Gjest Hikken Skrevet 9. februar 2013 #661 Del Skrevet 9. februar 2013 (endret) Harr harr Jeg skal nok ikke være kremberte imorgen dessverre, falt ned en steintrapp med hue først og er helt forslått så å stå og underholde med krem tror jeg ikke at jeg makter Endret 9. februar 2013 av Hikken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruN Skrevet 9. februar 2013 #662 Del Skrevet 9. februar 2013 Hvordan gikk det med deg, Hikken? Veldig forslått? *sende masse krem og boller så Hikken får trøste-fastelavensbolle* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest EryMax Skrevet 9. februar 2013 #663 Del Skrevet 9. februar 2013 Hvordan gikk det med deg, Hikken? Veldig forslått? *sende masse krem og boller så Hikken får trøste-fastelavensbolle* Det må være myke boller FruN Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cordelia Skrevet 9. februar 2013 #664 Del Skrevet 9. februar 2013 (endret) Næmmen, Hikken da! Skal ikke kaste seg ned trapper sån! Utrolig hva man gjør for å slippe unna. Men nei, da skal du få slippe denne gangen. Vi får se om noen andre ender opp med noen kremepisoder da. Med mine kløner i det siste, så vet man aldri. Endret 9. februar 2013 av Cordelia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hikken Skrevet 10. februar 2013 #665 Del Skrevet 10. februar 2013 Bahaha joda takk det gikk bra, var verst like etterpå da stjerner danset foran øynene mine og jeg hadde en hodepine fra helvete. Nå er det bare kneet som er ømt og dekket av blåmerker. Satser på at det går over innen neste uke Awww, trøste fastelavnsboller! Nomme nomme! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest EryMax Skrevet 10. februar 2013 #666 Del Skrevet 10. februar 2013 Stakkars Hikkmus så julepynt for flere tusen kroner som bestefar sier 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hikken Skrevet 10. februar 2013 #667 Del Skrevet 10. februar 2013 HAha ja det gjorde jeg virkelig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Animula Skrevet 10. februar 2013 #668 Del Skrevet 10. februar 2013 Huff og au! Jeg håper hevelsene og blåmerkene går fort over, la du noe kaldt på de? *blåse* og så må du få en stooor skål med favorittyoghurten og snadder oppi! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Animula Skrevet 10. februar 2013 #669 Del Skrevet 10. februar 2013 (endret) Dobbelpost! Rumle hvor er du, det er hattifnatter heeeeeer! Endret 10. februar 2013 av Farnesina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 10. februar 2013 #670 Del Skrevet 10. februar 2013 Ikke antydning til kremtopper her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruN Skrevet 10. februar 2013 #671 Del Skrevet 10. februar 2013 Jammen, jeg må jo bake først! Sånn, ferdig 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hikken Skrevet 10. februar 2013 #672 Del Skrevet 10. februar 2013 Huff og au! Jeg håper hevelsene og blåmerkene går fort over, la du noe kaldt på de? *blåse* og så må du få en stooor skål med favorittyoghurten og snadder oppi! Wiiii, gresk yoghurt med masse cappuchionkrydder oppi!!! Jammen, jeg må jo bake først! Sånn, ferdig Ååå wræææææl! *tygg* *smatt* *sluke* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruN Skrevet 10. februar 2013 #673 Del Skrevet 10. februar 2013 Stikker du bort i Luftballongen, finner du mer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest EryMax Skrevet 10. februar 2013 #674 Del Skrevet 10. februar 2013 Meg fikk ikke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruN Skrevet 10. februar 2013 #675 Del Skrevet 10. februar 2013 Jo, det er til deg og, Ery! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest EryMax Skrevet 10. februar 2013 #676 Del Skrevet 10. februar 2013 Du alltid mye hyggeligere med Hikken og Aldrisur Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamikatze Skrevet 11. februar 2013 #677 Del Skrevet 11. februar 2013 Harr harr Jeg skal nok ikke være kremberte imorgen dessverre, falt ned en steintrapp med hue først og er helt forslått så å stå og underholde med krem tror jeg ikke at jeg makter Dævven! Skal si du har perfeksjonert selvskadingens edle kunst. Nå må jeg lese meg opp på Pan og andre fløytespillende demoner. Snakkes. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hikken Skrevet 11. februar 2013 #678 Del Skrevet 11. februar 2013 Er jo så gøy å prøve noe nytt vettu! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 11. februar 2013 #679 Del Skrevet 11. februar 2013 Å? Da forsøker du linedansing neste gang? Ikke dansen, men sånn snor mellom to punkter og dansing i løse lufta? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nikee Skrevet 11. februar 2013 #680 Del Skrevet 11. februar 2013 Hoppetaujenta, jeg ser for meg at vi alle prøver dette sammen så har vi alle prøvd noe nytt i lag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå