Steinar40 Skrevet 19. august 2012 #61 Skrevet 19. august 2012 Jeg ser jo at jeg har en viss læringskurve å gå still. Samtidig så mener jeg det er rett å få dem til å skjønne hvorfor man må bruke litt logikk i å orientere seg her på jorda .. Logikk er nok ikke akkurat de fleste kvinners store styrke er jeg redd
smilo Skrevet 19. august 2012 #62 Skrevet 19. august 2012 Logikk er nok ikke akkurat de fleste kvinners store styrke er jeg redd Jeg har nok logisk sans til å klare meg bra her i verden i motsetning til deg og PrimoFanten som bare er bitre.. 1
Steinar40 Skrevet 20. august 2012 #63 Skrevet 20. august 2012 Jeg har nok logisk sans til å klare meg bra her i verden i motsetning til deg og PrimoFanten som bare er bitre.. Tja, jeg vet ikke om bitter er det korrekte uttrykket. Men jeg syns det er demotiverende å se hvor egoistiske, ustabile og tankeløse folk egentlig er. Lite fristende å utsette seg selv for dette uten god grunn.
PrimoFanten Skrevet 20. august 2012 #64 Skrevet 20. august 2012 Jeg har nok logisk sans til å klare meg bra her i verden i motsetning til deg og PrimoFanten som bare er bitre.. Hvem sier vi ikke klarer oss bra? ...Jeg håper da du og klarer deg bra . Det er vanskelig å objektivt bedømme sin egen logisk sans. Ettersom alle vil påberope en viss form for logikk i det dem gjør og sier. Om du ikke klarer å se noe som helst logikk utifra det jeg & Steinar har skrevet her, så vil ihvertfall jeg sette et stort spørsmålstegn mht hva logikk du tenker etter....men men Derfor jeg oppfordrer folk (spess kvinner) om å begrunne hvilken logikk dem tenker etter.. nesten en forutsetning for å finne frekvensen vi bør tune inn på.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå