Gå til innhold

Hikkens psyke dagbok

Gjest Hikken

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Animula

Var det her det skulle leveres et fjell av iskrem eller??! :klo:

90ecfaef08dbe82e63c0dd58cde9eba4.jpg

Dypp fjellet i sjokoladepulver!! :)

Jeg vil ha bil jeg og :grine:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ååh, jeg elsker sånne derre marsipan med masse sukker i. Sånn derre Nidar påskemarsipan i pose :fnise: *GNAFS*

Godt at vi er forskjellige her i verden. Jeg liker nok bedre den som kommer i stor pølse og smaker litt råere. Smakte årets første påske-stenger med sånn knudrete greier på og jeg ble skuffet. Smakte liksom ikke marsipan noe sted, bare søtt. :( Hadde gledet meg så lenge. Bu-hu.

Noen jenter her som digger mannfolk med sixpack?

HANSA 0% uten alkohol, bringt på døren tusen takk! :nigo:

Var det her det skulle leveres et fjell av iskrem eller??!

Jeg kjenner et plutselig religiøst grøss nedover ryggraden ved det bildet.... :rodmer:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

HANSA 0% uten alkohol, bringt på døren tusen takk! :nigo:
Sorri, det var kvikklunsj. - Men det var i går... :nigo:

Knudrede påskestenger er sikkert laget etter julegrøtmetoden. - Finn mandelen i aprikos- og sukkermassen.

Må nok innse at det mest påskegode godtet er det som er tradisjonelt pakket, og ikke det med gult og påskedyr på. Gullbrød smaker påske. Kvikklunsj smaker påske, en mangler nå smaken av sølvfolie...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Hikken

Tjihi, jeg skal bo hos Gia jeg, og jeg gleder meg SÅNN. Fine mannen :strix:

Og jeg tar selvsagt med datamaskinen, så jeg kan fjase her mens jeg venter på å bli servert mat :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Hikken

Jeg skulle også ønske Gia kom tilbake. Kvinneguiden mistet virkelig ett fantastisk medlem :sukk:

Bahahaha, du kan jo legge ut ett spor av franske oster og vinflasker, så kommer han nok frem til slutt :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal leke Rottefangeren fra Hameln..........håper at Gia faller for mine utsøkte oster som jeg legger i hans vei fra østlandet til vestlandet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hikken

Jeg skal leke Rottefangeren fra Hameln..........håper at Gia faller for mine utsøkte oster som jeg legger i hans vei fra østlandet til vestlandet.

:ler: PAss på så Hikken ikke gomler dem i seg først! Ridderost forsvinner ihveertfall fort!

Jeg kan vel prøve meg med kaker og, Hikken? :sjenert:

Så kanskje dere finner frem begge to? :lur:

Bahahaha, vel ost er noe av det beste jeg vet, så om du vil spare deg for en del arbeid så holder det med ost altså :fnise:

Men en Hikk sier selvsagt ikke nei til kaker :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...