Gå til innhold

Jeg har mistet all tilitt til menn ink. kjæreste.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kan jo fortelle litt om hvordan min kjæreste er. Ta i betrakting at jeg mistenker at han ikke har de helt rikitge følelsene for meg, iallefall ikke i starten av vårt forhold.

-kontaktet venninner over en lav sko til middagsinvitasjoner

-pulte en venninne i en kort pause vi hadde (2 dager etter det ble slutt mellom ham og meg)

-har kontakt med en 20-noe år gammel "jente" (han selv er 45 år)

-har en flørtende tone med en venninne (samme som han pulte)

-er aldri sjau

-tiltrekkes vakre damer (eksempel fra en fest vi var på; han satt og pratet med den peneste damen omtrent hele feste)

-snur seg etter pene damer på gaten

-har pult rundt så det holdt tidligere som singel

-har pult gifte damer/damer i forhold

-lyver om hvor ofte han har kontakt med venninner på tlf

-sletter chat/mld til/fra venninner

-mener jeg skal stole på ham (???)

osv osv

Anonym poster: f882eb8b9afb9bb777943c7fb7612be4

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da mangler du iakttagelsesevner. Vi har følelser så det holder. Men det er jo klart at mange av følelsene samler seg i vårt mest følsomme organ, og den er det bare vår kjære som får leke med.

Her har vi noe av det mest slitsomme med kvinner. De forstår ikke at det finnes mye ektefølt kjærlighet i en ståpikk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men da er jo kjæresten din et problem på grunn av sin egen atferd og ikke på grunn av "menn generelt"?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da mangler du iakttagelsesevner. Vi har følelser så det holder. Men det er jo klart at mange av følelsene samler seg i vårt mest følsomme organ, og den er det bare vår kjære som får leke med.

Tunga? Jo, ser den.

Men nei, jeg tror ikke menn flest er sånn. Menn flest setter nok pris på en uskyldig liten flørt, før de stolt vandrer hjem til sin kjære, full av følelsen av at de går til henne de faktisk vil være hos. Og kanskje en liten ekstra-dose selvtillit fordi de fikk oppmerksomhet fra en annen. Men jeg tror ikke det er noe de trenger, i den forstand, det er vel heller en hyggelig ting der og da.

Så er det unntakene, de som jakter på alt med puls, enten de har kjæreste eller ikke. De er unntak. Men denslags liker vel å fremstille seg som normale, for hvem vil vel sitte i en bås helt for seg selv? Ved å si at dette er helt vanlig og normalt, kan man dele den negative oppmerksomheten med andre, som egentlig ikke fortjener den.

Og ja, kvinner er tilsvarende. Sånn før BM2 kommer slengende med den. =P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bandit

Så du tror ikke dette rett og slett var kødd for å sette deg ut litt? Ellers ville jeg nok vurdert omgangskretsen min, for dette er virkelig ikke normen for hvordan menn er. At du henger rundt med bunnslammet av menn, skal da ikke gå utover oss andre?

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis man ikke liker slike menn så får man jo ta konsekvensen av det og heller velge seg en annen type menn. Du skriver at han er flørtete, har hatt mange partnere og generelt er litt "oppvigler". Da må du spørre deg selv, kunne du heller valgt han rolige mannen i hjørnet? Svaret for mange kvinner på det er nei, men da bør man heller ikke klage i etterkant.

Anonym poster: 709d124a1ea380be77d0a28c446d68f5

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det som har forundret meg som mann i all tid er hvordan mange kvinner virker å velge menn som ikke er bra for dem. Eller iallefall menn jeg selv ville holdt meg langt unna "om jeg var en kvinne".

En mann som er veldig "smooth" og som sier akkurat det du vil høre, må nødvendigvis ha mye erfaring med sjekking og kvinner. Ikke minst må han like den delen. Er du bare på byen så har du grunnen der, for der trives de.

Selv liker jeg ikke omgås den typen menn, og tenker at kvinner som omgås dem heller ikke er interessante for meg. Min erfaring er at de jeg trives best med er de som drar på tur i guds frie natur.

Men å ikke se på andre? Tja, det er strengt. Om man ser noen og tenker "oi, hun var fin", eller "jøss, han var kjekk" så ser jeg ikke helt problemet? Noen mennesker er pene, noen er utrolig talentfulle, noen har en slående kul personlighet. Skal man kreve at partner aldri skal legge merke til eller verdsette noen gode egenskaper i de h*n omgås? Man kan jo ikke det?

Når jeg er glad i noen så er jeg virkelig glad i dem. Jeg registerer jo andre mennesker også, men ville aldri byttet ut min kjære med noen av dem, ei gjort noe som hun ikke liker.

Anonym poster: f9066a15f37f7990a818d59ee86ca0c2

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ang. det med at menn helst ikke skal vise følelser så slår det meg forresten at dette er mye lettere å få til dersom mannen ikke er like forelsket som kvinnen.

Så hvis det er det man ønsker, at partner ikke skal være spesielt interessert, så må man jo også holde muligheten åpen for at partner kanskje etterhvert finner seg noen som han er mer interessert i.

Anonym poster: f9066a15f37f7990a818d59ee86ca0c2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

folkens folkens folkens. Hun snakker om kjekke menne. Når kvinner snakker om Menn mener de ikke de mennene de syns er stygge osv, de mener kjekkasene.

Anonym poster: 90ad1c6fb3b6d6a51b7de0c9ed9ee19c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lurifix

folkens folkens folkens. Hun snakker om kjekke menne. Når kvinner snakker om Menn mener de ikke de mennene de syns er stygge osv, de mener kjekkasene.

Anonym poster: 90ad1c6fb3b6d6a51b7de0c9ed9ee19c

Jepp. Og det er ingen læringskurve hos kvinner når det gjelder kjekke menn. De blir lurt gang på gang selv om de vet at kjekke menn har lettere for hoppe rundt omkring pga mye tilbud. Det er jo helt latterlig hvor lett en kjekk mann kan lure en kvinne. Behandle henne pent i 5 minutter så er han i mål.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eller rettere sagt, kvinner liker ikke at menn har følelser. En mann som elsker en kvinne blir ansett som lite spennende. Vet ikke hvorfor, men kvinner tenner nesten utelukkende på menn som er slemme med dem.

Jeg har en mann som elsker meg, og han er det mest spennende som finnes. Jeg tenner heller ikke på menn som er slemme. Det gjør ingen andre jeg kjenner heller. Om menn har følelser, vet de bare selv. Isåfall er de jævlig gode til å skjule det. Kvinner liker menn som viser følelser. De som tør å være såpass til mann at de viser det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da mangler du iakttagelsesevner. Vi har følelser så det holder. Men det er jo klart at mange av følelsene samler seg i vårt mest følsomme organ, og den er det bare vår kjære som får leke med.

Hva med å ha følelser i hjertet. Hvis dere har et. Kvinners underliv er også ekstremt følsomt. Vi har da ikke senter av vårt følelsesliv derfor det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva med å ha følelser i hjertet. Hvis dere har et. Kvinners underliv er også ekstremt følsomt. Vi har da ikke senter av vårt følelsesliv derfor det.

Se mitt svar til Ivan over her...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenk om en ar snudd litt på dette. Hva er det kvinner velger sine menn på?

Det er like foskjellig som menn velger kvinner bortsett fra jenter velger gutter som er kjekke så går de etter penger.

Gutter går etter søte flotte damer i tilllegg til de som er villige og la de slippe til med amsse sex.

Videre er det en del kvalitetsvalg. Jeg nevnte her to overfladiske valg som er ganske betydningsfulle for beegge kjønn.

Da er det ikke så rart det masse tullball i et fohold der andre kvinner og menn er innblandet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jo fortelle litt om hvordan min kjæreste er. Ta i betrakting at jeg mistenker at han ikke har de helt rikitge følelsene for meg, iallefall ikke i starten av vårt forhold.

-kontaktet venninner over en lav sko til middagsinvitasjoner

-pulte en venninne i en kort pause vi hadde (2 dager etter det ble slutt mellom ham og meg)

-har kontakt med en 20-noe år gammel "jente" (han selv er 45 år)

-har en flørtende tone med en venninne (samme som han pulte)

-er aldri sjau

-tiltrekkes vakre damer (eksempel fra en fest vi var på; han satt og pratet med den peneste damen omtrent hele feste)

-snur seg etter pene damer på gaten

-har pult rundt så det holdt tidligere som singel

-har pult gifte damer/damer i forhold

-lyver om hvor ofte han har kontakt med venninner på tlf

-sletter chat/mld til/fra venninner

-mener jeg skal stole på ham (???)

osv osv

Anonym poster: f882eb8b9afb9bb777943c7fb7612be4

Om du ikke er fornøyd med forholdet så dump han, istedenfor å gnåle om at alle menn er idioter og kåte jævler som puler alt med et hull.

Er så lei alle disse trådene som dukker på på KG.

Ikke som at det har noen betydning så er ikke alle mannfolk slik du beskriver, og jeg vil også ha tenkt over omgangskretsen din som en annen bruker nevnte.

Endret av -Leon-
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Veldig mange menn er svin.

Og flere blir de. Som følge av alle alenemødre. De lærer seg ikke å bli ekte menn fordi de har ikke noen ekte menn rundt seg som kan lære dem hva det vil si å være menn og ikke svin.

Anonym poster: 8ca62235ac939b02ae30a73c16cf5308

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...