Gå til innhold

tv-kjendis tiltalt for sex med 15 år gammelt familiemedlem


tøydokka

Anbefalte innlegg

Det er ikke meg det gjelder nei. Men jeg hadde sex med gutter på 26 da jeg var 15 selv. Skulle de også blitt tiltalt for det og mistet jobben? Frivillig sex må da for faen være lov å gjennomføre!!!

Anonym poster: 704d15dd7664f203c1530f54ae2ee053

Du har ikke gjort noe feil her, selvfølgelig.

Men 26-åringer (voksne) burde ha vett til å vite bedre enn å ha sex med barn, altså en 15-åring.

Grunnet ene part er voksen, og andre enda barn og det er en så stor aldersforskjell, er det en utnyttelse i den forstand. FORDI den voksne personen skal vite bedre og ikke gjennomføre noe slikt.

Det er min mening, og de som gjør dette, burde bli straffet. Spesielt når det er snakk om en familiemedlem, selvsagt. Blir bokstavelig talt fysisk dårlig bare ved denne tanken.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Familiemedlem er ett vidt begrep i kjendisspaltene, kan være halvsøstera til halvbroren for det vi vet.

Eller tremenning, da faller incest betegnelsen bort. Men alt selger.

Kusine/tremenning osv. er uansett kvalmt, og absolutt "incest" i mine øyne.

Slikt burde vært straffbart i seg selv i Norge etter min mening, uansett alder. Friste avkom er det vel en veldig liten sjanse for at man skulle fått.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DET synes iallefall ikke jeg! Fy faen så kvalmt, håper han får som fortjent.

Som fortjent? Hva i all verden er galt med å ha frivillig sex med 15-åringer? Loven er skammelig. I de fleste land i Europa er dette fullt lovlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som fortjent? Hva i all verden er galt med å ha frivillig sex med 15-åringer? Loven er skammelig. I de fleste land i Europa er dette fullt lovlig.

Forstår du virkelig ikke hva som er galt i denne sammenhengen, synes jeg faktisk synd på deg.

Og regner med at du behøver hjelp. Enten om du er en voksen part i denne sammenhengen, eller har fått en forvridd syn på dette dersom du selv er ung.

Endret av Pheel
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maria_Marihøne

Som fortjent? Hva i all verden er galt med å ha frivillig sex med 15-åringer? Loven er skammelig. I de fleste land i Europa er dette fullt lovlig.

Vel, vi bor ikke i de fleste land i Europa, vi bor i Norge. Man må nesten forholde seg til lovene som gjelder, ikke de lovene man skulle ønske fantes.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forstår du virkelig ikke hva som er galt i denne sammenhengen, synes jeg faktisk synd på deg.

Og regner med at du behøver hjelp. Enten om du er en voksen part i denne sammenhengen, eller har fått en forvridd syn på dette dersom du selv er ung.

Mitt syn er ikke forvridd. Skulle det vært det, så måtte alle millioner av innbyggere i våre europeiske naboland være forvridde, for der er det nemlig fullt lovlig å ha sex med 14-15åringer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vel, vi bor ikke i de fleste land i Europa, vi bor i Norge. Man må nesten forholde seg til lovene som gjelder, ikke de lovene man skulle ønske fantes.

Ja, det er klart. Men lover er til for å endres.

Men viktig å tenke på at i de fleste land i Europa så ville ikke denne fyren ha gjort noe galt. Han er offer for et latterlig lovverk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er klart. Men lover er til for å endres.

Men viktig å tenke på at i de fleste land i Europa så ville ikke denne fyren ha gjort noe galt. Han er offer for et latterlig lovverk.

Gratulerer! Du har ødelagt atter en tråd.

Anonym poster: d1c88f42c4dad21042e19c7177de2f26

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer! Du har ødelagt atter en tråd.

Anonym poster: d1c88f42c4dad21042e19c7177de2f26

"Åh nei, du ødela muligheten vår til å rakke ned på og snakke dritt om noen som vi ikke kjenner!"

Anonym poster: e739b95c5b99c34c8391390b1cc4ae15

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maria_Marihøne

Artig å se hvordan folk mener slikt bør være ulovlig, uten å komme med et eneste argument om hvorfor.

Det er jo ikke relevant for saken. Det er ulovlig. Og derfor bør han straffes.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva mener du? I følge tiltalen har han hatt sex med et barn under særdeles skjerpende omstendigheter. Han har misbrukt tillit mellom barn og voksen.

Anonym poster: a2636a8da3ec56b2c06113cdc1e34a2d

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Uanonymbruker

det blir som om jeg skulle hatt sex med onkelen min da jeg var et barn?

ææææsj, ville heller drukket pungsvette med snerk :spy:

Kan vel umulig være lov?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er jo ikke relevant for saken. Det er ulovlig. Og derfor bør han straffes.

Dersom befolkningen skal være totalt uintelligent og aldri stille spørsmål til lover, hvordan skal det gå med samfunnet da? Dette er en av disse lovene som bør endres, og fortsatt har ingen klart å komme med ett argument på hvorfor sex med 15-åringer skal være ulovlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Artig å se hvordan folk mener slikt bør være ulovlig, uten å komme med et eneste argument om hvorfor.

Et meget vesentlig argument er at jentene ikke er modne i toppen enda i 14-15 års alderen. De er veldig lett å lede (på ville veier om du vil) og eldre menn utnytter dette (selvfølgelig). Hvorfor tror du 90% av jenter som har sex i ung alder angrer seg i ettertid? Mens menn tror jeg knapt tenker tanken -anger- og -sex-.

Tipper du er en gammel gris som kunne tenkt deg sex med ei mye yngre ei? Get over yourself.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maria_Marihøne

Dersom befolkningen skal være totalt uintelligent og aldri stille spørsmål til lover, hvordan skal det gå med samfunnet da? Dette er en av disse lovene som bør endres, og fortsatt har ingen klart å komme med ett argument på hvorfor sex med 15-åringer skal være ulovlig.

Fordi voksne ikke skal ha sex med barn Så enkelt. Man kan godt stille spørsmål ved lover, men man endrer ikke lover ved å bryte dem.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Dersom befolkningen skal være totalt uintelligent og aldri stille spørsmål til lover, hvordan skal det gå med samfunnet da? Dette er en av disse lovene som bør endres, og fortsatt har ingen klart å komme med ett argument på hvorfor sex med 15-åringer skal være ulovlig.

På tide å kaste inn håndkleet.

Anonym poster: d1c88f42c4dad21042e19c7177de2f26

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden ryddet for spekulasjoner.

I og med at hele tråden har ikke noe annet hensikt enn spekulasjoner, stenges tråden.

Bond, mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...