Gå til innhold

Noen som har kjøpt bh fra tv-shop?


Gjest Aria.

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Sett reklamen flere ganger, og ler hver gang. Kanskje den er bra, men de overdriver dette så mye at jeg tenker at BHen ikke er verdt det. BHene som blir brukt som "før"-eksempler er for små for frøkna som har den på!

Men nei, har ingen erfaringer. Måtte bare putte denne inn. Og blir du sint for at jeg kommer med denne kommentaren, så huker jeg av AB slik at du ikke kan ta meg på det senere ;)

Anonym poster: 8556bb3ab8f8786cae778552baeaa6d5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen erfaring, men har funnet de ved tilfeldighet på ebay, så kjøp den heller der for en billigere penge.<br /><br /> Anonym poster: 75bf9f3aa6ef28fde3125a5dd6a8d60e <br /><br /> Anonym poster: 75bf9f3aa6ef28fde3125a5dd6a8d60e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for tips. Blir mer i tvil om jeg vil kjøpe den når jeg leser reviews fra nettet. Men det er mest fra damer med store pupper, jeg bruker 80 C.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 måneder senere...

Drar opp denne igjen. Noen som har prøvd disse Aire Bra? Hadde tenkt å kjøpe på ebay, men ville høre om noen har prøvd disse først.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Drar opp denne igjen. Noen som har prøvd disse Aire Bra? Hadde tenkt å kjøpe på ebay, men ville høre om noen har prøvd disse først.

Jeg kjøpte simply colorful bra fra noe som heter let's deal til 200 kr. VELDIG fornøyd, jeg bruker nesten bare det nå. De ser HELT like ut som aire bra, men heter noe annet, vil tro det er omtrent det samme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sjokoladebolle

Jeg ler hver gang jeg ser reklamen for disse bhene på tv. Ikke rart at damene på før-bildene er så misfornøyde når de har på seg bh som er tre størrelser for små :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du a-cup - og vil ha noe under gjennomsiktig topp så funker det sikkert. Og den er behagelig (eller hvertfall nesten) å ha på - men det er null støtte for større bryst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...