Gå til innhold

Bli noens venn!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

???

" :) " var vel mer passende. Jeg er selv ikke noe flink til å holde kontakten, men er flere interessante brukere her.

Skrevet

20 år gammel jente som bor litt utenfor Oslo. Ønsker både nettvenner og noen jeg kanskje kan møte etterhvert som er i nærområdet :) Bare å ta kontakt om noen ønsker det :)

• Liker 1
Skrevet

Jeg er 32, bor i Buskerud. Bare å sende en melding om noen vil bli kjent:)

Skrevet

Jente, 18, Oslo :laugh: bare kos med nye folk å prate med !

Skrevet (endret)

.

Endret av brightness
Skrevet (endret)

_-__---

Endret av -Leon-
Skrevet

Jeg er en jente på 22 år, bor i Oslo. Bare å ta kontakt! :)

• Liker 1
  • 2 uker senere...
Skrevet

Snart 17, føler meg litt for ung, men er her på kvinneguiden for å få tips og diskurere saker :D

Hvis noen trenger noen å snakke med er det bare å ta kontakt, jeg er alltid der om noen trenger støtte!

• Liker 1
Skrevet

Noen fra Trondheim her som er åpen for nye relasjoner og bekjentskaper?

Min egen omgangskrets krymper og krymper med årene og jeg sliter med å bli kjent med nye :vetikke:

Jeg er fra Trondheim og alltid åpen for nye relasjoner og bekjentskaper :)

Med årene forsvinner venner rundt omkring og det blir ikke noe lettere å få seg nye bekjentskaper. Har et nyttårsforsett jeg har tenkt å holde, og det er å ta sjanser og bli kjent med nye folk!

Bare å skrive til meg, det synes jeg bare er koselig :)

• Liker 1
Gjest Interstella
Skrevet (endret)

-

Endret av Interstella
  • 2 uker senere...
Skrevet

Jeg er en jente på 20 som bor i Bergen. Jeg er ikke venneløs, men savner gode venninner å finne på ting sammen med. Er glad i reise, matlaging, cafeturer og en fest i ny og ne. Ta gjerne kontakt :)

Skrevet

Gutt/mann på 32 søker flere gode venner i Oslo. Samboer (homofil), jobber i helsevesenet, sosial, positiv og kjapp i replikken. Aktiv, kvikk og morsom. Send gjerne en melding :-)

Skrevet

Hei! Jeg er en jente på 20år er alenemamma til ei jente.. jeg bor i stavanger området sånn ca. Og vil gjerne få meg noen venner da jeg har få av de.. viss noen vil bli kjent så hadde det vært gøy om noen vil sende pm :-)

Gjest klyyyyy
Skrevet

Snart 20år, bor i buskerud. send meg en mld om noen er interessert i og bli bedre kjent :)

Skrevet

Hei!

Jeg er en jente på 19 år.

Bor i buskerud/Oslo.

Koselig hvis noen sender melding,og vil snakke :)

Skrevet

Signer meg opp og, om du trenger noen å snakke med så er det bare til å sende PM. :)

Skrevet

Slenge meg med på lasset! :)

21, bor i Nordens Paris, student

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...