MarianneE Skrevet 3. februar 2016 Forfatter #3341 Del Skrevet 3. februar 2016 Teller på knappene om jeg skal gå innom Stamina og melde meg inn. Det er en skikkelig dørstokkmil men en nødvendighet. Det er 2 år og 3 mnd siden jeg sluttet å trene, og det vises. Har lovet meg selv at pausen ikke skulle vare evig, og tenker at om jeg ikke gjør det nå- så skjer det aldri. Hva har jeg å tape: Penger. Hva har jeg å vinne: *helse, bedre psyke, mestringsfølelse, og i følge min kjære var jeg et bedre og mer tilfreds menneske da jeg trente. Skal jeg? For det eneste som taler mot er min egen lathet. Hmm..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Auri Skrevet 3. februar 2016 #3342 Del Skrevet 3. februar 2016 Jeg liker Stamina! Anbefaler de! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 3. februar 2016 #3343 Del Skrevet 3. februar 2016 Synes absolutt det er en investering verdt å gjøre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 3. februar 2016 Forfatter #3344 Del Skrevet 3. februar 2016 Da var det gjort! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 3. februar 2016 #3345 Del Skrevet 3. februar 2016 Stolt av deg!! Kos deg fremover med treningen og bedre helse!! (Sier hun som nå trapper ned treningen ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 3. februar 2016 #3346 Del Skrevet 3. februar 2016 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aprilis Skrevet 3. februar 2016 #3347 Del Skrevet 3. februar 2016 Drøstokkmila ja....men som du sier så får man så mye igjen for å trene selv om det er slitsomt akkurat der og da . Flinkis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
juliane Skrevet 3. februar 2016 #3348 Del Skrevet 3. februar 2016 Så flink du er MarianneE! Det minnet meg på at jeg akkurat tippet et år siden jeg sist var på fresh fitness... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 3. februar 2016 #3349 Del Skrevet 3. februar 2016 Heier på deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 4. februar 2016 Forfatter #3350 Del Skrevet 4. februar 2016 Dere asså.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 4. februar 2016 #3351 Del Skrevet 4. februar 2016 Ja nå har du å følge opp! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 4. februar 2016 #3352 Del Skrevet 4. februar 2016 Flink du er!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 4. februar 2016 Forfatter #3353 Del Skrevet 4. februar 2016 1 time siden, Mazilla skrev: Ja nå har du å følge opp! Ja, hvis ikke kommer KGdamene og konfronterer meg. Har timeavtale kl 13 på mandag.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 6. februar 2016 Forfatter #3354 Del Skrevet 6. februar 2016 Turboneger konsert i kveld. Gleder oss ikke i det heeeele tatt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 6. februar 2016 #3355 Del Skrevet 6. februar 2016 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 7. februar 2016 #3356 Del Skrevet 7. februar 2016 Bra konsert? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 7. februar 2016 Forfatter #3357 Del Skrevet 7. februar 2016 Fantastisk konsert! Gåsehud og tårer i øynene da de entret scenen. Nydelig rett og slett bare nydelig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 7. februar 2016 #3358 Del Skrevet 7. februar 2016 Hurra for deg som skal begynne å trene igjen. Og få ting slår en konsert med favorittbandet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 8. februar 2016 Forfatter #3359 Del Skrevet 8. februar 2016 (endret) Å... Mulig jeg har hatt den beste helgen på lenge. Konserten.... Helt fantastisk! God blanding av nytt og eldre materiale, stødig slag på trommer av Tommy Manboy, god vokal fra Tony Sylvester, Sexy Motherfucker er nytt tilskudd og gav alt på tangenter, nydelige gitarsoloer fra Euroboy, Rune Rebellion holdt det i gang på rytmegitar og det er vel ikke så mange som spiller bass slik som Happy-Tom. De holdt på i 1 time og 40 minutter og det var bare.... Bra! Vi var hjemme igjen etter konserten og etter en tur innom en fest, klokka 1.30 og la oss til å sove etter en halvtime. Igår reiste vi til SøsterG og familien for en felles middag. TM sov der fra lørdag til søndag, og syntes i grunn det å bli med hjem etterhvert var tidenes dummeste ide. Hun slo vel alle rekorder når det kom til grinete barn både i går kveld og i morges. Enda godt hun skal tvinges til å rydde og støvsuge rommet sitt når hun kommer hjem fra sfo. Blir så god stemning av slikt. Bagen er funnet frem og jeg har avtale på Stamina om halvannen time. Gruer meg litt..... Fine bilder fra helga.... http://www.ta.no/parkbiografen/konsert/musikk/vill-stemning-gjerdene-brot-sammen/s/5-50-177293 Endret 8. februar 2016 av MarianneE Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Auri Skrevet 8. februar 2016 #3360 Del Skrevet 8. februar 2016 Hva syntes du om oppvarmingsbandet? Jeg kjenner han ene ser du Bra dere koste dere! Krysser fingrene for at TM har kommet seg over grinetheten innen hun kommer hjem fra skolen. Og lykke til på Stamina! Det går nok så bra så, alle jeg har møtt der er kjempeålreite. PTen min her er ei kjempetynn jente, men hun fikk meg til å føle meg veldig komfortabel på tross av størrelsen min; jeg glemte helt etterhvert hvor mye større enn henne og hvor utrent jeg var. Vi lo masse og hadde det gøy. Håper du får en person du klikker med på den måten og! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg