pinar Skrevet 23. mars 2013 #901 Del Skrevet 23. mars 2013 Kampen om Nidars påskemarsipan! Igår så kjøpte jeg faktisk appelsinmarmelade. Da følte jeg meg plutselig 80år. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hikken Skrevet 23. mars 2013 #902 Del Skrevet 23. mars 2013 Pass deg for Rimi mannen Rimi-mannen? Og etter påske skal jeg kjøpe marsipan! JEg pleier alltid å hamstre billig påskemarsipan og Freia påskeegg etter påsken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hikken Skrevet 23. mars 2013 #903 Del Skrevet 23. mars 2013 Nidars påskemarsipan er fantastisk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest EryMax Skrevet 23. mars 2013 #904 Del Skrevet 23. mars 2013 Rimi-mannen? JEg pleier alltid å hamstre billig påskemarsipan og Freia påskeegg etter påsken Ja han jobber på Rimi på Jensvoll å er skummel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LadySizz Skrevet 23. mars 2013 #905 Del Skrevet 23. mars 2013 Har lest litt i dagboken din Hikken å leste en del ifjor høst og frem til jul.. da virket det til at ting så litt mørkt ut en tid,mens nå ser det ut til at du har kommet deg litt videre og ting er litt lettere. Synes det er veldig bra,det fortjener du! Hva har du gjort for å komme deg videre? Trenger sårt råd/tips.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pinar Skrevet 23. mars 2013 #906 Del Skrevet 23. mars 2013 JEg pleier alltid å hamstre billig påskemarsipan og Freia påskeegg etter påsken Jeg og! Bortsett fra de egga, for det liker jeg ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hikken Skrevet 23. mars 2013 #907 Del Skrevet 23. mars 2013 Ja han jobber på Rimi på Jensvoll å er skummel Han tror jeg ikke at jeg har sett Har lest litt i dagboken din Hikken å leste en del ifjor høst og frem til jul.. da virket det til at ting så litt mørkt ut en tid,mens nå ser det ut til at du har kommet deg litt videre og ting er litt lettere. Synes det er veldig bra,det fortjener du! Hva har du gjort for å komme deg videre? Trenger sårt råd/tips.... Takk for fine ord. Jeg har nok ikke kommet meg videre, men jeg har en veldig god psykiater som jeg går til to ganger i uken, samt at jeg går på Cipralex. Jeg tør ikke skrive de mørke og deprimerende tankene mine på KG lenger da de ikke har noe særlig toleranse for slikt. Jeg har en profil på diskusjon.no der jeg langer ut omtrent hver eneste dag om de depressive tankene mine. Noe særlig bedre enn ifjor høst er jeg dessverre ikke og det er ikke mange uker siden jeg var nær på å Overdose.. Så jeg kan egentlig ikke komme med noen tips til deg, annet enn at du burde søke hjelp hos profesjonelle Jeg og! Bortsett fra de egga, for det liker jeg ikke. Jeg elsker de eggene noe helt sykt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest EryMax Skrevet 23. mars 2013 #908 Del Skrevet 23. mars 2013 Han er en ungdom heter noe på H Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pinar Skrevet 23. mars 2013 #909 Del Skrevet 23. mars 2013 Da blir det flere egg på deg ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hikken Skrevet 23. mars 2013 #910 Del Skrevet 23. mars 2013 Hurra for meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pinar Skrevet 23. mars 2013 #911 Del Skrevet 23. mars 2013 Hvor lenge blir du i Oslo? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hikken Skrevet 23. mars 2013 #912 Del Skrevet 23. mars 2013 Jeg kommer 26 mars og drar den 31 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pinar Skrevet 23. mars 2013 #913 Del Skrevet 23. mars 2013 Ah ok Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hikken Skrevet 23. mars 2013 #914 Del Skrevet 23. mars 2013 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pinar Skrevet 23. mars 2013 #915 Del Skrevet 23. mars 2013 Gleder du deg til Olso påske? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 23. mars 2013 #916 Del Skrevet 23. mars 2013 God lørdag til deg Hikkeline. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hikken Skrevet 23. mars 2013 #917 Del Skrevet 23. mars 2013 Gleder du deg til Olso påske? Ja jeg gleder meg veldig. Jeg elsker Oslo! God lørdag til deg Hikkeline. God lørdag! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruN Skrevet 23. mars 2013 #918 Del Skrevet 23. mars 2013 CuuuUUUuuupcaaAAAkkkkeeeeEEEssssSS! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hikken Skrevet 23. mars 2013 #919 Del Skrevet 23. mars 2013 :bond: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pinar Skrevet 23. mars 2013 #920 Del Skrevet 23. mars 2013 Ja jeg gleder meg veldig. Jeg elsker Oslo! Så bra Har dere masse planer? Eller er det slappe av ferie? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå