Cordelia Skrevet 23. mars 2013 #961 Del Skrevet 23. mars 2013 Jeg kommer fra Oslo men kjenner ikke til alle steder likevel så det trenger du ikke være bondetuppete over! Hehe ja! Da blir det nok ikke stille der Nei, jeg er jo egentlig stolt over å være bondetuppe, så jeg overlever vel det. Flere steder her i Kongsberg jeg ikke kjenner noe særlig heller. Ikke en gang vært på skisenteret. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hikken Skrevet 23. mars 2013 #962 Del Skrevet 23. mars 2013 Ja! Hva har jeg gjort for at fb tror det er noe for meg! NJa.. er et sånt par som sliter. Veldig typisk norsk. Har du lagt ut mange oppdateringer eller bilder av deg selv hvor du har spist is og drukket fløte rett fra kartongen kanskje? Hmm, tror ikke jeg har sett den alikevel.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Animula Skrevet 23. mars 2013 #963 Del Skrevet 23. mars 2013 Nei, jeg er jo egentlig stolt over å være bondetuppe, så jeg overlever vel det. Flere steder her i Kongsberg jeg ikke kjenner noe særlig heller. Ikke en gang vært på skisenteret. Bondetuppe høres ganske fint ut ja! Det har sånne friske og sunne konnotasjoner Geografi har vel aldri vært min sterkeste side.. Vi var i sølvgruvene i Kongsberg (som de fleste barn i Osloskolen) og på museet husker jeg Jeg husker en gigantisk sølvklump og noen store krystaller. Samlet på stein på den tiden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pinar Skrevet 23. mars 2013 #964 Del Skrevet 23. mars 2013 Haha nei! Jeg er kjempe kjedelig på fb. Legger ikke ut hverken bilder eller statuser. Fb gjetter! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cordelia Skrevet 23. mars 2013 #965 Del Skrevet 23. mars 2013 (endret) Bondetuppe høres ganske fint ut ja! Det har sånne friske og sunne konnotasjoner Geografi har vel aldri vært min sterkeste side.. Vi var i sølvgruvene i Kongsberg (som de fleste barn i Osloskolen) og på museet husker jeg Jeg husker en gigantisk sølvklump og noen store krystaller. Samlet på stein på den tiden. Der er det mye rart å se på ja. Hender jeg er inne der på Marken får da har de markedsstand inne i underetasjen og da slipper man inn på museet samtidig fordi man betaler inngang. Steinsamling ja, Stod omtrent konstant på hodet i bekken hjemme en periode på jakt etter spennede steiner. Det beste var å finne rester etter forsteinet kull som var etter en gammel smie som stod i nærheten for mange år siden. De klumpene var skikkelig rare. Tror vi plukket omtrent rent for de. Min mor var jo alltid like begeistret for stein overalt, og meg kliss klass. Endret 23. mars 2013 av Cordelia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hikken Skrevet 23. mars 2013 #966 Del Skrevet 23. mars 2013 (endret) Uff, orker ikke gå ut i kulda så da røyker jeg ut vinduet Endret 23. mars 2013 av Hikken 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hikken Skrevet 23. mars 2013 #967 Del Skrevet 23. mars 2013 UT av vinduet du liksom... dritten blåser jo bare INN på rommet mitt og setter seg i dyna og håret mitt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pinar Skrevet 23. mars 2013 #968 Del Skrevet 23. mars 2013 Du få røyke i dusjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Animula Skrevet 23. mars 2013 #969 Del Skrevet 23. mars 2013 Der er det mye rart å se på ja. Hender jeg er inne der på Marken får da har de markedsstand inne i underetasjen og da slipper man inn på museet samtidig fordi man betaler inngang. Steinsamling ja, Stod omtrent konstant på hodet i bekken hjemme en periode på jakt etter spennede steiner. Det beste var å finne rester etter forsteinet kull som var etter en gammel smie som stod i nærheten for mange år siden. De klumpene var skikkelig rare. Tror vi plukket omtrent rent for de. Min mor var jo alltid like begeistret for stein overalt, og meg kliss klass. Ja like begeistret som min for det samme tenker jeg! Bortsett fra at jeg ikke hadde noe så spennende som en gammel smie med forsteinet kull å grave i da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hikken Skrevet 23. mars 2013 #970 Del Skrevet 23. mars 2013 Du få røyke i dusjen Hmm, kanskje det ja. DA kunne jeg blåst røyken nedi do kanskje Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pinar Skrevet 23. mars 2013 #971 Del Skrevet 23. mars 2013 AH luksusfellen maraton! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hikken Skrevet 23. mars 2013 #972 Del Skrevet 23. mars 2013 Oooh er det noe spennende da? Selv skal jeg se Sherlock Holmes 2 enda en gang. Robert Downey jr er så fiiiiin 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruN Skrevet 24. mars 2013 #973 Del Skrevet 24. mars 2013 Ja ikke sant? Satser på at jeg kan få bo i kollektiv der endag kanskje Ååh, jeg har jo både lettmelk, kokosmel, kokosmasse og kaffe så kanskje jeg skal prøve å lage selv? Selvsagt skal vi det! Skal oppdatere dere hver kveld! Åååh, Hikkelikken vil på besøk til FruN hun Bare å komme! Jeg skal jo bake Kvikk Lunsj-kake i påsken, liker du det? Nei, jeg er jo egentlig stolt over å være bondetuppe, så jeg overlever vel det. Flere steder her i Kongsberg jeg ikke kjenner noe særlig heller. Ikke en gang vært på skisenteret. Aaaah...Kongsberg... Skisenteret er verdt å stikke oppom på sommeren, når du kan bruke lysløypene til å gå tur i! Og si, vær så snill, at du har lokalisert Arvids kiosk? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cordelia Skrevet 24. mars 2013 #974 Del Skrevet 24. mars 2013 (endret) Bare å komme! Jeg skal jo bake Kvikk Lunsj-kake i påsken, liker du det? Aaaah...Kongsberg... Skisenteret er verdt å stikke oppom på sommeren, når du kan bruke lysløypene til å gå tur i! Og si, vær så snill, at du har lokalisert Arvids kiosk? Jeg har vurdert det flere ganger, men det er så stress når en ikke har bil og kan ta med skiene. Og skia står fire mil unna. Arvid's Kiosk, er det den ved næringsparken? Navnet er kjent. Ei veninde presenterte meg for noen baguetter der for noen uker siden. edit,Sommeren fikk jeg med meg nå. Er altfor sjelden jeg får tatt meg sånne turer ut i skogen ol. Endret 24. mars 2013 av Cordelia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruN Skrevet 24. mars 2013 #975 Del Skrevet 24. mars 2013 Ja, det er den ved Næringsparken! Byens BESTE baguetter! Det er en av tingene jeg savner ved Kongsberg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hikken Skrevet 24. mars 2013 #976 Del Skrevet 24. mars 2013 Aldri smakt kvikk lunsj-kake, men vil veldig gjerne prøve det! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruN Skrevet 24. mars 2013 #977 Del Skrevet 24. mars 2013 Jeg har aldri laget det før Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruN Skrevet 24. mars 2013 #978 Del Skrevet 24. mars 2013 Nå tror jeg at det er natta her Sove godt, alle fine! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cordelia Skrevet 24. mars 2013 #979 Del Skrevet 24. mars 2013 Ja, det er den ved Næringsparken! Byens BESTE baguetter! Det er en av tingene jeg savner ved Kongsberg De var veldig gode ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruN Skrevet 24. mars 2013 #980 Del Skrevet 24. mars 2013 Vet ikke hvilken du kjøpte, men kyllingbaguettene!! Kyllingbaguettene!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå