Gå til innhold

Liker han meg? eller ikke? confusing

Fremhevede innlegg

Skrevet

Samme psykologi bak unnskyldningene f.eks overvektige folk lager seg mht å skippe treningene.

Eller for å stappe i seg med mat de ikke burde i en gitt situasjon. Du må klare å være ærlig med deg selv først 100%. Jeg går bare ut for å ha det morsomt med venner? ...ja finner ikke en bedre unnskyldning for en selv og andre enn det.

Å sammenligne et treningssenter og det å gå på byen er bare mindre intelligent. Den gidder jeg ikke uttdype...jeg kan godt gjøre det men tror ikke det er nødvendig. Gi meg heller noen holdbare arguementer for at begrunnelsen min her ikke holder mål.

Du sier det bra. Folk går først og fremst ut på byen for å få oppmerksomhet. Selv om de ikke skjønner det selv.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Samme psykologi bak unnskyldningene f.eks overvektige folk lager seg mht å skippe treningene.

Eller for å stappe i seg med mat de ikke burde i en gitt situasjon. Du må klare å være ærlig med deg selv først 100%. Jeg går bare ut for å ha det morsomt med venner? ...ja finner ikke en bedre unnskyldning for en selv og andre enn det.

Kjære deg... Du skriver jo faktisk tidligere at det er greit om daten din går på byen uten deg etter at dere faktisk er definert som et par. Altså når hun ikke lenger er singel. Hva er grunnen til at ikke-single går på byen da? Går de også ut for å sjekke og bli sjekket? For da kan jeg ikke forstå at du vil la kjæresten din gå ut uten deg, for da kommer hun jo garantert til å være utro (basert på din komiske logikk).

Skrevet

Kjære deg... Du skriver jo faktisk tidligere at det er greit om daten din går på byen uten deg etter at dere faktisk er definert som et par. Altså når hun ikke lenger er singel. Hva er grunnen til at ikke-single går på byen da? Går de også ut for å sjekke og bli sjekket? For da kan jeg ikke forstå at du vil la kjæresten din gå ut uten deg, for da kommer hun jo garantert til å være utro (basert på din komiske logikk).

Kjære deg....

Hvilke *lyster* som driver henne ut på byen vil jo være forskjellig om hun går ut på byen som singel eller opptatt. Ut ifra status quo i forholdet så bør man kunne resonere seg frem til om det har vært triggere i nær fortid som kan utløse tilfeldig utroskap på en arena som byen. Hva slags type kvinnemenneske er hun på et grunnleggende plan.

Jeg kan fortsette å liste opp flere inngående faktorer som spiller inn for hvordan jeg leser hennes "motiver" for å ta seg en bytur. Så det er greit at hun gjør det så lenge alt er som det bør være mellom oss.

Det er summen av mange ting som avgjør om varsellampene blinker eller ei altså iforhold til hvorfor de ikke-single oppsøker slike arenaer når de er etablert som par hjemme. Som et svar til hvordan man kan ha mange ikke-single på byen med helt forskjellige motiver.

Det sier seg vel selv nå hvorfor jeg tolker det som et definitivt "over & ut" signal om hun gjør dette når man er i den fasen som TS er/var i. Om man ikke gjør det så er man naiv og velger bare å se det man selv ønsker.

Skrevet

Kjære deg....

Hvilke *lyster* som driver henne ut på byen vil jo være forskjellig om hun går ut på byen som singel eller opptatt. Ut ifra status quo i forholdet så bør man kunne resonere seg frem til om det har vært triggere i nær fortid som kan utløse tilfeldig utroskap på en arena som byen. Hva slags type kvinnemenneske er hun på et grunnleggende plan.

Jeg kan fortsette å liste opp flere inngående faktorer som spiller inn for hvordan jeg leser hennes "motiver" for å ta seg en bytur. Så det er greit at hun gjør det så lenge alt er som det bør være mellom oss.

Det er summen av mange ting som avgjør om varsellampene blinker eller ei altså iforhold til hvorfor de ikke-single oppsøker slike arenaer når de er etablert som par hjemme. Som et svar til hvordan man kan ha mange ikke-single på byen med helt forskjellige motiver.

Det sier seg vel selv nå hvorfor jeg tolker det som et definitivt "over & ut" signal om hun gjør dette når man er i den fasen som TS er/var i. Om man ikke gjør det så er man naiv og velger bare å se det man selv ønsker.

Hehe, jeg er målløs. Du er jo litt morsom og da. :)

Så når du dater en dame, og kompisen din spør om du vil være med ut og ta en øl, så sier du nei?

Skrevet

Ok, nå har jeg lært at folk bare går ut på byen for å få seg napp.

Ikke fordi det er gøy med drikke, dans, musikk og fin atmosfære - som jeg trodde.

Jeg har gått ut mye, i min tid - og jeg har aldri møtt et menneske jeg har hatt videre kontakt med fra byen. Hvis jeg vil få meg napp, så finnes det vel bedre steder enn der folk som oftest går for å drikke seg fulle.

Skrevet

Hehe, jeg er målløs. Du er jo litt morsom og da. :)

Så når du dater en dame, og kompisen din spør om du vil være med ut og ta en øl, så sier du nei?

Du skjønner jo åpenbart ikke hva ja sa ....siterer meg selv.

"Jeg kan fortsette å liste opp flere inngående faktorer som spiller inn for hvordan jeg leser hennes "motiver" for å ta seg en bytur. Så det er greit at hun gjør det så lenge alt er som det bør være mellom oss."

Det er en rekke andre poenger som du velger å se fullstendig bort ifra annet enn å uttrykke deg som målløs.

Det er ment at vi skal diskutere og begrunne våre meninger her. Ellers er det verdiløst det du skriver ..

Hvor er det logikken i det jeg skriver brister fullstendig for deg? .

Skrevet

Ok, nå har jeg lært at folk bare går ut på byen for å få seg napp.

Ikke fordi det er gøy med drikke, dans, musikk og fin atmosfære - som jeg trodde.

Jeg har gått ut mye, i min tid - og jeg har aldri møtt et menneske jeg har hatt videre kontakt med fra byen. Hvis jeg vil få meg napp, så finnes det vel bedre steder enn der folk som oftest går for å drikke seg fulle.

Da er du på feil spor om du tror du kan generalisere motiver for grupperinger fremfor å skjønne at hver enkelt har forskjellige grunner som tilsynelatende kan dekkes over med det vanlige svadaet som alle andre.

Skrevet

Å sammenligne et treningssenter og det å gå på byen er bare mindre intelligent. Den gidder jeg ikke uttdype...jeg kan godt gjøre det men tror ikke det er nødvendig. Gi meg heller noen holdbare arguementer for at begrunnelsen min her ikke holder mål.

Jeg har aldri gått på byen for å finne meg en mann. De man treffer der er jo helt amøbe..Hvorfor tror du ikke vi kvinner er ærlige der?

• Liker 1
Skrevet

Du skjønner jo åpenbart ikke hva ja sa ....siterer meg selv.

"Jeg kan fortsette å liste opp flere inngående faktorer som spiller inn for hvordan jeg leser hennes "motiver" for å ta seg en bytur. Så det er greit at hun gjør det så lenge alt er som det bør være mellom oss."

Det er en rekke andre poenger som du velger å se fullstendig bort ifra annet enn å uttrykke deg som målløs.

Det er ment at vi skal diskutere og begrunne våre meninger her. Ellers er det verdiløst det du skriver ..

Hvor er det logikken i det jeg skriver brister fullstendig for deg? .

Jaja, jeg skjønner at dama di får lov til å gå ut og alt det der. Men jeg spør deg nå: Hva slags grunner har ikke-single til å gå ut på byen? Og hvorfor tror du at single ikke kan ha noen av de samme motivene?

Du svarte meg heller ikke på om du sier nei takk til øl med kompisene dine hvis du er på dater'n.

Skrevet

Jaja, jeg skjønner at dama di får lov til å gå ut og alt det der. Men jeg spør deg nå: Hva slags grunner har ikke-single til å gå ut på byen? Og hvorfor tror du at single ikke kan ha noen av de samme motivene?

Du svarte meg heller ikke på om du sier nei takk til øl med kompisene dine hvis du er på dater'n.

Nei det sa jeg ikke ....siterte jo at det var helt greit så lenge alt var *slik* det burde være mellom oss.

Må du våkne opp ...hva slags motiver ikke-single har for å gå ut på byen har jeg og vært mye inne på. Hvorfor spør du meg igjen om det?.

Om du evner å se hva du kommuniserer gjennom dine handlinger fra et litt annet perspektiv enn ditt eget så skjønner en hvorvidt det vil være "rett" å si "ja" eller "nei" til å ta en øl med noen kompiser den ene eller andre kvelden.

Skrevet

Jeg har aldri gått på byen for å finne meg en mann. De man treffer der er jo helt amøbe..Hvorfor tror du ikke vi kvinner er ærlige der?

Nå forhåndsdømmer du alle menn som *en* og skjønner åpenbart ikke hva du skal se på for å evne å plukke gullet fremfor gråsteinen. Sitter du passivt som en utstillingsdokke uten å *utfordre* dem rundt deg, ei heller " byr på deg selv"så tiltrekker du deg dem som ikke ønsker å avsløres for hvem de egentlig er. Skap deg respekt for hvem du er tidlig så får du samme respekten tilbake.

Skrevet

Nå forhåndsdømmer du alle menn som *en* og skjønner åpenbart ikke hva du skal se på for å evne å plukke gullet fremfor gråsteinen. Sitter du passivt som en utstillingsdokke uten å *utfordre* dem rundt deg, ei heller " byr på deg selv"så tiltrekker du deg dem som ikke ønsker å avsløres for hvem de egentlig er. Skap deg respekt for hvem du er tidlig så får du samme respekten tilbake.

Men hvorfor i alle dager skal jeg "utfordre dem", eller "by på meg selv" når jeg er der for å kose meg med venner? Da kommer det på ett ut om deter gull eller gråstein for min del..

Skrevet

TS HER

Jeg snakket med "daten " min om dette, og spurte han rett ut om han syntes det var noe problem at jeg gikk ut på byen når han ikke kunne være med.

Svaret jeg fikk tilbake var så enkelt som ; nei, hvorfor skulle det være ett problem? Du sa jo til meg at du var bare ute med VENNINENE dine, så ser ikke helt hva som liksom skulle vært problemet med det.

Det at han reagerer sånn, viser jo bare det at han ikke bryr seg, så lenge han stoler på at jeg snakker sant når jeg sier jeg er ute for å ha det gøyt med VENNINENE mine, og det betyr ikke nøvendigvis det at selv om vi ikke er sammen, så går jeg rundt å prøver meg på alt og alle.

Det handler om å stole på hverandre, og er det ikke slik man klarer å bygge ett forhold??

Han snudde også problemstillingen over til meg; Hadde det plaget deg, hadde jeg vært på byen med kompisine mine?

"Nei" Så lenge jeg vet du ikke er der for å sjekke opp andre jenter, men for å ha kjekt med kompiser, så ; whats the problem?

Og om det da viser seg at dere dater, og en av dere finner på å ta med seg en annen hjem. Vell, da vet du vertfall det at han/ hun ikke er så intressert som det du trodde, og kan gå videre derfra.

Anonym poster: 862a0767440d969f9954b52c7bb98c96

Skrevet

TS HER

Det handler om å stole på hverandre, og er det ikke slik man klarer å bygge ett forhold??

Anonym poster: 862a0767440d969f9954b52c7bb98c96

Man begynner ikke med å stole blindt på fremmede folk. Det er bare dumt.

Tillit må fortjenes og bevises.

Skrevet

Man begynner ikke med å stole blindt på fremmede folk. Det er bare dumt.

Tillit må fortjenes og bevises.

Man er uskyldig inntil det motatte er bevist. Ikke motsatt.

Skrevet

Bare meg som ikke tar med noen hjem fra byen selv om jeg er singel ;-)

Skrevet

Man er uskyldig inntil det motatte er bevist. Ikke motsatt.

Ja, det er sant, men det er altså ikke det samme som å stole på folk man ikke kjenner bra nok.

Skrevet

Nei det sa jeg ikke ....siterte jo at det var helt greit så lenge alt var *slik* det burde være mellom oss.

Må du våkne opp ...hva slags motiver ikke-single har for å gå ut på byen har jeg og vært mye inne på. Hvorfor spør du meg igjen om det?.

Om du evner å se hva du kommuniserer gjennom dine handlinger fra et litt annet perspektiv enn ditt eget så skjønner en hvorvidt det vil være "rett" å si "ja" eller "nei" til å ta en øl med noen kompiser den ene eller andre kvelden.

Du har faktisk ikke klart å liste opp en eneste grunn til at ikke-single går på byen. Men inni hodet ditt har du tydeligvis noen tanker om det, og da lurer jeg på hvorfor du mener at ikke-single ikke kan ha de samme grunnene.

Du klarer jo heller ikke svare på direkte spørsmål, så du har tydeligvis ingen gjennomtenkte svar på dette her. Du gjentar det samme vaset om igjen.

Men heldigvis for meg, så er jeg såpass oppegående at jeg vet at ikke alle menn er like. Derfor vet jeg (og er veldig glad for) at det er de færreste (muligens Steinar) som har samme tankegang som deg. Jeg innser jo også at det ikke er mulig å få noe som helst fornuftig ut av deg, så jeg tror jeg skal slå meg til ro med at du er rar, og at jeg er glad jeg ikke dater deg. :)

Og til TS: Beklager at vi kupper hele tråden din. Bra du snakket med ham, og bra du også ser at ikke alle menn tenker som denne PrimoFanten.

Skrevet

Bare meg som ikke tar med noen hjem fra byen selv om jeg er singel ;-)

Det er nok ikke bare deg nei :)

Skrevet

Så forstår virkelig ikke logikken i noen av svarene her. For hvis man aldri pleier å ha med noen hjem fra byen, eller rote med noen ute på byen ol selv om man er singel, hvorfor i allverden gjøøre det når man har truffet noen man liker?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...