Gå til innhold

Anekdotene del2

MarianneE

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Takk dere! Jeg er hjemme og synes litt synd på meg selv. Mann og barn reiste for snart to timer siden men jeg blir igjen hjemme. Får ikke gjort annet enn å hvile og jeg tror dette ligger ann til å bli årets kjedeligste dag.

:sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fått time hos legen klokka 11. Skal bli en lettelse å få vært der og komme seg hjem igjen. 

Dessuten planlegger man ikke dager som denne. Orket ikke å leite etter klær så jeg tok det som lå nærmest. Lommeboka mi... ligger den I veska mi, eller I skuffen I gangen? Og hvorfor ligger ikke alt jeg trenger rett foran meg? 

Jeg er sur.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Et øyeblikk siden, Auri skrev:

Uffda! Får håpe det er noe som går fort over! Hva sa legen?

:klem:

Som jeg trodde er det en sene som er strukket I ytre del av ankelen. Sykmeldt ut uka i første omgang med fullstendig hvile. Når det kjennes bedre kan jeg belaste det forsiktig men må trene opp balanse. 

Så... Her på sofaen blir jeg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klem: God bedring, MarianneE! Dette er tiden for å endelig få lest den boka som venter, eller sett den netflix-serien du aldri har fått begynt på! :jepp: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, juliane skrev:

:klem: God bedring, MarianneE! Dette er tiden for å endelig få lest den boka som venter, eller sett den netflix-serien du aldri har fått begynt på! :jepp: 

Ja... jeg har prøvd å lese men ender opp med å lese en halv side før jeg legger den vekk. Stort sett blir jeg liggende å vri meg I smerter. Dag som natt. Tar paracet og smører med ibux gelé, men det er så vondt! Både rundt ankelen, yttersiden av foten og under. Det positive er at hevelsen har gått litt ned. Men de smertene ser jeg frem til å bli kvitt. Igår gråt jeg av smerter et par ganger. 😯 Er veldig lite komfortabel med dette...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 timer siden, Auri skrev:

Krysser fingrene! :)

Ja, gjør det.  Det er ihvertfall ikke så vondt som det var. Men, jeg er hoven fra tærne til ankelen. Setter jeg foten I gulvet så må jeg bøye tærne og anstrenge meg for å "finne" gulvet. Foten er ikke dobbelt så stor, men mye større enn den venstre. Herregud, som jeg gleder meg til dette er over!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
2 timer siden, loffen skrev:

God bedring med ankelen din! :kyss:

Takk, jeg ser frem til å bruke sokker på begge beina igjen etterhvert...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...