Gå til innhold

Hvordan hadde dere reagert hvis noen kom kledd slik i ditt bryllup?


Gjest Keljo

Anbefalte innlegg

Hadde tenkt "hvem i all verden er det?", da hverken jeg eller min mann omgås folk av slikt kaliber... :filer:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er garantert ingen som er taktløse nok til å kle seg som en av byens løse fugler i mitt bryllup, men om situasjonen nå hadde vært slik er jeg usikker på om jeg skulle begynt å le, eller om det var på tide å bli bekymret. Respektløst, rett og slett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lol, hvorfor skulle jeg bry meg?

Freser dere fordi den er kort?

Da jeg leste overskriften, tenkte jeg at det gjalt en gjest som dukket opp i brudekjole eller noe lignende.

Det er typisk damer å bitchsnakke om andre jenters klesstil :krangle: Dårlig vane!

Neinei, det har ingenting med bitchsnakking å gjøre! Det har med skikk og bruk å gjøre, og med å forstå hva som er akseptabelt. En mann kunne ha tredd på seg en kjeledress fra Felleskjøpet for å gå i bryllup, og han vile fått de samme reaksjonene. Dere unge jenter må forstå at det er noe som heter etikette, og at ikke alle happeninger er ment som anledning for dere til å ta den helt ut og være den aller mest (misforstått) sexy på festen! Grow up! :roll:<br /><br /> Anonym poster: 620c60ffa10505529e9200e5ef06d84c

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neinei, det har ingenting med bitchsnakking å gjøre! Det har med skikk og bruk å gjøre, og med å forstå hva som er akseptabelt. En mann kunne ha tredd på seg en kjeledress fra Felleskjøpet for å gå i bryllup, og han vile fått de samme reaksjonene. Dere unge jenter må forstå at det er noe som heter etikette, og at ikke alle happeninger er ment som anledning for dere til å ta den helt ut og være den aller mest (misforstått) sexy på festen! Grow up! :roll:<br /><br /> Anonym poster: 620c60ffa10505529e9200e5ef06d84c

DRIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIT i ETIKETTE!!!! Tid for frihet nå, dette 2012 ikke 1950.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DRIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIT i ETIKETTE!!!! Tid for frihet nå, dette 2012 ikke 1950.

Stil og klasse er tidløst.

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

DRIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIT i ETIKETTE!!!! Tid for frihet nå, dette 2012 ikke 1950.

Driiiiiiit i klasse også? Skal jeg fortelle deg en ting? Jenter som ser sånn ut ender opp som intet annet enn rene sexobjekter for gutter. De er ikke fine å se på, som i "fin jente jeg vil tilbringe livet med- eller være kjæreste med-fine". Det de utstråler er billig, tøsete - et greit ligg, men ingenting annet. De færreste gutter vil være sammen med ei sånn jente når de er ferdige med det ligget. Hvem vil være en sånn jente????<br /><br /> Anonym poster: 620c60ffa10505529e9200e5ef06d84c

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes bare det er veldig, veldig trist at mange unge jenter i dag tror at platineblondt hår med søtne extensions, mørk orange hud, altfor mye sminke og altfor utfordrende klær er oppskriften for å se fin ut. Det er jo ikke det, det er oppskriften for å se tacky ut.

Jeg synes også det er veldig trist at hun får så mye dritt slengt etter seg, det går an å si det på en ålreit måte.<br /><br /> Anonym poster: 620c60ffa10505529e9200e5ef06d84c

ER det ikke felles for alle disse unge mødre dette? Trangeste,korteste kjolen,pålimte negler,pålimte øyenvipper,den dypeste utringingen, den mest appelsinfarven i ansiktet, så en kan lure på om de er frisk. tror mange ganger de har utbrudd av hepatitt. Det mest bleka håret,legge på løshår.

Husk dette er ofte jenter som har hatt den inntekten de har nå en mulighet til. De er betalt av nav....det er mye penger for en ungjente. For første gang har de mulighet til å spjåke seg ut. De burde fått mye veiledning i stil. Dette er ikke stil ikke klasse, det ser billig ut,om de vekker oppmerksomhet er det forde at de ser ut som klovner.

Anonym poster: 4a4a310ade4941fb6df85587016f9802

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

DRIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIT i ETIKETTE!!!! Tid for frihet nå, dette 2012 ikke 1950.

Men selv du må være enig i at en slik kjole er usømmelig i bryllup?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DRIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIT i ETIKETTE!!!! Tid for frihet nå, dette 2012 ikke 1950.

Det er etikette som gjør livet rundt en haug med fremmede levbart.

At folk gidder å stå i kø, at folk ikke raner deg til filla hver gang du går ut av døra, at de i butikken hilser vennlig, at legen hører på deg og ikke kaller deg en løgner.

Alt dette handler om etikette.

Så nei, ikke drit i etikette. Det er en bra ting, faktisk.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke bare dårlig etikette , fordummende på den som bærer et slikt antrekk og direkte smakløst men det er respektløst overfor brudeparet! Man forventer jo at folk kler seg pent på den viktigste dagen i ditt liv for å ære deg....

"Jeg gir faen i hva alle andre sier, driter i alt og kler meg i akkurat slik JEG vil så!

Tror hun vet utmerket godt selv at antrekket er usømmelig, horete og stygt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:overrasket: Den dekket jo så vidt rumpa! Jeg kan faktisk SE de forsterkende (heter det dette?) delene til strømpebuksen i skrittet når hun har ryggen vendt mot kameraet. Hvis ikke det er et tegne på at kjolen er alt for kort så...

Neineinei, det er ikke mulig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Haha, kuleste brudekjolen ever!! :hoho: :hoho:

En sånn skal jammen jeg ha, bortsett fra at jeg skal ikke ha gravidmage ut av "hullet", men den bleike fleskemagen min.

Jeg er hundre prosent sikker på at min kommende ektemann vil elske dette antrekket :jepp::ler:

Anonym poster: 3836680623bbb3a9504623dd9fd1135e

Endret av Bond
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oh Lord, jeg er vanligvis veldig flink til å se ting fra flere perspektiver, og mener at mye er relativt, men dette er bare ikke passende på noen måte.

Endret av Bond
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det står i bloggen at hun er med på Unge mødre som starter i november.

Anonym poster: a5b342dee97883bf23dff8ea9adf735f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Vel, om jenta gikk slik eller ikke vet jeg lite om, men jeg så akkurat det samme i min søsters bryllup nylig, og hun var kanskje hakket verre.

Her snakker vi en kort, svart minikjole som såvidt dekker rumpa, dypt utringet bak på ryggen slik at bhen vises, og dyp utringning foran så puppene hang ut. Ikke nok med det, for det hele var toppet med svarte lårhøye støvletter og bleika hår. Denne jenta er også i en alder av 29 år, så det er ikke en fjortiss vi snakker om heller.

Jeg skjemtes hennes vegner, og kan ikke forstå hvordan man kan kle seg slik i et bryllup. Takk og lov for at søsteren min er en person som ikke tar seg altfor nær av slikt, selv om det ikke er noen unnskyldning for å kle seg som om man skal på byen og finne et manneben.

Anonym poster: 9661decdb80b5771d33650e880408ffa

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...