Sauen Shaun Skrevet 27. februar 2015 #2901 Skrevet 27. februar 2015 Ikke bare har jeg laget en stor kjele lapskaus, jeg har t.om silt, fordelt og frosset ned krafta. Har og *og nå vet jeg pappa vil bli stolt* opprettet både sparekonto og regningskonto. Scorer høyt på voksenpoeng idag.... Flinke MarianneE Lønn asså.... 1
MarianneE Skrevet 27. februar 2015 Forfatter #2902 Skrevet 27. februar 2015 ☺ Jeg har betalt regninger og til felleskassen. Har gjeld hos Statens Innkrevingsentral som jeg har betalt en kraftig sum til. Allikevel... Mange tusenlapper igjen. 8 faktisk. Så før jobb skal jeg kjøpe to par vårsko jeg har lagt av, ny rouge og siste sesong av Gilmore Girls. Det er så deilig å faktisk ha penger igjen!!
MarianneE Skrevet 27. februar 2015 Forfatter #2903 Skrevet 27. februar 2015 Jeg har fått lønnsøkning....
juliane Skrevet 27. februar 2015 #2904 Skrevet 27. februar 2015 Hurra! Og så du som har så mye penger allerede, du klarer vel snart ikke å finne på noe å bruke dem på! Vel fortjent er det sikkert!
MarianneE Skrevet 27. februar 2015 Forfatter #2907 Skrevet 27. februar 2015 Det var bare denne lønna som var stor, den neste vil ikke være så stor. André er på jobb og TM sover. Jeg har varmet meg fiskesuppe fra Meny og I skapet er det smågodt. Deilig å være litt alene etter jobb.
MarianneE Skrevet 2. mars 2015 Forfatter #2908 Skrevet 2. mars 2015 Frimandag og jeg har fått i hus siste sesongen med Gilmore Girls. Gjett hva jeg skal idag....
MissStiles Skrevet 2. mars 2015 #2909 Skrevet 2. mars 2015 Frimandag og jeg har fått i hus siste sesongen med Gilmore Girls. Gjett hva jeg skal idag.... Bare å finne frem lommetørkle da!!
MarianneE Skrevet 2. mars 2015 Forfatter #2910 Skrevet 2. mars 2015 Bare å finne frem lommetørkle da!! ....eller bruke formiddagen på jobb istedenfor slik det ble.
MarianneE Skrevet 2. mars 2015 Forfatter #2911 Skrevet 2. mars 2015 Har tatt med meg kjæresten min ut på middag. Bare oss to.... 1
MarianneE Skrevet 3. mars 2015 Forfatter #2912 Skrevet 3. mars 2015 Idag har jeg fri. Skulle ha fri igår men jeg ble spurt kl 10 om jeg kunne komme på jobb og da går jeg da. Glad for enhver time jeg kan skrive på timelista. Men, idag vet jeg med sikkerhet at jeg har fri. TM og jeg ble endelig ferdig med boka om Marikken igår og den må jeg gå til biblioteket med boka før de kommer på døra her.... Hver lønningsdag belønner jeg meg selv med sushi, men det fikk jeg ikke gjort da jeg fikk lønn sist. Så... det er stor mulighet for sushi til lunch. Har planer om å få bakt boller og idag. Så om jeg er supermamma blir TM servert boller og kakao til kveldsmat I kveld...
MarianneE Skrevet 4. mars 2015 Forfatter #2913 Skrevet 4. mars 2015 Denne dagen kan bare bli bedre. Magen er i ulage men ingen kan ta vakta mi på jobb kl 15 så jeg må gå og håpe på det beste. Får ha med meg to imodium om de trengs. I tillegg har jeg fryktelig hodepine. TM skulle gå til skolen alene for første gang (kan stå i hagen og høre det ringer inn så det er ikke langt unna). Før vi kom til dette var det masing og kjeft. Da klokka nærmet seg at hun skulle gå begynte hun å gråte og ville ikke gå alene for det var skummelt. Jeg endte med å følge henne men vi sa hadet før skolegården. Vi får prøve igjen snart. Hun går jo hjem alene når hun får beskjed, da burde jo veien til skolen gå greit. Her hjemme har noen rotet i løpet av natta og ingen vasket opp igår. Egentlig har jeg bare lyst til å legge meg på sofaen og bli der. Kanskje det hjelper på hodepinen og? Sukk.....
Sauen Shaun Skrevet 5. mars 2015 #2914 Skrevet 5. mars 2015 God morgen. Håper dagen i går ble bedre. Også håper jeg du får en fin dag i dag.
MarianneE Skrevet 5. mars 2015 Forfatter #2915 Skrevet 5. mars 2015 God morgen. Håper dagen i går ble bedre. Også håper jeg du får en fin dag i dag. Dagen ble helt grei og jeg endte med å gå på jobb. Dit skal jeg i ettermiddag og. ☺ Og... Har tatt en titt på lønnslippen min. Til nå i år har jeg fått omtrent det samme utbetalt som det jeg tjente januar-oktober i fjor....
MissStiles Skrevet 5. mars 2015 #2916 Skrevet 5. mars 2015 Jeg har helt glemt å si takk for klærne til lille E. De var kjempefine!! Håper du har en fin torsdag!
MarianneE Skrevet 5. mars 2015 Forfatter #2917 Skrevet 5. mars 2015 Jeg har helt glemt å si takk for klærne til lille E. De var kjempefine!! Håper du har en fin torsdag! Velkommen til ammetåka... 😂
MarianneE Skrevet 6. mars 2015 Forfatter #2918 Skrevet 6. mars 2015 Fikk et skikkelig kompliment på jobb igår. Ekstra kunde sa til meg: "Du er veldig hyggelig, jeg håper du jobber her lenge"
Fremhevede innlegg