Gå til innhold

Hikkens psyke dagbok

Gjest Hikken

Anbefalte innlegg

Gjest Hikken

Det er'ke rart vi gamle damer forfaller. :( Tenk deg alt det lureriet vi har erfaring med etter hvert - som lover en ting og holder noe annet? :opplyser:

Etter noen år så gir man opp vet du, når man ser at ingenting av det reklamen lover virker mener jeg...... :ler:

Hahha, men det er da bar bra å eldes med stil! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Inggolf

Ja, og jeg kan endelig drikke kaffe og te igjen! LYKKE! :fnise: :fnise: :fnise:

:strix: :strix: :strix:

heheee.... du er jammen lett å få i godt humør igjen Hikken :ler:

Du gikk fra et innlegg med mange sinte smilysser til disse 2 innleggene ved kun en liten oppmuntring fra aldrisur, og det må jeg virkelig si at er en god egenskap :rodmer:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hikken

heheee.... du er jammen lett å få i godt humør igjen Hikken :ler:

Du gikk fra et innlegg med mange sinte smilysser til disse 2 innleggene ved kun en liten oppmuntring fra aldrisur, og det må jeg virkelig si at er en god egenskap :rodmer:

Hehe, jeg var vel ikke så veldig sint, bare irritert på meg selv for å tro på noe bloggere sier. :fnise:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva i alle dager er det Aldri driver med her inne?!!!!!!! :overrasket:

:fnise:

Håper du har en fin dag i dag, Hikkepuff! :klemmer:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Hikken

:hoppe: Hæ???? :daane::danser: :danser: :danser: :danser:

JAAA! OSLOOOOOO!! :strix: HAr pakket ned en del av sakene mine, men mesteparten må sendes posten :fnise: 300 kroner per pakke :daane:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flytter du til Oslo? Så hyggelig. Nå er vi jo en skikkelig KGgjeng her! :) Velkommen!

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hikken

Flytter du til Oslo? Så hyggelig. Nå er vi jo en skikkelig KGgjeng her! :) Velkommen!

Jepp :) Og takk! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jaaaa, velkommen til Oslo Hikken! :blomst:

Da regner jeg med at det har skjedd ting i kulissene her som vi ikke vet om? :lillesky:

Det var en hyggelig nyhet! Håper at du vil trives og at alt ordner seg til det beste for deg Hikken. Det har du virkelig fortjent! :klemmer:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hikken

Jaaaa, velkommen til Oslo Hikken! :blomst:

Da regner jeg med at det har skjedd ting i kulissene her som vi ikke vet om? :lillesky:

Det var en hyggelig nyhet! Håper at du vil trives og at alt ordner seg til det beste for deg Hikken. Det har du virkelig fortjent! :klemmer:

Hehe, har ikke skjedd så mye annet enn at jeg bare er lei og vil flytte nedover med en gang :fnise:

Takk :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

HVIIIIIN! OM EN UKE FLYTTER JEG!!!! :strix:

Ååååååhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh!!! Det gikk kjempefort jo!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :hoppe: :hoppe: :hoppe:

Så fantastisk!!!!!!!!!!!!!!!! Håper det blir akkurat så bra som du ønsker .. og MER!!!!!!!!!!!!!!! :klemmer: :klemmer:

tumblr_mep07rFEvU1rj4nn1o1_400_large.gif

:kristin:

Endret av Rumle
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...