Gjest Hikken Skrevet 1. mai 2013 #1481 Del Skrevet 1. mai 2013 Det er'ke rart vi gamle damer forfaller. Tenk deg alt det lureriet vi har erfaring med etter hvert - som lover en ting og holder noe annet? Etter noen år så gir man opp vet du, når man ser at ingenting av det reklamen lover virker mener jeg...... Hahha, men det er da bar bra å eldes med stil! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 1. mai 2013 #1482 Del Skrevet 1. mai 2013 Ja. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruN Skrevet 1. mai 2013 #1483 Del Skrevet 1. mai 2013 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Inggolf Skrevet 1. mai 2013 #1484 Del Skrevet 1. mai 2013 Ja, og jeg kan endelig drikke kaffe og te igjen! LYKKE! :fnise: :strix: heheee.... du er jammen lett å få i godt humør igjen Hikken Du gikk fra et innlegg med mange sinte smilysser til disse 2 innleggene ved kun en liten oppmuntring fra aldrisur, og det må jeg virkelig si at er en god egenskap 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hikken Skrevet 1. mai 2013 #1485 Del Skrevet 1. mai 2013 heheee.... du er jammen lett å få i godt humør igjen Hikken Du gikk fra et innlegg med mange sinte smilysser til disse 2 innleggene ved kun en liten oppmuntring fra aldrisur, og det må jeg virkelig si at er en god egenskap Hehe, jeg var vel ikke så veldig sint, bare irritert på meg selv for å tro på noe bloggere sier. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 1. mai 2013 #1486 Del Skrevet 1. mai 2013 Hva i alle dager er det Aldri driver med her inne?!!!!!!! Håper du har en fin dag i dag, Hikkepuff! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hikken Skrevet 2. mai 2013 #1487 Del Skrevet 2. mai 2013 LYKKERUS!!! IDAG FIKK JEG DEN NYE TELEFONEN MIN!! 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hikken Skrevet 4. mai 2013 #1488 Del Skrevet 4. mai 2013 HVIIIIIN! OM EN UKE FLYTTER JEG!!!! 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruN Skrevet 4. mai 2013 #1489 Del Skrevet 4. mai 2013 *plusser x-antall ganger mer* :bolledeig: :bolledeig: :bolledeig: :bolledeig: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 4. mai 2013 #1490 Del Skrevet 4. mai 2013 Hæ???? :danser: :danser: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hikken Skrevet 4. mai 2013 #1491 Del Skrevet 4. mai 2013 Hæ???? :danser: :danser: JAAA! OSLOOOOOO!! HAr pakket ned en del av sakene mine, men mesteparten må sendes posten 300 kroner per pakke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alfa Skrevet 4. mai 2013 #1492 Del Skrevet 4. mai 2013 Flytter du til Oslo? Så hyggelig. Nå er vi jo en skikkelig KGgjeng her! Velkommen! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hikken Skrevet 4. mai 2013 #1493 Del Skrevet 4. mai 2013 Flytter du til Oslo? Så hyggelig. Nå er vi jo en skikkelig KGgjeng her! Velkommen! Jepp Og takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 4. mai 2013 #1494 Del Skrevet 4. mai 2013 Jaaaa, velkommen til Oslo Hikken! Da regner jeg med at det har skjedd ting i kulissene her som vi ikke vet om? Det var en hyggelig nyhet! Håper at du vil trives og at alt ordner seg til det beste for deg Hikken. Det har du virkelig fortjent! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hikken Skrevet 4. mai 2013 #1495 Del Skrevet 4. mai 2013 Jaaaa, velkommen til Oslo Hikken! Da regner jeg med at det har skjedd ting i kulissene her som vi ikke vet om? Det var en hyggelig nyhet! Håper at du vil trives og at alt ordner seg til det beste for deg Hikken. Det har du virkelig fortjent! Hehe, har ikke skjedd så mye annet enn at jeg bare er lei og vil flytte nedover med en gang Takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Inggolf Skrevet 4. mai 2013 #1496 Del Skrevet 4. mai 2013 ååååhhhhhhhh for noen nyheter Hikken!!! Er det Gia du flytter inn hos da eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 4. mai 2013 #1497 Del Skrevet 4. mai 2013 Girlpower!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hikken Skrevet 4. mai 2013 #1498 Del Skrevet 4. mai 2013 ååååhhhhhhhh for noen nyheter Hikken!!! Er det Gia du flytter inn hos da eller? Jepp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cordelia Skrevet 4. mai 2013 #1499 Del Skrevet 4. mai 2013 HVIIIIIN! OM EN UKE FLYTTER JEG!!!! :bolledeig: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 5. mai 2013 #1500 Del Skrevet 5. mai 2013 (endret) HVIIIIIN! OM EN UKE FLYTTER JEG!!!! Ååååååhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh!!! Det gikk kjempefort jo!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :hoppe: Så fantastisk!!!!!!!!!!!!!!!! Håper det blir akkurat så bra som du ønsker .. og MER!!!!!!!!!!!!!!! :klemmer: Endret 5. mai 2013 av Rumle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå