Gå til innhold

Hikkens psyke dagbok

Gjest Hikken

Anbefalte innlegg

Fortsatt endel depressiv idag også..

hey hey hey hey! i all verden er pointet med å deppe, bare fordi jeg ikke er i oslo-byen enda? jeg kommer jo, slapp av! da vanker det tur på teknisk møseum! mø og ik!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Hikken

hey hey hey hey! i all verden er pointet med å deppe, bare fordi jeg ikke er i oslo-byen enda? jeg kommer jo, slapp av! da vanker det tur på teknisk møseum! mø og ik!

Teknisk møseum og norsk folkemøøøseum??????

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Teknisk møseum og norsk folkemøøøseum??????

U BET Y'ER PERRTY LITTLE ASS! dit skal vi, alle fire (fem, seks, syv)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Animula

Ja for jeg har tenkt å være med på møøseum så det så! :jolie:

Kaffe er bra, håper du har spist noe også. Du har vel ikke glemt den store Port Saluten? :overrasket:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Port Salut, da forventer jeg en ost som frembringer kraftige prompe-smell.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Hikken

Ja for jeg har tenkt å være med på møøseum så det så! :jolie:

Kaffe er bra, håper du har spist noe også. Du har vel ikke glemt den store Port Saluten? :overrasket:

Joda, har spist idag. Spiste nå nettopp faktisk :)

Port Salut, da forventer jeg en ost som frembringer kraftige prompe-smell.

:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Animula

:laugh: Unge damer gjør da ikke slikt Jack!

Godt å høre! Noe med litt fart i? Jeg foreslår at du setter på anlegget og blåser litt støv av høyttalerene til Gia! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

• 3 uker senere...
Annonse

Tråden er ryddet. Minner om at våre regler også gjelder i dagbøkene.

ninuska_, mod

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå vet jeg ikke hvordan du så ut før, Hikken, men når jeg møtte deg for et par uker siden så du helt fantastisk ut! :jepp::klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå vet jeg ikke hvordan du så ut før, Hikken, men når jeg møtte deg for et par uker siden så du helt fantastisk ut! :jepp::klemmer:

Det må jeg og få sagt at det gjorde du helt sikkert Hikken. Man har ofte et helt annet syn av seg selv enn det andre har. Jeg følte meg skikkelig tjukk når jeg var yngre, men når jeg ser på bilder i ettertid, så ser jeg at det var ikke på langt nær så ille som jeg skulle ha det til. Får og helt sjokk når jeg ser gamle klesplagg og kan liksom ikke tro at jeg klarte å smyge meg inni de. :fnise: Og de bildene jeg har sett av deg er da fine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så godt å se deg her inne, Hikken! :klemmer:

Det er bare èn størrelse, selv om det er kjipt. Skal ikke så mye jobb(sunn jobb) til før du er tilbake til normalen. :danse: Noen småglipper iblant nå man regne med. :hug:

Veldig enig i det Cordelia skriver her. Kjenner igjen følelsen av at det er kjipt - men tar du tak i det nå med å spise sunn og god mat - og da mener jeg ikke sulting! Så går dette raskt veien igjen :jepp: Tilbake til gode vaner er tingen :jepp:

Håper å se deg oftere her inne! :blomst:

Endret av Rumle
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...