Gjest Vampen Skrevet 4. august 2012 #41 Del Skrevet 4. august 2012 Smisk smisk med mennene. Nei. Det er fakta, som kan balansere svartmalingen din litt. Jeg har allerede funnet den mannen jeg vil ha, så beklager, generell smisking med kjønnet mann er ikke så interessant for min del. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BettyBoop Skrevet 4. august 2012 #42 Del Skrevet 4. august 2012 Haha ja, vi er sånn. Hva så? Tror dere virkelig vi er itneressert i dates å sitte å sakke om framtiden og ligge der på sofaen og bare klenge eller se "hverandre dypt inn i øynene" og andre toalt bortkastede og kjedelige ting? Ei dame er ikke nok, og nei, vi er ikke interessert i å høre opphave til navnet deres eller om en "morsom" hendelse på barneskolen. Det er noe vi gjør for å smigre. Sikkert noen få menn som har "de rette holdningene" men stort sett er vi sånn ja. Lev med det. Det kommer alltid menn som tenker taktikk her og påstår at "de er ikke sånn nei" men alle vi gutta skjønner hvordan de egentlig er. Jeg er "heller ikke sånn" når jeg snakker med dama. Men hadde hun vist sannheten hadde hun reagert som deg, fordi dere er så dømmende og slitsomme å ha med å gjøre. Dere anerkjenner ikke menns følelsesmønster. Anonym poster: 90ad1c6fb3b6d6a51b7de0c9ed9ee19c du fortjener ikke å ha kjæreste din dritt 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Maneater Skrevet 4. august 2012 #43 Del Skrevet 4. august 2012 Nei. Det er fakta, som kan balansere svartmalingen din litt. Jeg har allerede funnet den mannen jeg vil ha, så beklager, generell smisking med kjønnet mann er ikke så interessant for min del. Og du er så enkel at du ikke skjønte at min kommentar delvis var trolling? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BettyBoop Skrevet 4. august 2012 #44 Del Skrevet 4. august 2012 Og du er så enkel at du ikke skjønte at min kommentar delvis var trolling? for alt jeg vet kan du være en idiot så hvordan kunne jeg vite at du trolla? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Maneater Skrevet 4. august 2012 #45 Del Skrevet 4. august 2012 for alt jeg vet kan du være en idiot så hvordan kunne jeg vite at du trolla? Sjekk hvem folk svarer til da før du glefser! Det var til Vampen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vampen Skrevet 4. august 2012 #46 Del Skrevet 4. august 2012 Sjekk hvem folk svarer til da før du glefser! Det var til Vampen. Svaret til Betty funker allikevel. Hvordan i all vide verden skal man vite at du troller? Og ikke er ei real bitterfitte? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Maneater Skrevet 4. august 2012 #47 Del Skrevet 4. august 2012 Svaret til Betty funker allikevel. Hvordan i all vide verden skal man vite at du troller? Og ikke er ei real bitterfitte? Vil nødig bruke blasfemi, men "Oh, my god!". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Maneater Skrevet 4. august 2012 #48 Del Skrevet 4. august 2012 Skal gi et svar uten trolling (liker egentlig å provosere menn); Jeg tror ting som menn sier seg imellom kan taes med en klype salt. De overdriver ofte for å tøffe seg for hverandre. Og kanskje dess yngre dess verre. Rundt 30 er fortsatt relativt unge. Selv så har jeg vært gift i over 20 år med en mann som utvilsomt elsker meg og ikke snakker unødig om andre kvinner så vidt jeg har hørt eller hørt rykter om videre fra hans kamerater. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amarinda Skrevet 4. august 2012 #49 Del Skrevet 4. august 2012 TS: hvis du ikke tror menn har følelser bør du ta til side en av disse kameratene dine og ta en lang prat med de, da skal du nok få høre hvilke følelser de sitter inne med. Mannfolk er ikke alltid så gode til å snakke om følelser i fellesskap med andre, men hvis man ved riktig tid og sted åpner de seg like mye som vi jenter gjør. Og ja, da har de like mye følelser som vi damer har. Mannfolk kan imidlertid være flinkere til å være selektive med sine følelser; Har mange kamerater som uten skrupler har "harvet over" mengder med kvinnfolk, men som blir noen emosjonelle vrak når de endelig faller for en jente. Kjæresten din vil merke at du ikke stoler på han, noe som faktisk kan føre til at føler seg usikker på forholdet og igjen gjør noe som du får en grunn til å miste tillit til han. Hvis du har så vanskelig for å stole på kjæresten din, bør du revurdere forholdet. Hvis ikke bør du ta deg sammen og slutte å mistro kjæresten din for fortiden sin. Han har valgt å være sammen med deg, og da får du stole på at han kun vil være sammen med DEG. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
I Grosny Skrevet 5. august 2012 #50 Del Skrevet 5. august 2012 TS: hvis du ikke tror menn har følelser bør du ta til side en av disse kameratene dine og ta en lang prat med de, da skal du nok få høre hvilke følelser de sitter inne med. Mannfolk er ikke alltid så gode til å snakke om følelser i fellesskap med andre, men hvis man ved riktig tid og sted åpner de seg like mye som vi jenter gjør. Og ja, da har de like mye følelser som vi damer har. Mannfolk kan imidlertid være flinkere til å være selektive med sine følelser; Har mange kamerater som uten skrupler har "harvet over" mengder med kvinnfolk, men som blir noen emosjonelle vrak når de endelig faller for en jente. Kjæresten din vil merke at du ikke stoler på han, noe som faktisk kan føre til at føler seg usikker på forholdet og igjen gjør noe som du får en grunn til å miste tillit til han. Hvis du har så vanskelig for å stole på kjæresten din, bør du revurdere forholdet. Hvis ikke bør du ta deg sammen og slutte å mistro kjæresten din for fortiden sin. Han har valgt å være sammen med deg, og da får du stole på at han kun vil være sammen med DEG. Tally, du er absolutt inne på noe. Jeg tror forresten at det er mindre forskjell på menn og kvinner enn mange vil ha det til. Menn er også mennesker som elsker . Og til deg Opigirl, Det om at vi er fulle av følelser i vårt mest følsomme organ var en grov forenkling, og også en litt delikat grovhet av en forsiktig spøk. Vi er faktisk fulle av kjærlighet, men allikevel skal jeg ikke underslå at vi med den dama vi oppriktig elsker også føler ett sterkt seksuelt sug. Alle menn er svin. Jeg er ikke helt sikker på den (det finnes også kjedelige menn og aseksuelle menn), men jeg er iallfall en sexgris eller kosegris som elsker å rulle rundt med min kjære. Nøff said! Griser kan forresten være mye mer intelligente enn vi mennesker tror. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skrufstark Skrevet 13. august 2012 #51 Del Skrevet 13. august 2012 Kanskje jeg bare har møtt dårlige menn ja. Men da er det i så fall svært mange av dem. Kjæresten min har ikke gjort noe spesielt galt, men han har gjort ting som tyder på at han kanskje er "en av dem". F.eks så har han flørta en del med jenter i begynnelsen av forholdet vårt og har i tillegg en fortid som tilsier at han er av den typen. Selvsagt nekter han jo på å være slikt, men det gjør vel alle? Anonym poster: 82801679c683adc0b1e34d4dcd40cb6e Både jeg og min kjære har en "fortid som tilsier den typen", og ja - vi flørta litt med andre i starten. Men det var vel egentlig bare for å rase av oss den siste rest før vi ble oss to. Du kan ikke dra alle under en kam, ei heller dømme han for hans fortid. Folk er forskjellige - og folk KAN endre seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katten. Skrevet 13. august 2012 #52 Del Skrevet 13. august 2012 :o Vil menn ha sex når de er på byen? Dette var fullstendig nytt for meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mysticgirl Skrevet 13. august 2012 #53 Del Skrevet 13. august 2012 Men hvorfor velger du å omgåes slike menn da? Tror også mange menn skryter litt uten å mene noe med det, men jeg ville byttet omgangskrets var jeg deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mysticgirl Skrevet 13. august 2012 #54 Del Skrevet 13. august 2012 Du blir hvertfall ikke hans "the one" av å tenke sånn som du gjør. Det merkes godt at damer er sjalu og eiesyke og trenger å være "the one and only" og lukter man sånn skjønner man at hun egentlig ikke vil deg godt, men kun ha deg for det trofeet hun ser på deg som. Drømmedamene er laidback og skjønner at de også må være en bestekompis å la han være seg selv. "dårlige menn" kommer like mye av alle "dårlige" damene. Anonym poster: 90ad1c6fb3b6d6a51b7de0c9ed9ee19c Dette er SÅÅÅÅ true Jeg er nesten FOR laidback, og jeg har aldri opplevd selv slike menn TS beskriver! Men at de finnes, det gjør de. Trives du ikke i forholdet ditt TS så synes jeg du skal lete etter bedre menn, for det florerer av gode, skjønne og ansvarsfulle menn der ute. Bare du se i en annen retning , kjære du Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
darth Vader Skrevet 13. august 2012 #55 Del Skrevet 13. august 2012 Nå har begeret runnet over. Jeg har fått hørt så mye drit om menner, fra dem selv. Hvordan de egentlig er, og hva de skjuler. Jeg klarer snart ikke lenger å være i ett forhold med kjæresten min. Jeg tenker at han er slik som dem. Og jeg vet jo egentlig at han ikke er noe anderledes enn de andre guttene. Han har instinkter og lyster han også. I dag satt jeg med ett par gutter på vorspiel før vi gikk til byen. De fleste av dem var i ett forhold. De la ut hvor perverse gutter egentlig er, hva de egentlig tenker på og at det selvfølgelig var en selvfølge at venninne til dama ble inkludert i fantasien. De la ut hvor lei de var av den tilgjenngelige dama si og hvor høyt de savnet jakten. At de var sammen med dama si fordi det var det beste tilgjenngelig der og da. Ja, de var brutalt ærlige. Og jeg sitte igjen og tenker, er det virkelig slik menn er? De la også ut om forskjellige triks gutter bruker for å komme til sengs med jenter. Spandere drinker ol. Alt handler om SEX og de er kåte på nesten hva som helst. Jeg er egentlig bare så sykt skuffa og trist. Det er ingenting vi kan gjøre for å forandre menns natur, men jeg vet nesten ikke om jeg klarer å leve med det. Det var helt forferdelig å høre på dette i kveld. (Og dette var menn nærmere 30 års alderen) Anonym poster: 82801679c683adc0b1e34d4dcd40cb6e Ja, menn er slik. Har ikke lest denne tråden, men jeg vil forvente at en rekke kvinner vil komme inn å påstå at menn er ikke slik. Ikke deres mann, for han er bare snill og grei blabla. Det kvinner ikke forstår er at alle menn skjuler ting for kvinner. Menn er helt ærlige kun med andre menn. Flere av mine beste kompiser er i stabile parforhold. Samtlige av jentene tror deres menn er noe helt annet enn det de er... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Maneater Skrevet 13. august 2012 #56 Del Skrevet 13. august 2012 Tally, du er absolutt inne på noe. Jeg tror forresten at det er mindre forskjell på menn og kvinner enn mange vil ha det til. Menn er også mennesker som elsker . Og til deg Opigirl, Det om at vi er fulle av følelser i vårt mest følsomme organ var en grov forenkling, og også en litt delikat grovhet av en forsiktig spøk. Vi er faktisk fulle av kjærlighet, men allikevel skal jeg ikke underslå at vi med den dama vi oppriktig elsker også føler ett sterkt seksuelt sug. Alle menn er svin. Jeg er ikke helt sikker på den (det finnes også kjedelige menn og aseksuelle menn), men jeg er iallfall en sexgris eller kosegris som elsker å rulle rundt med min kjære. Nøff said! Griser kan forresten være mye mer intelligente enn vi mennesker tror. Det med å være svin menes mer med å ha et sterkt seksuelt sug som like godt rettes mot andre damer enn kjæresten. Du er klarert! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest EasyRider Skrevet 13. august 2012 #57 Del Skrevet 13. august 2012 Nå har begeret runnet over. Jeg har fått hørt så mye drit om menner, fra dem selv. Hvordan de egentlig er, og hva de skjuler. Jeg klarer snart ikke lenger å være i ett forhold med kjæresten min. Jeg tenker at han er slik som dem. Og jeg vet jo egentlig at han ikke er noe anderledes enn de andre guttene. Han har instinkter og lyster han også. I dag satt jeg med ett par gutter på vorspiel før vi gikk til byen. De fleste av dem var i ett forhold. De la ut hvor perverse gutter egentlig er, hva de egentlig tenker på og at det selvfølgelig var en selvfølge at venninne til dama ble inkludert i fantasien. De la ut hvor lei de var av den tilgjenngelige dama si og hvor høyt de savnet jakten. At de var sammen med dama si fordi det var det beste tilgjenngelig der og da. Ja, de var brutalt ærlige. Og jeg sitte igjen og tenker, er det virkelig slik menn er? De la også ut om forskjellige triks gutter bruker for å komme til sengs med jenter. Spandere drinker ol. Alt handler om SEX og de er kåte på nesten hva som helst. Jeg er egentlig bare så sykt skuffa og trist. Det er ingenting vi kan gjøre for å forandre menns natur, men jeg vet nesten ikke om jeg klarer å leve med det. Det var helt forferdelig å høre på dette i kveld. (Og dette var menn nærmere 30 års alderen) Anonym poster: 82801679c683adc0b1e34d4dcd40cb6e Vel, jeg har flere ganger overhørt jenter som kal gifte seg med en velstående mann med dårlig hjerte. Hå hå hå ......... Jeg tror dette ikke har noe med menn eller kvinner å gjøre generelt. Og mange av de som er store i kjeften har aldri pult..... Dette er et resultat av gurppepress blant yngre menn og noen som aldri blir voksne. Prat med andre ord. Dropper du kjæresten din pga dette så fortjener du han ikke. Paranoia. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 13. august 2012 #58 Del Skrevet 13. august 2012 Nå har begeret runnet over. Jeg har fått hørt så mye drit om menner, fra dem selv. Hvordan de egentlig er, og hva de skjuler. Jeg klarer snart ikke lenger å være i ett forhold med kjæresten min. Jeg tenker at han er slik som dem. Og jeg vet jo egentlig at han ikke er noe anderledes enn de andre guttene. Han har instinkter og lyster han også. I dag satt jeg med ett par gutter på vorspiel før vi gikk til byen. De fleste av dem var i ett forhold. De la ut hvor perverse gutter egentlig er, hva de egentlig tenker på og at det selvfølgelig var en selvfølge at venninne til dama ble inkludert i fantasien. De la ut hvor lei de var av den tilgjenngelige dama si og hvor høyt de savnet jakten. At de var sammen med dama si fordi det var det beste tilgjenngelig der og da. Ja, de var brutalt ærlige. Og jeg sitte igjen og tenker, er det virkelig slik menn er? De la også ut om forskjellige triks gutter bruker for å komme til sengs med jenter. Spandere drinker ol. Alt handler om SEX og de er kåte på nesten hva som helst. Jeg er egentlig bare så sykt skuffa og trist. Det er ingenting vi kan gjøre for å forandre menns natur, men jeg vet nesten ikke om jeg klarer å leve med det. Det var helt forferdelig å høre på dette i kveld. (Og dette var menn nærmere 30 års alderen) Anonym poster: 82801679c683adc0b1e34d4dcd40cb6e Det er en mengde menn og en mengde kvinner som rett og slett er grusomme mennesker. Sånn er bare livet. Alle er imidlertid ikke sånn, men om en gang på gang klarer å velge seg en av de "grusomme" så syns jeg det er rart at en gidder. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AB Skrevet 14. august 2012 #59 Del Skrevet 14. august 2012 Anonym659 059 innleggBle med 2. aug. 10Kjønn: Ikke viktig Når denne kommer på flere innlegg hvor du prøver å fremstå som menn og andre personer blir det for dumt. Vi ser at dette er deg TS. Selv om du blir sjekket opp av menn med damer, tenk på alle dem som IKKE prøver seg fordi dem respekterer damene sine og ikke er utro. De ser du ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cho Kon It Skrevet 14. august 2012 #60 Del Skrevet 14. august 2012 Anonym659 059 innleggBle med 2. aug. 10Kjønn: Ikke viktig Når denne kommer på flere innlegg hvor du prøver å fremstå som menn og andre personer blir det for dumt. Vi ser at dette er deg TS. Selv om du blir sjekket opp av menn med damer, tenk på alle dem som IKKE prøver seg fordi dem respekterer damene sine og ikke er utro. De ser du ikke. Den samme infoen kommer på alle som krysser av for "anonym bruker".. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå