MarianneE Skrevet 18. februar 2016 Forfatter #3381 Skrevet 18. februar 2016 Jeg har gruet litt for denne dagen. Den O store veiedagen med PT. Setter man ikke inn vikarer for slike oppgaver? Jeg har et marerittall i hodet, overstiger det DET tallet... Ja, det skjer ingenting men dere skjønner hva jeg mener. Må bestille time hos tannlegen og. Tror jeg har mistet en gammel fylling. Klarer ikke samle tanker idag....
¤flicka¤ Skrevet 18. februar 2016 #3382 Skrevet 18. februar 2016 Leste i tråden på Kosthold og trening og så havnet jeg her - hvorfor? Jo, fordi jeg synes det du har bestemt er så vanvittig imponerende! Jeg synes du burde få Tallet og så tenke at du har verdens beste mulighet til å ALDRI se det tallet igjen. Og jeg kjenner tankene om å trene med ett øye på klokka og stress i hodet, men samtidig, som du selv sa, har du egentlig råd til å la være? Det er ikke ego å ta vare på seg selv og sette av tid til trening, selv om vi damer ofte tenker sånn. Tallet er bare et tall, poenget er hva du gjør med det. Ut i fra det jeg har lest tviler jeg ikke på at du kan klare dette! 1
Sauen Shaun Skrevet 18. februar 2016 #3383 Skrevet 18. februar 2016 Bare innom og heier litt på deg jeg. Du er tøff som satser slik du gjør nå.
MarianneE Skrevet 18. februar 2016 Forfatter #3385 Skrevet 18. februar 2016 Lettrørt.... 😅 Får så mye positiv tilbakemelding herfra og "alle" rundt. Fikk en lykkelig til sms fra sjefa istad også. Setter så stor pris på dette!!!! Har tenkt mye de siste dagene på trening og alt rundt. Hva er annerledes denne gangen i motsetning til forrige runde? For det første har jeg PT i ryggen, det er flott i seg selv. Men, da jeg trente sist gang følte jeg at alle hadde forventninger til meg og resultater fra trening. Og når jeg ikke levde opp til andres forventninger fikk jeg en del negativ tilbakemelding av typen "hvorfor har du ikke..." "kan du ikke bare skjerpe deg" osv. Jeg begynte å trene for min egen del, men fortsatte for å tilfredsstille "alle andre" . Slik er det ikke nå. Jeg gjør dette for min egen del, og da FORVENTER jeg støtte for det jeg gjør. Dessuten har jeg en annen innstilling. Jeg har fokus på å komme i form og bli sterkere. Vektnedgang får bli en bonus ved siden av. Så det så. 😊
MarianneE Skrevet 18. februar 2016 Forfatter #3386 Skrevet 18. februar 2016 1 time siden, ¤flicka¤ skrev: Leste i tråden på Kosthold og trening og så havnet jeg her - hvorfor? Jo, fordi jeg synes det du har bestemt er så vanvittig imponerende! Jeg synes du burde få Tallet og så tenke at du har verdens beste mulighet til å ALDRI se det tallet igjen. Og jeg kjenner tankene om å trene med ett øye på klokka og stress i hodet, men samtidig, som du selv sa, har du egentlig råd til å la være? Det er ikke ego å ta vare på seg selv og sette av tid til trening, selv om vi damer ofte tenker sånn. Tallet er bare et tall, poenget er hva du gjør med det. Ut i fra det jeg har lest tviler jeg ikke på at du kan klare dette! Det er mulig jeg elsker deg.
MarianneE Skrevet 18. februar 2016 Forfatter #3387 Skrevet 18. februar 2016 PTøkt er over! Veiing unnagjort, gikk ikke over "marerittallet" men tallet var da høyt nok. Økta var hard, og jeg kjente at jeg har brukt kroppen minimalt over tid. 45 minutter etter jeg var ferdig var jeg fremdeles "av" I beina. Og jeg er litt gelé i hele kroppen enda- og timen var ferdig 11.55. En time og 10 min siden. Frister mest å krølle meg sammen I sofaen- ihvertfall IKKE å gå på jobb som jeg skal etterhvert. Jeg er veldig fornøyd og tenker at dette blir bra!
MarianneE Skrevet 18. februar 2016 Forfatter #3388 Skrevet 18. februar 2016 Lenge siden jeg har lagt meg før klokka 22. Har massert vonde føtter, spist varm suppe og nesten sovnet på sofaen et par ganger. André ser Liverpool på tv så jeg har kollapset I senga. Kanskje begynne å lese ny bok. Eller kanskje bare sove.... God natt verden. Idag har jeg jaggu vært flink!
Nótt Skrevet 18. februar 2016 #3389 Skrevet 18. februar 2016 Du fortjener en god natts søvn etter denne dagen, imponert over treningsinnsatsen din og tankene rundt det.
MarianneE Skrevet 19. februar 2016 Forfatter #3390 Skrevet 19. februar 2016 9 timer siden, Nótt skrev: Du fortjener en god natts søvn etter denne dagen, imponert over treningsinnsatsen din og tankene rundt det. Takk, fining! Skalviseherda... Hvor gjør det ikke vondt idag: Ryggen. Resten av kroppen kjennes mørbanket ut og det verker på lik linje som når man er syk. Glad jeg har fri idag!!!
MarianneE Skrevet 19. februar 2016 Forfatter #3391 Skrevet 19. februar 2016 Verking i kroppen gav seg etterhvert. Men, jeg er helt ødelagt I fremre del av lårene. Her snakker vi trøbbel med å gå opp trapper, bare det å gå hjemme er vondt, jeg klarer ikke å sette meg ned vanlig men må støtte meg og "faller" allikevel ned de siste centimeter. Jeg er så STØL at bare det å sitte og flytte på beina gjør vondt! Jeg viste jeg ville bli støl men ikke så inn i helvetes mye.
Auri Skrevet 19. februar 2016 #3392 Skrevet 19. februar 2016 Støl er bra! Det betyr at du virkelig har gjort jobben din ;D Jeg var så støl forrige uke, jeg hadde null problemer med å gå opp trappa, men ned...! Jeg snubla meg ned hvert trinn og det er et under jeg ikke gikk på trynet
MarianneE Skrevet 21. februar 2016 Forfatter #3393 Skrevet 21. februar 2016 Jeg er støl enda, heldigvis ikke like ille. Skal ha time klokka 13 I morgen, lurer på resultatet av den timen! Idag er det bra Vær, annaB og mannen kommer med hans yngste sønn hit klokka 12 så blir det klassisk kakao og grilling av pølser på tur. 👍
MarianneE Skrevet 22. februar 2016 Forfatter #3394 Skrevet 22. februar 2016 Good morning! Fine helgen med besøk hos SafetyMC (MCklubb med fokus på familie og arbeider mot overgrep mot barn og unge) på lørdag med kaffe, vafler og prat på de voksne og lek og utfoldelse på barna. Igår var det tur med kakao og grilling av pølser. Pølser på tur betyr svidd på utsiden og kalde på innsiden! Veldig koselig tur, litt vrient og opp på utsiktspunktet vi var på med den stølheta som satt igjen på innsiden av venstre lår. TM fant en pinne og ville at jeg skulle bruke den som stokk. Det verste er at jeg hadde nytte av den... 😂 Ettermiddagen ble tilbrakt hos søsterG for svogerØ hadde bursdag. Hun hadde bakt sjokoladekake, og det er mulig det var verdens beste kake... 😍 Idag er det vinterferie her. TM skal på sfo og jeg har time med PT kl 13. Litt spent på om jeg vil ende opp like støl i morra, for det passer litt dårlig siden vi skal til svenskehandel I morgen. Ser for meg den bratte trappa på Horten/Moss ferga og jeg som må krabbe opp og rulle ned. Opp og hopp damer, det er ny uke!
¤flicka¤ Skrevet 22. februar 2016 #3395 Skrevet 22. februar 2016 Haha, kjenner til den følelsen av stølhet ja - husker jeg bla en gang jeg var veldig glad for disse håndtakene som finnes på noen offentlige toalett. Da var det iallefall mulig å hale seg opp i stående stilling etter å ha vært på do uten å rope på hjelp Men; det blir fort bedre, og du vil nok merke at du blir mindre og mindre støl ganske fort. Samtidig synes jeg at det er litt deilig med bittelitt stølhet, da føler jeg liksom at det vises utenpå at jeg er sterk og tøff. Jaja Har tenkt litt på å skaffe meg PT jeg også, men har liksom ikke turt. Men nå er jeg inspirert, altså!
MarianneE Skrevet 22. februar 2016 Forfatter #3396 Skrevet 22. februar 2016 49 minutter siden, ¤flicka¤ skrev: Haha, kjenner til den følelsen av stølhet ja - husker jeg bla en gang jeg var veldig glad for disse håndtakene som finnes på noen offentlige toalett. Da var det iallefall mulig å hale seg opp i stående stilling etter å ha vært på do uten å rope på hjelp Men; det blir fort bedre, og du vil nok merke at du blir mindre og mindre støl ganske fort. Samtidig synes jeg at det er litt deilig med bittelitt stølhet, da føler jeg liksom at det vises utenpå at jeg er sterk og tøff. Jaja Har tenkt litt på å skaffe meg PT jeg også, men har liksom ikke turt. Men nå er jeg inspirert, altså! Fredag krabbet jeg opp trappa og gråt... Trøster meg med at det er bare I starten det er slik. Regnet jo mrd at jeg ville bli stiv og støl men ikke I så mange dager! For å si det sånn... det er en aktivitet med min kjære som har utgått i helgen... Må få dradd ungen ut av senga og få I oss frokost nå. Vi er alle litt for glade I late morgener.
¤flicka¤ Skrevet 22. februar 2016 #3397 Skrevet 22. februar 2016 17 minutter siden, MarianneE skrev: Fredag krabbet jeg opp trappa og gråt... Trøster meg med at det er bare I starten det er slik. Regnet jo mrd at jeg ville bli stiv og støl men ikke I så mange dager! For å si det sånn... det er en aktivitet med min kjære som har utgått i helgen... Uff😬 Men det blir fort bedre altså; du vil fremdeles bli støl men ikke så ille at du ser ut som hun jenta som kommer kravlende ut av tv'en i "The Ring" etter hver treningsøkt (slik det kunne høres ut som). Men ja, det er helt sykt hvor støl det er mulig å bli. Hadde problemer ned å åpne døra til garderoben etter trening en gang. Eide bare ikke krefter i hendene, og gikk rundt som en Riverdance-utøver i flere dager. Visste ikke om jeg skulle gråte eller le, egentlig
MarianneE Skrevet 22. februar 2016 Forfatter #3398 Skrevet 22. februar 2016 Ja... så sitter jeg her da. Under oppvarming idag kom det et høyt smell fra foten min og det var vondt! Høyre fot er hoven og vond ved belastning. Vi fokuserte på overkropp istedenfor etter dette men det er jo kjedelig da.
MarianneE Skrevet 22. februar 2016 Forfatter #3399 Skrevet 22. februar 2016 Hurra for krykker når jeg ikke kan tråkke på foten. Lege I morgen!
¤flicka¤ Skrevet 22. februar 2016 #3400 Skrevet 22. februar 2016 2 minutter siden, MarianneE skrev: Hurra for krykker når jeg ikke kan tråkke på foten. Lege I morgen! Nei! Så kjedelig☹️ Håper det er noe som går over fort
Anbefalte innlegg