Gå til innhold

Anekdotene del2

MarianneE

Anbefalte innlegg

28 minutter siden, Mazilla skrev:

Uææ, du må passe på deg selv i sprengkulda, menneske! :fy_fy: Når det er sagt er forhåpentligvis den verste kuldeperioden over nå... Hadde ikke gjort meg noe ihvertfall! :riste:

God helg! :) 

Passer på, men det ble så klønete å prate i tlf med lue og vanter på. Dessuten skulle jeg bare... Ser poenget ditt, jeg lære leksa mi.

Bare -6 her nå. 10 grader mildere enn igår. Jeg er lei vinter og kulde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Herregud, har prøvd å skrive her inne siden lørdag men hver gang jeg forsøker så er det noe/noen som har forstyrret meg. Får se hvor langt jeg kommer denne gangen! 

Hadde det alt for kaldt forrige uke med -18 som kaldeste temperatur men nå... 3 varmegrader og i ettermiddag er det meldt REGN! Hvor faens glatt blir ikke det, da? Hvorfor kan vi ikke bare ha 25 cm snø og -5 gjennom vinteren? Alt blir så mye bedre da! Hæsjtægg AldriFornøyd...

Nei... skal jeg sove før jobb må jeg gjøre det nå. :veslejenta: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vinteren er noe herk, i alle fall når det varierer sånn i temperaturen. Her var det også nede i 20 minus forrige uke og nå i dag er det plutselig nesten 7 pluss :overrasket: Men da rekker det meste av snøen på veien å smelte før regnet kommer i kveld :)

Håper du får en fin dag på jobben :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig MarianneE! Når været holder på sånn får jeg bare vondt overalt, sover ikke, og får krusete hår. :glare:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

IGår opplevde jegnoe skremmende. TM skulle gå hjem fra skolen istedenfor sfo. Hun var ferdig 13.30 og skulle en tur innom leksehjelp før hun gikk. 14.15 burde hun være hjemme med andre ord. 14.20 gikk jeg ut på trappa for å se etter henne men de eneste jeg traff der var SøsterG og tantebarnV. Så vi tenkte vi kunne gå TM i møte, men vi traff henne ikke. Skolen ligger rundt svingen i enden av gata ovenfor oss så det er ikke langt. Kom inn i skolegården og pratet med de på sfo. Der var hun heller ikke. Da ble jeg redd. Så sier to jenter at de hadde sett henne i kantina på skolen. En ansatt løp inn for å  se.. og der var hun. Hun hadde glemt at hun skulle gå hjem og trodde jeg skulle hente henne. Og siden jeg ikke var der hadde hun gått i kantina.  Nå va det ingen fare, men den følelsen når ingen viste hvor hun var.... :icon_frown: 

Idag går hun på sfo og skal være der frem til hun skal på håndballtrening i gymsalen. Det er veldig stas og enda mer når jeg kommer bort og ser på siste del av treninga. Selv er hun imponert over at hun er like flink som landslaget.... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter og venter på at lønna skal tikke inn. Får ikke ro i kroppen før den er inne og penger som skal flyttes rundt via nettbanken har blitt flyttet på. Gjorde forresten en dum ting igår, begynte å se på priser på sydentur. Har ikke råd for alt i verden, og ferien og feriepenger i år blir brukt til å fornye rommet til TM. Men f.eks vinterferien til neste år... Det hadde VIRKELIG ikke gjort noe. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, så ekkelt! Husker en gang jeg skulle hente i barnehagen og ingen fant S. Ble helt klam, selv om sannsynligheten jo var stor for at hun var innenfor gjerdene et sted. Tør ikke tenke på følelsen når TM tross alt kunne vært "hvor som helst". Godt du fant henne! :klemmer:

Sydentur ja, ikke snakk.... Drømme, drømme! :sol:  Hva skal dere gjøre på rommet hennes?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

38 minutter siden, Mazilla skrev:

Uff, så ekkelt! Husker en gang jeg skulle hente i barnehagen og ingen fant S. Ble helt klam, selv om sannsynligheten jo var stor for at hun var innenfor gjerdene et sted. Tør ikke tenke på følelsen når TM tross alt kunne vært "hvor som helst". Godt du fant henne! :klemmer:

Sydentur ja, ikke snakk.... Drømme, drømme! :sol:  Hva skal dere gjøre på rommet hennes?

Vi skal pusse opp rommet, male tak og vegger. Hun er lovet køyesenga som står i kjelleren og trenger en pussing. Småbarnrommet må bli til storjenterom igrunn. Vi må finne på noe nytt oppbevaringsystem for bøker og leker og gjøre noe med kottet på rommet hennes. Jeg er ikke flink til slike ting, men vi har heldigvis litt tid på oss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

40 minutter siden, Mazilla skrev:

Lure oppbevaringsløsninger = IKEA!!  :jepp:

Ja.... det er sant.

Lønna er inne, de som skulle ha noe har fått sitt. Resten er til fest og moro. 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er litt over gjennomsnittet glad i musikk tror jeg. Akkurat hørt på sangen "I stand alone" av Godsmack. Jeg aner ikke hva sangen handler om, men for meg... Den minner meg om akkurat det og stå alene. Stå alene med mine meninger og mitt liv, leve selvstendig og slik jeg ønsker uten at noen skal fortelle hva de mener om mitt valg. Sangen betyr mot og guts til å stå imot det resten av verden mener er riktig - så lenge jeg selv mener jeg Gjør det som er best for meg og min familie. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For tre år siden fikk jeg en vinterdepresjon. Nå sitter jeg her og googler det samme igjen. Kjenner meg litt for godt igjen.

Gleder meg til vår.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:troest:  Det er kjipt... Håper det ikke blir noen langvarig depresjon. :klem: 

Det blir heldigvis lysere dag for dag nå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
54 minutter siden, Sauen Shaun skrev:

:troest:  Det er kjipt... Håper det ikke blir noen langvarig depresjon. :klem: 

Det blir heldigvis lysere dag for dag nå...

Asså... jeg tenker at jeg kjenner det igjen og derfor har jeg tatt initiativ til å treffe noen jenter etter jobb på onsdag.  Skal straks i butikken å kjøpe b.la god lunch, bestille time hos frisøren (har ikke klippet meg siden juli) og rett og slett ta en tur på Europris og se om jeg finner noe fint. I ettermiddag skal jeg bake en kake. Siden jeg kjenner igjen tegnene så er det enklere å hjelpe meg selv litt. Finne et par ting som gleder meg og som jeg vet bidrar til positiv energi. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, dette høres kjent tu for meg også.. jeg skal ut i skogen en tur, det hjelper for meg. Og ja, kanskje jeg også skal bake en kake! :smilbla:

Sender positiv energi over til deg! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

36 minutter siden, loffen skrev:

Uff, dette høres kjent tu for meg også.. jeg skal ut i skogen en tur, det hjelper for meg. Og ja, kanskje jeg også skal bake en kake! :smilbla:

Sender positiv energi over til deg! :klemmer:

Sender tilbake! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OK... Jeg prøver å være flinkis og lage månedsmeny og her er første uka av februar:

Mandag: Blomkålsuppe 

Tirsdag: Innbakt pølser 

Onsdag: Ostesmørbrød  (TM sitt valg)

Torsdag: Innbakt pølser fra tirsdag 

Fredag: Taco 

Lørdag: Uvist siden det er en del ting som skjer på lørdag. 

Søndag: Kalkunstek (spleiselag hos søsterG).

👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...