Gå til innhold

Hikkens psyke dagbok

Gjest Hikken

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Animula

:klemmer: Hvordan går det? Ble gryten bra? :)

:klemmer: Det går fint, ja den ble god! Jeg brukte masse rødvin, så da kan det nesten ikke gå galt? :fnise: Det

Hvordan går det med deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klemmer: Det går fint, ja den ble god! Jeg brukte masse rødvin, så da kan det nesten ikke gå galt? :fnise: Det

Hvordan går det med deg?

Så bra :) Jeg har, sikkert overraskende nok for det fleste her inne, aldri laget noe med rødvin i! :ler: Så jeg aner ikke? :vetikke: Men, jeg har på fornemmelsen at det er ganske så godt ja :jepp:

Og det går greit med meg :)

Endret av Rumle
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Animula

Så bra :) Jeg har, sikkert overraskende nok for det fleste her inne, aldri laget noe med rødvin i! :ler: Så jeg aner ikke? :vetikke: Men, jeg har på fornemmelsen at det er ganske så godt ja :jepp:

:overrasket: Men det er da forståelig at vinen havner oppi glasset i stedet! :ler:

Men det er godt ja, særlig i en saus med tomater og rødvin, hvitløk og urter. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:overrasket: Men det er da forståelig at vinen havner oppi glasset i stedet! :ler:

Men det er godt ja, særlig i en saus med tomater og rødvin, hvitløk og urter. :jepp:

Det tror jeg på! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvordan går det med kokkeleringen din, Hikken? Har du fått prøvd ut alt du kjøpte på iherb osv? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...