MarianneE Skrevet 10. mai 2016 Forfatter #3521 Del Skrevet 10. mai 2016 7 timer siden, Auri skrev: Bursdag i dag, da er det lov! Ja... og I morgen skal jeg og to andre pluss PT opp på toppen av Vealøs. Tenker jeg brenner av litt på turen opp dit... Gruer meg litt igrunn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
¤flicka¤ Skrevet 10. mai 2016 #3522 Del Skrevet 10. mai 2016 Shit, du er flink! Å starte er enkelt, det vanskelige er å fortsette. Og du holder jo koken som bare det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 10. mai 2016 Forfatter #3523 Del Skrevet 10. mai 2016 30 minutter siden, ¤flicka¤ skrev: Shit, du er flink! Å starte er enkelt, det vanskelige er å fortsette. Og du holder jo koken som bare det Ja... Jeg skal ha valuta for de pengene jeg betaler for PT! Men, jeg merker at jeg fungerer bedre med trening, jeg har mer energi, kroppen føles ikke så tung å bevege på og så er det jo moro når man merker fremgang. Også er det litt morsomt å kunne klage litt på at jeg er litt støl I triceps idag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 10. mai 2016 #3524 Del Skrevet 10. mai 2016 20 minutter siden, MarianneE skrev: Ja... Jeg skal ha valuta for de pengene jeg betaler for PT! Men, jeg merker at jeg fungerer bedre med trening, jeg har mer energi, kroppen føles ikke så tung å bevege på og så er det jo moro når man merker fremgang. Også er det litt morsomt å kunne klage litt på at jeg er litt støl I triceps idag. Det er det jeg også merket, savner det nå kan du si. Gleder meg masse til jeg kan trene hardt igjen, og da særlig bein. Nå har treningsforbud fra livet og ned. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
¤flicka¤ Skrevet 10. mai 2016 #3525 Del Skrevet 10. mai 2016 3 timer siden, MarianneE skrev: Ja... Jeg skal ha valuta for de pengene jeg betaler for PT! Men, jeg merker at jeg fungerer bedre med trening, jeg har mer energi, kroppen føles ikke så tung å bevege på og så er det jo moro når man merker fremgang. Også er det litt morsomt å kunne klage litt på at jeg er litt støl I triceps idag. Bra tenkt, det er jo ikke gratis. Best å skvise mest mulig ut av de pengene Følelsen av å være støl er jo ganske super, da føler jeg meg iallefall sterk og tøff. Og som en bonus blir jeg ekstra oppmuntret til å være sunn, jeg vil liksom ikke ødelegge for treningen. Haha, hva man plutselig tar seg i å tenke. Jeg bruker feks å innbille meg at jeg jogger med Marit Bjørgen eller at hun sitter på raden bak meg på spinning. Og da må jeg jo bare gi jernet, ikke sant? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 10. mai 2016 Forfatter #3526 Del Skrevet 10. mai 2016 Nå er jeg hoppende glad her! Pengene jeg har ventet på fra lønnsfondet har endelig kommet. Fra å være utrolig blakk (sist lønn var I februar) har jeg omsider fått nesten 30.000 på kontoen. Vurderer å bruke dem på sertifikat... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 10. mai 2016 #3527 Del Skrevet 10. mai 2016 1 time siden, MarianneE skrev: Nå er jeg hoppende glad her! Pengene jeg har ventet på fra lønnsfondet har endelig kommet. Fra å være utrolig blakk (sist lønn var I februar) har jeg omsider fått nesten 30.000 på kontoen. Vurderer å bruke dem på sertifikat... Det synes jeg er veldig lurt å bruke de på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 11. mai 2016 #3528 Del Skrevet 11. mai 2016 Hurra for penger på konto!! Lappen er fornuftig å bruke pengene på! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 11. mai 2016 Forfatter #3529 Del Skrevet 11. mai 2016 Jeg klarte det! Jeg, S og PT kom oss opp til Vealøs! Det er en fjelltopp 500 meter over havet, bratt og slitsomt- men da jeg kom opp.... Jeg gråt nesten av stolthet. Utsikten var fantastisk, kunne se Jomfruland I den ene enden og snødekkede fjell I den andre enden. Brukte 1 time og 15 min opp og de siste meterene hadde jeg mest lyst til å krabbe... Jeg er så stolt!!!! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Auri Skrevet 11. mai 2016 #3530 Del Skrevet 11. mai 2016 Knallbra! 🎉👏🏻👍🏻 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 18. mai 2016 #3531 Del Skrevet 18. mai 2016 Hadde dere en fin 17.mai feiring? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 20. mai 2016 Forfatter #3532 Del Skrevet 20. mai 2016 Ukene har flydd avgårde og plutselig er det fredag. Jeg jobber 4 dager i uka, trener 3-4 ganger i uka og prøver å bruke søndagen til noe fornuftig. Men hei som dagene går for tiden! Hadde Måledag på Stamina på onsdag og... er dere klare... Siden februar (da jeg begynte) har jeg gått opp tre kilo. I muskelmasse. Og jeg har mistet 7 kilo fettmasse (grusomt ord!) og dette utgjør totalt -6 kilo. ÆKKE JEG FLINK???? I tillegg har jeg vært på Stamina nå og på to øvelser måtte jeg legge på flere kilo. Jeg er så stolt! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Auri Skrevet 20. mai 2016 #3533 Del Skrevet 20. mai 2016 DRITFLINK! Tre kilo muskelmasse er fantastisk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Millimani Skrevet 23. mai 2016 #3534 Del Skrevet 23. mai 2016 Den 11.5.2016 at 13.50, MarianneE skrev: Jeg klarte det! Jeg, S og PT kom oss opp til Vealøs! Det er en fjelltopp 500 meter over havet, bratt og slitsomt- men da jeg kom opp.... Jeg gråt nesten av stolthet. Utsikten var fantastisk, kunne se Jomfruland I den ene enden og snødekkede fjell I den andre enden. Brukte 1 time og 15 min opp og de siste meterene hadde jeg mest lyst til å krabbe... Jeg er så stolt!!!! Så flink!! Kan ikke huske sist jeg var på Vealøs, det er mange mange år siden. Hadde sikkert vært flott å ta en ny tur opp dit når jeg blir sprek nok Den 20.5.2016 at 10.44, MarianneE skrev: Ukene har flydd avgårde og plutselig er det fredag. Jeg jobber 4 dager i uka, trener 3-4 ganger i uka og prøver å bruke søndagen til noe fornuftig. Men hei som dagene går for tiden! Hadde Måledag på Stamina på onsdag og... er dere klare... Siden februar (da jeg begynte) har jeg gått opp tre kilo. I muskelmasse. Og jeg har mistet 7 kilo fettmasse (grusomt ord!) og dette utgjør totalt -6 kilo. ÆKKE JEG FLINK???? I tillegg har jeg vært på Stamina nå og på to øvelser måtte jeg legge på flere kilo. Jeg er så stolt! Så flink Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 24. mai 2016 Forfatter #3535 Del Skrevet 24. mai 2016 7 timer siden, Millimani skrev: Så flink!! Kan ikke huske sist jeg var på Vealøs, det er mange mange år siden. Hadde sikkert vært flott å ta en ny tur opp dit når jeg blir sprek nok Så flink Takk for skryt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 24. mai 2016 Forfatter #3536 Del Skrevet 24. mai 2016 Tirsdagsfri! Skal få minstemann på skolen, rett på Stamina, handle og så vurderer jeg å bruke resten av dagen til å gjøre ingenting. Vi får nå se hvor langt jeg kommer med den planen, men jeg har uansett de største intensjoner! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 24. mai 2016 #3537 Del Skrevet 24. mai 2016 Ha en finfin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 24. mai 2016 #3538 Del Skrevet 24. mai 2016 Nyt fridagen din!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 24. mai 2016 Forfatter #3539 Del Skrevet 24. mai 2016 I garderoben på Stamina I morges ble jeg stående og se på meg selv fra siden. Vektnedgangen og trening begynner å vises, og man er gjerne den siste som ser det selv. Jeg gråt nesten. På Stamina er en av øvelsene pushups, jeg kom knapt halvveis ned de første gangene, nå er nesa neeeesteeeen nedi bakken. Og jeg klarer 4 kjappe på rad nå. Skryte... skryte... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 24. mai 2016 Forfatter #3540 Del Skrevet 24. mai 2016 Ikke bare er jeg flink på trening, men på facebooksiden til jobben var det en kunde som la igjen uhemmet skryt av meg, og sjefen sendte skrytesms til meg etterpå. *boka begynner å bli kvalmende av positivitet* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg