orgus Skrevet 2. januar 2013 #561 Del Skrevet 2. januar 2013 Er jo forståelig at man trenger regler, men innimellom virker moderatorstanden å være i overkant rigid og firkantet. Det blir liksom å følge reglene fordi det er en regel, enn å se hele situasjoner. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest EryMax Skrevet 2. januar 2013 #562 Del Skrevet 2. januar 2013 Jeg vet selv hvordan det er å slite psykisk, å så komme til en plass som KG der folk bryr seg om deg å ser deg for den du er. Å så stenger de deg plutselig ute fra forumet uten en god grunn. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sitronkake Skrevet 2. januar 2013 #563 Del Skrevet 2. januar 2013 Jeg vet selv hvordan det er å slite psykisk, å så komme til en plass som KG der folk bryr seg om deg å ser deg for den du er. Å så stenger de deg plutselig ute fra forumet uten en god grunn. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bandit Skrevet 2. januar 2013 #564 Del Skrevet 2. januar 2013 Dette forumet slår til med det ene lavmålet etter det andre. Helt utrolig. Hikken! Bare vit at det er mange av oss som bryr seg om deg og tenker på deg! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cordelia Skrevet 2. januar 2013 #565 Del Skrevet 2. januar 2013 Hei Hikken! Stå på! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sulosi Skrevet 2. januar 2013 #566 Del Skrevet 2. januar 2013 Dagboken er ryddet for regelbrudd. Mvh Sulosi, mod. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 2. januar 2013 #567 Del Skrevet 2. januar 2013 Wow...denne fortjente du jammen ikke, min venn. Håper at du finner frem all styrken du ikke visste at du hadde og holder forkuset på at du skal tilbake hit. Vi sitter her og venter på deg, helt til du dukker opp, Hikken. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 3. januar 2013 #568 Del Skrevet 3. januar 2013 (endret) Håper det går bra med deg, søte Hikken :klemmer: Endret 3. januar 2013 av Rumle 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 3. januar 2013 #569 Del Skrevet 3. januar 2013 Ha en fin helg Hikken! Vi er mange som tenker på deg akkurat nå. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Surrehodet Skrevet 3. januar 2013 #570 Del Skrevet 3. januar 2013 Hikken Du leser vel dette selv om du er utestengt. Jeg sender masse gode og varme tanker til deg Du er en vidunderlig person. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bandit Skrevet 4. januar 2013 #571 Del Skrevet 4. januar 2013 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sitronkake Skrevet 4. januar 2013 #572 Del Skrevet 4. januar 2013 Ute av syne men ikke av sinn. Tenker på deg, Hikken. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LightBulb Skrevet 4. januar 2013 #573 Del Skrevet 4. januar 2013 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Swarovski Skrevet 4. januar 2013 #574 Del Skrevet 4. januar 2013 Gratulerer med dagen, kjære Hikken :blåse: 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Animula Skrevet 4. januar 2013 #575 Del Skrevet 4. januar 2013 :strix: GRATULERER MED DAGEN ! :strix: Bursdagsprinsessen vår må ha en 50-tallstiara! Avgårde til ballet med deg! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bandit Skrevet 4. januar 2013 #576 Del Skrevet 4. januar 2013 Gratulerer med dagen, Hikken! Håper du får en herlig feiring, med masse sprell og moro! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sitronkake Skrevet 4. januar 2013 #577 Del Skrevet 4. januar 2013 Åh, har du bursdag??? Gratulerer så utrolig mye med dagen din, kjæreste Hikken! Her får du kake, en tur ut i verden og litt avslapning av meg: 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Månestøv Skrevet 4. januar 2013 #578 Del Skrevet 4. januar 2013 Gratulerer så masse med dagen Hikken! Håper dagen din blir god! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Silvermist Skrevet 4. januar 2013 #579 Del Skrevet 4. januar 2013 Til og med jeg, som ikke er så aktiv her lenger, har fått med med meg den søte Hikken Gratulerer så mye med dagen!! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LightBulb Skrevet 4. januar 2013 #580 Del Skrevet 4. januar 2013 Gratulerer med dagen, Hikken! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå