Gjest Hikken Skrevet 18. april 2013 #1461 Del Skrevet 18. april 2013 Jeg er så utrolig innmari drittlei nav og det forbanna kvinnemennesket jeg har som saksbehandler. Hun ringte meg idag morges og fortalte meg at NAV kan ikke gi meg noe utdannelse før jeg har fylt 26 år. Hvorfor i all verden sa hun da at jeg trengte ti måneders arbeidspraksis først før de skulle hjelpe meg? Jeg orker ikke mer av den dama eller NAV. Jeg orker ikke å bli kvitt alle disse falske forhåpningene før de river dem rett ut av hendene på meg igjen i neste øyeblikk. Det er så jævlig dårlig gjort. Jeg har sittet og grått foran psykiateren min nå i over en time. Han vet heller ikke hva jeg kan gjøre. Jeg føler meg så maktesløs og uverdig nå at jeg bare har lyst til å legge meg ned og dø. Ting kommer aldri til å ordne seg for meg. Jeg tar meg en lang Kvinneguiden pause nå, jeg holder ikke ut lengre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruN Skrevet 18. april 2013 #1462 Del Skrevet 18. april 2013 *klemme masse på Hikken!!!!* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Animula Skrevet 18. april 2013 #1463 Del Skrevet 18. april 2013 HIKKEN ! Det vil ordne seg selv om det ikke virker sånn nå, det er jeg sikker på! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Animula Skrevet 18. april 2013 #1464 Del Skrevet 18. april 2013 Nettopp siden de sier ulike ting (det er dessverre mange som er inkompetente i NAV) så tror jeg bestemt ikke at denne damen har rett, de vingler ofte noe helt forferdelig, men det må da ærlig talt virkelig gå an å få voksenopplæring uten å vente i fem år, det faller på sin egen urimelighet! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cordelia Skrevet 18. april 2013 #1465 Del Skrevet 18. april 2013 Ikke la et kjerringkre fra NAV ta motet fra deg. Bare det at hun sier du ikke kan ha ny saksbehandler sier jo litt om hvor inkompetent vesenet er. Rett deg opp og gå på! Et eller annet sted like i nærheten ligger det et vindu og venter. :hug: 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 18. april 2013 #1466 Del Skrevet 18. april 2013 (endret) jeg tror rett og slett du skal få denne av meg, hikkums. denne sangen kan like godt være vår, jeg deler gjerne. skrevet i slutten av oktober i fjor. jeg så du stod der midt i stormen og regnet jeg så du prøvde holde ryggen rak mens håpet segnet det er så tungt å tåle alt når alle drar deg fra hver sin kant det er så vondt å stå igjen når alle andre vant men alle stormer går tom for regn akkurat som lys sluker alle skygger solskinnet venter alltid bak mørke skyer så går alle stormer tom for regn løpt opp hodet og vit at det finnes noe mer spreng dine stengte dører plukk hver eneste blomst du ser plukk vakre roser ikke bry deg om tornen og dens stikk for vi har alle torner vi har alle våre øyeblikk og jeg lover alle stormer går tom for regn akkurat som lys sluker alle skygger solskinnet venter alltid bak mørke skyer så går alle stormer tom for regn det går tomt for smerte det går tomt for sorg det går vekk fra hjertet tro meg at det setter deg fri setter deg for alltid fri alle stormer går tom for regn akkurat som lys sluker alle skygger solskinnet venter alltid bak mørke skyer så går alle stormer tom for regn Endret 18. april 2013 av JackPreacher 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 19. april 2013 #1467 Del Skrevet 19. april 2013 Nettopp siden de sier ulike ting (det er dessverre mange som er inkompetente i NAV) så tror jeg bestemt ikke at denne damen har rett, de vingler ofte noe helt forferdelig, men det må da ærlig talt virkelig gå an å få voksenopplæring uten å vente i fem år, det faller på sin egen urimelighet! Jeg er helt enig i dette! Det høres vanvittig urimelig ut! Kan godt forstå at du er sliten og lei, Hikken! Men, ikke la dette ta motet fra deg. Du kan og vil klare det, søte deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Inggolf Skrevet 19. april 2013 #1468 Del Skrevet 19. april 2013 Kom tilbake Hikken KG-pause er bare oppskrytt 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cordelia Skrevet 21. april 2013 #1469 Del Skrevet 21. april 2013 Hei Frøken Hikketihopp! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 1. mai 2013 #1470 Del Skrevet 1. mai 2013 Håper du har det bra, Hikken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hikken Skrevet 1. mai 2013 #1471 Del Skrevet 1. mai 2013 Jeg har det greit, jeg er bare sliten og lei meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 1. mai 2013 #1472 Del Skrevet 1. mai 2013 Så godt å se deg! Håper du får lettere dager snart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hikken Skrevet 1. mai 2013 #1473 Del Skrevet 1. mai 2013 Tusen takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruN Skrevet 1. mai 2013 #1474 Del Skrevet 1. mai 2013 Hiiiiikkkeeeennnn!! :klemmer: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hikken Skrevet 1. mai 2013 #1475 Del Skrevet 1. mai 2013 (endret) Aaargh! etter fullført behandling med SmileLab som alle skryter sånn av så har jeg nå sett at det overhodet ikke virker på meg! Tennene ble hvitere i ett par timer etter behandling men neste dag var de jo omtrent samme nyanse som da jeg begynte! 500 kroner rett til helvete samt 3 uker uten kaffe! TORTURRR :sur: Endret 1. mai 2013 av Hikken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 1. mai 2013 #1476 Del Skrevet 1. mai 2013 MEN, en erfaring rikere Hikken! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hikken Skrevet 1. mai 2013 #1477 Del Skrevet 1. mai 2013 MEN, en erfaring rikere Hikken! Ja, og jeg kan endelig drikke kaffe og te igjen! LYKKE! :fnise: 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 1. mai 2013 #1478 Del Skrevet 1. mai 2013 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hikken Skrevet 1. mai 2013 #1479 Del Skrevet 1. mai 2013 :strix: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 1. mai 2013 #1480 Del Skrevet 1. mai 2013 Det er'ke rart vi gamle damer forfaller. Tenk deg alt det lureriet vi har erfaring med etter hvert - som lover en ting og holder noe annet? Etter noen år så gir man opp vet du, når man ser at ingenting av det reklamen lover virker mener jeg...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå