Gå til innhold

Anekdotene del2

MarianneE

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tro meg, jeg hadde hjertet i halsen da jeg ringte og planla hva han måtte til dyst med for og gjøre det godt igjen.

Skillesmisse hadde vært for enkelt...

Fine søndagen.

TM og jeg har gått tur, bakt glutenfrie skoleboller og fårikålen er snart ferdig.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tro meg, jeg hadde hjertet i halsen da jeg ringte og planla hva han måtte til dyst med for og gjøre det godt igjen.

Skillesmisse hadde vært for enkelt...

:skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med konsertbillettene da :jepp: Skjønner at dere gleder dere.

Og for en utrolig søt hund søsteren din har fått. Vi savner så utrolig å ha hund, men skal vente til barna blir eldre før vi skaffer oss det igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag har jeg vært litt nedfor uten at jeg kan sette helt fingeren på hvorfor.

Det har vært iskaldt med rå tåke, minus 2 grader og tynt islag på veien noe som har gjort det glatt.

Uansett hvor mye klær du har på deg fryser du langt inn i margen idag.

Har tent opp i ovnen, TM ligger på sofaen og ser barneTV (og sovner snart tror jeg) og vi skal snart lage kakao med krem...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

lørdag og Turboneger konsert!!!

:bond:

Har gått igjennom klesskapet mitt og t.om Andrè var enig i at jeg ikke har egnet tøy til konsert.

Men, jeg har kommet fram til jeans, rød tskjorte med skriften I GO FOR MORE GLITTER AND GLAMOUR og sorte løsermer som går fra tommelen og til albuen.

Det ble det eller pentøy, og det egner seg IKKE!

TM skal til pappa&samboeren i 16-tida og vi skal møte de to andre som og skal på konserten i Skien 19.30.

Er vi heldige blir det tid til en sofahvil før vi reiser.

har jeg nevnt at det er lørdag og Turboneger konsert og at jeg gleder meg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kos dere på konsert! Er bare bittelitt misunnelig :jolie: Er snart to år siden jeg var på konsert, og mye lenger siden jeg var på konsert sammen med mannen min. Tror jeg er nødt til å skaffe meg litt mer musikk av Turboneger, for de sangene du har postet så langt er veldig bra :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klart de er.

Jeg har tross alt verdens beste musikksmak. :ler:

Mann&barn på Biltemashopping mens jeg prøver og gjøre noe hjemme.

Er ganske trøtt for det ble natta på Andrè&meg kl 1 i natt, og jeg våknet kl 4...

TM våknet kl 5.30 og slumret litt med henne under dyna mi, men da kl var 6.30 ville hun definitivt opp.

Da dyttet jeg borti Andrè som stod opp og lot meg ligge i to timer til.

:hjerte:

Går for middagshvil i før vi reiser ja...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Konserten igår kveld...

Hva skal man si?

Den var fantastisk!!

Halvannen time, vi stod så nær scenen at vi så HappyTom hadde blå øyenskygge...

Øresusen har ikke helt gitt seg enda, føler det er litt dott der enda.

Pipinga gav seg etter en time.

Det var gitarsolo fra Euroboy, ufine scene bevegelser, allsang, øldusjer.

De spilte all my friends are dead, deathtime, fuck the world, mister sister, I got a knife, Hello darkness, buried alive+++

Det var noen hundre der, noen drev med såkalt poging som da er dans, hopping, kræsjing inn i hverandre, dytting+++ de holdt på med dette rett forran scenen hvor det og var sølt en del øl på gulvet så mange snubla oppi der, datt osv.

Vi holdt oss unna heldigvis, men da salen ble delt i to og det ble laget en såkalt wall of death tok noen enda mer av noe som førte til at jeg fikk en skikkelig dytt via flere og... la oss si det sånn at jeg trodde et øyeblikk jeg hadde brukket overarmen.

Fremdeles vondt når jeg tar på armen.

Oh well... That's punk!

Lykkelig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg sittet i stua en tre kvarters til og lurt på om ikke TM skal våkne snart.

Så slo tanken meg; Hun er jo ikke hjemme.

*går i seng igjen*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Høres ut som en utrolig bra konsert!

Husker jeg var på 80-tallsklubb en gang der de begynte å poge. Sikkerhetsvaktene var faktisk på vei inn da de fikk beskjed om at dette var en dans og ikke et slagsmål :ler: Jeg kom meg ut og ble stående ved siden av den ene vakten som faktisk sto og knyttet nevene og så ut som om han hadde veldig lyst til å hoppe inn og bryte opp "slagsmålet"!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aldri skjønt poenget med poging, men jøss da.

Morro for dem, bare ikke bland meg inn i det. :tommel:

Armen er ikke like vond i dag, men jeg har et blå/lilla/grønn avlangt blåmerke i en stripe (mon tro om jeg traff en bordkant?) rundt halve overarmen. Tribletattoo go home!

Hodet mitt gjør vondt etter en helg med lite søvn, men det har bare vært såååå verdt det!

*stemningsbilde fra lørdag* :

http://www.ta.no/pulsen/article6336512.ece

Mandag....

Kjenner jeg er ikke heeelt klar, men det er vel bare og kaste seg ut i den med en gang.

Get it on, liksom...

Ha en fin dag alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for brevet!!

bare hyggelig!

Håper bare det ikke var en lidelse og lese det... :ler:

:vinke:

Har mandagen vært bra?

Litt begge deler.

Etter en uke med lite -og en helg med minimal- søvn har jeg hatt en skikkelig hodepine idag. har tatt to tabletter uten noen voldsom virkning, men det har da gått seg til.

Det positive er at dagen har gått greit etterhvert tiltross for en start som innebar meg slik: :glare:

både pga vondt hode og mandagsgruff.

Men, nå har jeg munnen full av glutenfrie kanelgifler og fleecemorgenkåpa mi på.

Det føles bra. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bare hyggelig!

Håper bare det ikke var en lidelse og lese det... :ler:

Koselig med brev! M ble litt misunnelig på at han ikke fikk post og var nysgjerrig når jeg satt og leste brevet ditt. Hehe :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...