Gå til innhold

skal du være alene hjemme i dag? fortell!


Gjest babyfirefly91

Anbefalte innlegg

Gjest babyfirefly91

Skal også være alene hjemme i kveld, kjæresten dro nettopp på jobb.

Jeg skulle gjerne gjort husarbeid eller noe sånt i kveld, men jeg begynner å bli syk, og tror jeg bare skal slappe av. Håndballfinalen skal selvfølgelig sees, og jeg ser flere av dere skal se SATC? Når går det?

ikke før 23.55 :(
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har et 200 kvadratmeters hus helt for meg selv, så jeg skal ta et boble bad, med stearinlys, røkelse og musikk. Så skal jeg spise snop(pottisgull, brus og sjokkis), mens jeg ser Balto for n'te gang:P Så blir det kanskje litt solo-kos før sengetid... :sjenert:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enda en som skal kose seg solo med hånda her. Faen sosial angst og redd for mennesker eller ville jeg skaffet meg mannfolk.

Anonym poster: 5006ab3c8ff078dce76702a5dedb1f65

Lenke til kommentar
Del på andre sider

i kveld er jeg hjemme siden jeg har vært å surra i byen med en venninne i hele dag. og er døds sliten. er gravid så da er det deilig å ha rolige kvelder:) har spist deilig middag,vasket litt ,å nå tenker jeg å se litt på serier før jeg sovner:)

Anonym poster: 49254d424ee3b794046718f3137412f4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom hjem fra jobb for to timer siden og skal ha rolig kveld hjemme alene. Hun ene jeg bor med er på ferie og hun andre er på vors - skulle egentlig være med men er sliten etter lang dag på jobb og har underskudd på søvn så ble heller hjemme. Kjæresten er tilbake i sin studentby og er på fest i kveld. Litt kjedelig alene, samtidig litt godt og. Har ikke de store planene, daffer foran tv-en akkurat nå, skal prøve å få rydda litt på rommet tenker jeg - fortsatt ikke fått pakket helt ut enda etter flytting. Nå begynte akkurat Runaway Bride på TvNorge da, husker jeg har sett den så vidt før men det er fryktelig lenge siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg blir så lei meg når jeg leser slike innlegg AB.

Om du vil, er du hjertlig velkommen til å ta kontakt på PM, så kan du iallefall få noen å snakke med :)

Jeg er og hjemme alene i dag. Kjørte ut mannen til byen i sted.

Later meg i sofaen med vann og sjokolade :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...