholdet?

Håper også menn kan svare. Og må legge til, han er ofte humørsyk, det vil si når han er trett og sliten og det vet jeg han er nå.

Anonym poster: 8f921579712e7939a87f621cf2e12de7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikke send smser du. Ikke ring ham heller. Eller send mail e.l.

Resten tar du som det kommer. Men han andre kan fort bruke deg, pass på så du ikke blir såret! Høres ut som du er litt opphengt i hans tidligere karriere?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg hadde nok ikke tatt kontakt med han fyren etter den sms'en. Det blir jo helt feil at du skal krype for han for å finne ut om han har slått opp eller ikke.

Bare ta det som det er slutt og så går du videre

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar. Jeg er enig, og vet jeg er i en sårbar fase og lett kan la meg sjarmere eller les; la meg bruke av andre menn som er sjarmerende selv om jeg ikke er helt sikker på hvem som bruker hvem, jeg er ingen tenåring og har ikke tenkt å innlede et nytt forhold med det første, men hvem vet.... Karrieren til idrettsutøveren betyr ikke noe, det som sjarmerte meg er hans personlighet, men å ha vunnet mesterskap i mange år betyr klart noe... det er jeg klar over. Det er positivt, og jeg er glad i sport, selv om jeg ikke følger med på alt av idrett.

Litt bedre enn å vise frimerkesamlingen sin er å vise alle pokalene man selv har vunnet, selv om jeg også kan bli sjarmert av en frimerkesamling, hvis det er en interessant samling.

Det beste for min del er å holde litt avstand kanskje? Jeg er klar over at det er slutt og jeg omtolker ikke meldingen jeg fikk fra min siste flamme, det var dråpen som fikk begeret til å renne over.

Men er det så ille galt å søke trøst hos en annen? Han kommer også fra et brudd etter ett forhold på 3-4 år, har vært singel i tre mnd og ikke hatt sex med eksen sin på to måneder, i følge hans versjon.

Føler litt at vi er i samme båt, og er det galt om vi deler litt gleder og bruker samme livbølje?

På en måte er det galt, siden jeg innerst inne har mest behov for å fordøye bruddet og alt som har skjedd de siste månedene. Men jeg har ikke tenkt å bosette meg med en mann, tenkte mest på en natt eller flere og ikke noe romantisk forhold.

Men vet at det kan oppstå følelser, enten fra den ene eller den andres side. Det kan bli en konsekvens hvis man koser seg for mye sammen...

Er forvirret. Vet ikke hva eksen mener, men jeg skal ikke spørre han. Men er det så galt om jeg og en som også har opplevd et brudd trøster hverandre siden vi liker hverandre og kan prate sammen og har en god kjemi?

ts

.

Anonym poster: bf6029c531d9e2d9cadac53db24f14cb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel ikke mye rom for å tolke den siste meldingen til eksen din, ikke send flere meldinger betyr ikke send flere meldinger.

Om du skal hoppe til sengs med han andre må du føle på selv. Alle er foskjellig og det er veldig vanskelig å svare på hva som er riktig i denne situasjonen. Men hvis du allerede er bekymret for følelser og komplikasjoner hadde jeg stått over hvis jeg var deg.

Edit: slutt å sende meldinger, betyr slutt å sende meldinger.

Endret av sebra
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva slags suppe er dette egentlig? Du vet ikke om det er slutt mellom deg og din siste flamme, men har overnattet hos en annen dude som du vurderer å ha sex med? Dette høres ikke særlig oppegående ut. Kanskje ta én ting om gangen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Slowpoke

Han sier at du skal slutte å sende meldinger, ja da slutter du å sende meldinger...... Det sier seg vel selv at ting er over og ut når du får en slik melding.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

A er vel enda ikke over svømmeturen. If history serves me right så blir det deg og A igjen og igjen og igjen. Ved forrige brudd koste du deg jo med han du traff på trikken. Er jo ikke så lenge siden det. Eneste forskjell nå er at dette er en annen mann. Gå i deg selv eller arkivene og vurder utifra forrige gang. <br /><br /> Anonym poster: 07266a5b5961565bed4b149d84bc4a84

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...