Gå til innhold

Har jeg rett i å være skeptisk på samboer?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Flyttet inn med min samboer etter 6mnd med avstandsforhold. I disse månedene har jeg lagt merke til ting som plager meg. Han er en morroklump uten like og skal alltid være festens midtpunkt - selv uten alkohol. Og dette er helt greit...

...Men han sårer meg stadig vekk med ting han sier. Blant annet her om dagen da han sa at han hadde ganske flotte venninner og at han ikke hadde hatt noe imot å blitt sammen med enkelte av dem.. Da han møtte mine venninner første gangen også, tullet han ekstremt mye med dem også, og tullet med "partnerbytte".

Føler at jeg blir litt utrygg og skeptisk på denne typen her. Skal sies at han aldri har hatt noe ordentlig seriøst forhold før meg heller, og at han kanskje ikke helt vet hvordan man skal oppføre seg.

Jeg har tatt dette opp med han at det plager meg veldig og han har skjerpet seg betraktelig. Men fortsatt får jeg ikke "ro i sjela"...

Anonym poster: 04566ce4e59ae889a2b0bda0b33e6fab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har samme problem og jeg er blitt så skeptisk at jeg antagelig kommer til å gå fra ham. Orker ikke usikkerheten og det med å føle seg litt lite verdt. Min type er også av samme sort som din; har en stor trang til å fremheve seg selv...til og med på fester der det kun har vært mine venner. Første festen jeg dro ham med på, endte han på et bord alene sammen med den peneste damen på festen...følte meg jammen høy i hatten da gitt.

Anonym poster: 0ac721f625ab820b534b483bcd0795f3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm uff.. Da er det vell liten sannsynlighet for at ting vil endre seg da gitt :/

Er du helt sikker på at du ønsker å gå fra han? Har han gjort mye annet også?? Prater han ofte om andre damer?

Anonym poster: 04566ce4e59ae889a2b0bda0b33e6fab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg tror faktisk ikke det er farlig. Du sier det selv, han liker å være festens midpunkt, han er vel en sånn sjarmør, eller han vil vise at han er det. Men det er nok bare prat og ingenting bak det. Kjenner minst to gutter som er litt sånn "playere" på fester, altså, de gjør aldri noe galt men skal bare være kule, frekke, sjarmerende, flørte litt rundt. Begge er egentlig trofaste menn/kjærester og er småbarnsfedre nå. It's just a talk.. :)<br /><br /> Anonym poster: 0ab4ca368da1408db5226db9013c6eb7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg tror faktisk ikke det er farlig. Du sier det selv, han liker å være festens midpunkt, han er vel en sånn sjarmør, eller han vil vise at han er det. Men det er nok bare prat og ingenting bak det. Kjenner minst to gutter som er litt sånn "playere" på fester, altså, de gjør aldri noe galt men skal bare være kule, frekke, sjarmerende, flørte litt rundt. Begge er egentlig trofaste menn/kjærester og er småbarnsfedre nå. It's just a talk.. :)<br /><br /> Anonym poster: 0ab4ca368da1408db5226db9013c6eb7

Jeg har vært borti mange sånne, og det har jammen ikke vært bare prat! Jeg hadde holdt meg langt unna en mann som snakker om partnerbytte og som har lyst til å bli sammen med sine venninner. En sånn mann har ikke det en skikkelig mann skal ha i hodet sitt, for å si det enkelt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner deg veldig godt. Hadde reagert på samme måte som deg, huff!! Håper virkelig det ordner seg for deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vet du hva, jeg skjønner deg veldig godt. Det er rett og slett sånne ting man bare ikke sier.

"Godt kunne blitt sammen med noen av de", hva er det for en ting å si? Blir helt oppgitt jeg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du er trygg på deg selv, og har god ryggrad så kan det funke med en sånn fyr..som er en sjarmør og "frittalende". Jeg har akkurat gjort det slutt med min sjarmør, siden jeg ikke var sterk nok til en slik verden. Nå trenger jeg psykolog-hjelp for å finne meg selv igjen...er ganske så tråkket ned av alt pratet om blant annet pene damer. Du må kjenne på det selv, om du kan tåle slikt prat og slå deg til ro om det bare er prat. Dersom det gnager veldig; kom deg bort! Han, som andre sier, kan godt være trofast (slik som min) men følelsen av utrygghet ble for sterk for min del.

Anonym poster: 0ac721f625ab820b534b483bcd0795f3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter det du forteller, virker det ikke som han tar forholdet serriøst, men bare har det som et "midlertidig". Selv hadde jeg overhodet ikke akseptert slik oppførsel av kjæresten min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...