Gå til innhold

Hikkens psyke dagbok

Gjest Hikken

Anbefalte innlegg

Harr harr :fnise: Jeg skal nok ikke være kremberte imorgen dessverre, falt ned en steintrapp med hue først og er helt forslått så å stå og underholde med krem tror jeg ikke at jeg makter :fnise:

Endret av Hikken
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:sjokkert:

Hvordan gikk det med deg, Hikken? Veldig forslått? *sende masse krem og boller så Hikken får trøste-fastelavensbolle*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

FruN skrev (På 9.2.2013 den 22.13):

:sjokkert:

Hvordan gikk det med deg, Hikken? Veldig forslått? *sende masse krem og boller så Hikken får trøste-fastelavensbolle*

Det må være myke boller FruN

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Næmmen, Hikken da! Skal ikke kaste seg ned trapper sån! Utrolig hva man gjør for å slippe unna. Men nei, da skal du få slippe denne gangen. :fnise:

Vi får se om noen andre ender opp med noen kremepisoder da. Med mine kløner i det siste, så vet man aldri.

Endret av Cordelia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bahaha joda takk det gikk bra, var verst like etterpå da stjerner danset foran øynene mine og jeg hadde en hodepine fra helvete. Nå er det bare kneet som er ømt og dekket av blåmerker. Satser på at det går over innen neste uke :jepp:

Awww, trøste fastelavnsboller! Nomme nomme! :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Animula

Huff og au! Jeg håper hevelsene og blåmerkene går fort over, la du noe kaldt på de?

*blåse* og så må du få en stooor skål med favorittyoghurten og snadder oppi! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Farnesina skrev (På 10.2.2013 den 3.00):

Huff og au! Jeg håper hevelsene og blåmerkene går fort over, la du noe kaldt på de?

*blåse* og så må du få en stooor skål med favorittyoghurten og snadder oppi! :jepp:

Wiiii, gresk yoghurt med masse cappuchionkrydder oppi!!! :strix:

FruN skrev (På 10.2.2013 den 11.06):

Jammen, jeg må jo bake først! :bond:

Sånn, ferdig :nigo:

402107_560_320_c.png

Ååå wræææææl! :hakeslepp: *tygg* *smatt* *sluke*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse
  Hikken skrev (På 9.2.2013 den 22.10):

Harr harr :fnise: Jeg skal nok ikke være kremberte imorgen dessverre, falt ned en steintrapp med hue først og er helt forslått så å stå og underholde med krem tror jeg ikke at jeg makter :fnise:

Dævven! Skal si du har perfeksjonert selvskadingens edle kunst.

Nå må jeg lese meg opp på Pan og andre fløytespillende demoner. Snakkes.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å? Da forsøker du linedansing neste gang? Ikke dansen, men sånn snor mellom to punkter

og dansing i løse lufta? :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...