Gå til innhold

Han har røyket hasj


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hva ville du gjort om du fant ut at en du dater har røyket hasj. Ikke bare en gang, men flere ganger.

Anonym poster: 02a1a932954f34606fbaaeecf6f60f28

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det hadde ikke gjort meg noe, så lenge det ikke har påvirket livet hans merkbart. Det er fullt mulig å leve et normalt a4-liv men også ta seg en røyk i ny og ne.

Anonym poster: 26ce179157cbb57d07de38392f4c6f2a

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

bedt han velge mellom hasjen eller meg. Enkelt og greit

Hva med alkohol? Som er mye farligere. Og er fetende. Og lukter ekkelt når han kommer hjem fra byen.

Anonym poster: 02a1a932954f34606fbaaeecf6f60f28

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med alkohol? Som er mye farligere. Og er fetende. Og lukter ekkelt når han kommer hjem fra byen.

Anonym poster: 02a1a932954f34606fbaaeecf6f60f28

Alkohol er lovlig, det er ikke hasj.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dersom det ikke var et problem for å fungere som et vanlig menneske i en normal hverdag, ville det ikke vært noe problem for meg.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Alkohol er lovlig, det er ikke hasj.

Så problemet er lovbruddet?

Hva om han hadde tatt med seg et par liter sprit for mye fra utlandet da? Som også er ulovlig.

Anonym poster: 02a1a932954f34606fbaaeecf6f60f28

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å røyke hasj en gang i blandt, som i sjeldnere enn en gang i uka ville ikke brydd meg noe. At han drakk alkohol hver helg ville brydd meg mer.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde foretrukket at han ikke røyket, men lagde hasjkake eller noe annet.

Anonym poster: 02a1a932954f34606fbaaeecf6f60f28

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At han hadde røyket noen ganger tidligere hadde ikke gjort meg noe. Jeg hadde ikke likt det om han fortsatt gjorde det, men jeg tror ikke det hadde vært en dealbreaker. Ikke så lenge det bare var av og til og det ikke ødela noe for ham, men jeg ville nok sagt klart i fra at jeg ikke likte det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så problemet er lovbruddet?

Hva om han hadde tatt med seg et par liter sprit for mye fra utlandet da? Som også er ulovlig.

Anonym poster: 02a1a932954f34606fbaaeecf6f60f28

samme det vel

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Morteno

bedt han velge mellom hasjen eller meg. Enkelt og greit

Alltid koselig å se kontrollerende folk her.

Personlig så hadde jeg ikke brydd meg, egentlig. Ser ikke på sånne ting som dealbreakers, men hadde nok sagt i fra at jeg ikke vil være i nærheten når hun gjør det, osv.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det var noe sånt jeg mente også, Men jeg sa det på en feil måte. Og det går ikke an å endre svaret mitt desverre

Jeg beklager

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om han hadde gjort det før, hadde det ikke brydd meg i det hele tatt. Jeg har prøvd cannabis noen få ganger selv. Om han fortsatt røyker jevnlig ville jeg nok takket for meg, hvis det var så ofte som ukentlig, i hvert fall. Har vært samboer med en som røykte flere ganger i uka, nærmere daglig enn annen hver dag - med opphold en uke her og der (og et halvår - hvor han var merkbart mer tilstede og fokusert enn ellers), aldri mer, og jeg fatter ikke at jeg holdt ut. Men tenkte vel han kom til å bli voksen. Han respekterte heller ikke at jeg ikke ønsket at han røykte foran meg/når vi skulle gjøre ting sammen, var med venner etc, selv om han gjorde det i begynnelsen av forholdet. Nå har han lovt ny kjæreste det samme, vi får nå se når han blir varm i trøya. Så for å ikke utsette meg for det samme igjen, vil jeg heller velge en som ikke er så glad i å ruse seg - hverken på cannabis, alkohol eller andre stoffer.

Anonym poster: 017034fd66cd7447600a41d60fd96656

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det hadde ikke plaget meg nevneverdig med mindre det var noe han gjorde ofte. At han tidligere har røyket flere ganger hadde uansett aldri vært noe problem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange unge og dumme folk her tydeligvis.

Narkotika er sterkt vanedannende. Og dermed kan man aldri vite hvor galt det viser seg å gå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange unge og dumme folk her tydeligvis.

Narkotika er sterkt vanedannende. Og dermed kan man aldri vite hvor galt det viser seg å gå.

For det er ikke alkohol? Det beste er jo å ikke gjøre noen av delene, men er man ung og velger å røyke hasj eller drikke for å ha det gøy, så syns jeg det bare er å kjøre på så lenge du kjenner dine grenser. Røyker selv, fordi det er billigere enn alkohol, gir en bedre rus en alkohol, får meg i bedre humør, gir meg ikke hangover og mister ikke kontrollen på samme måte som med alkohol.

Det går an å gjøre det en gang i måneden f.eks uten å være narkoman. Vil heller ha en kjæreste som røyker hasj i ny og ne enn en som drikker seg drita hver helg!

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For det er ikke alkohol? Det beste er jo å ikke gjøre noen av delene, men er man ung og velger å røyke hasj eller drikke for å ha det gøy, så syns jeg det bare er å kjøre på så lenge du kjenner dine grenser. Røyker selv, fordi det er billigere enn alkohol, gir en bedre rus en alkohol, får meg i bedre humør, gir meg ikke hangover og mister ikke kontrollen på samme måte som med alkohol.

Det går an å gjøre det en gang i måneden f.eks uten å være narkoman. Vil heller ha en kjæreste som røyker hasj i ny og ne enn en som drikker seg drita hver helg!

Selvfølgelig er det mye av de samme problemene med alkohol. Og det beviser alle alkoholikerne som finnes i samfunnet.

Hvis du innbiller deg at du har rusmiddelbruken under din kontroll så tar du altså feil.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...