Rumle Skrevet 19. mars 2013 #861 Del Skrevet 19. mars 2013 Mhm regner med det! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Animula Skrevet 19. mars 2013 #862 Del Skrevet 19. mars 2013 Var det her det skulle leveres et fjell av iskrem eller??! Dypp fjellet i sjokoladepulver!! Jeg vil ha bil jeg og 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cordelia Skrevet 19. mars 2013 #863 Del Skrevet 19. mars 2013 Vi får kjøpe oss hver vår lekebil så lenge Farnesina. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hikken Skrevet 19. mars 2013 #864 Del Skrevet 19. mars 2013 Var det her det skulle leveres et fjell av iskrem eller??! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 19. mars 2013 #865 Del Skrevet 19. mars 2013 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 19. mars 2013 #866 Del Skrevet 19. mars 2013 Du skulle hatt deg et lite puffin-hus i fjellsiden der du! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 19. mars 2013 #867 Del Skrevet 19. mars 2013 ååh, jeg elsker sånne derre marsipan med masse sukker i. Sånn derre Nidar påskemarsipan i pose *GNAFS* Godt at vi er forskjellige her i verden. Jeg liker nok bedre den som kommer i stor pølse og smaker litt råere. Smakte årets første påske-stenger med sånn knudrete greier på og jeg ble skuffet. Smakte liksom ikke marsipan noe sted, bare søtt. Hadde gledet meg så lenge. Bu-hu. Noen jenter her som digger mannfolk med sixpack? HANSA 0% uten alkohol, bringt på døren tusen takk! Var det her det skulle leveres et fjell av iskrem eller??! Jeg kjenner et plutselig religiøst grøss nedover ryggraden ved det bildet.... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamikatze Skrevet 19. mars 2013 #868 Del Skrevet 19. mars 2013 HANSA 0% uten alkohol, bringt på døren tusen takk! Sorri, det var kvikklunsj. - Men det var i går... Knudrede påskestenger er sikkert laget etter julegrøtmetoden. - Finn mandelen i aprikos- og sukkermassen. Må nok innse at det mest påskegode godtet er det som er tradisjonelt pakket, og ikke det med gult og påskedyr på. Gullbrød smaker påske. Kvikklunsj smaker påske, en mangler nå smaken av sølvfolie... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hikken Skrevet 19. mars 2013 #869 Del Skrevet 19. mars 2013 Hikken skal til Oslo neste uke! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamikatze Skrevet 22. mars 2013 #870 Del Skrevet 22. mars 2013 Reiser du fra oss? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 22. mars 2013 #871 Del Skrevet 22. mars 2013 Jeg har lyst å bli med!!! Så kan jeg besøke lillesøster også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest EryMax Skrevet 22. mars 2013 #872 Del Skrevet 22. mars 2013 Jeg blir også med, jeg vil besøke onkel Gia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruN Skrevet 22. mars 2013 #873 Del Skrevet 22. mars 2013 Jeg vil treffe masse Oslo-mennesker jeg og!! Og Hikken! (Og mange andre her da...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hikken Skrevet 22. mars 2013 #874 Del Skrevet 22. mars 2013 Tjihi, jeg skal bo hos Gia jeg, og jeg gleder meg SÅNN. Fine mannen Og jeg tar selvsagt med datamaskinen, så jeg kan fjase her mens jeg venter på å bli servert mat Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest EryMax Skrevet 22. mars 2013 #875 Del Skrevet 22. mars 2013 Du er så heldig, skulle ønske Gia kom tilbake Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruN Skrevet 22. mars 2013 #876 Del Skrevet 22. mars 2013 Lure Gia nedover? Han kan mesteparten av veien Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hikken Skrevet 22. mars 2013 #877 Del Skrevet 22. mars 2013 Jeg skulle også ønske Gia kom tilbake. Kvinneguiden mistet virkelig ett fantastisk medlem Bahahaha, du kan jo legge ut ett spor av franske oster og vinflasker, så kommer han nok frem til slutt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 22. mars 2013 #878 Del Skrevet 22. mars 2013 Jeg skal leke Rottefangeren fra Hameln..........håper at Gia faller for mine utsøkte oster som jeg legger i hans vei fra østlandet til vestlandet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruN Skrevet 22. mars 2013 #879 Del Skrevet 22. mars 2013 Jeg kan vel prøve meg med kaker og, Hikken? Så kanskje dere finner frem begge to? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hikken Skrevet 22. mars 2013 #880 Del Skrevet 22. mars 2013 Jeg skal leke Rottefangeren fra Hameln..........håper at Gia faller for mine utsøkte oster som jeg legger i hans vei fra østlandet til vestlandet. PAss på så Hikken ikke gomler dem i seg først! Ridderost forsvinner ihveertfall fort! Jeg kan vel prøve meg med kaker og, Hikken? Så kanskje dere finner frem begge to? Bahahaha, vel ost er noe av det beste jeg vet, så om du vil spare deg for en del arbeid så holder det med ost altså Men en Hikk sier selvsagt ikke nei til kaker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå