Gå til innhold

Er det skrevne ord så mye verre?


totech

Anbefalte innlegg

Har lest tråden om typen som har "romantisk" kontakt med andre jenter per brev eller mail, og jeg har lyst til å spørre hva som gjør det så utrolig ille?

Tenker på alle som ikke er single, men som likevel går rundt og flørter i hytt og pine. Akkurat de samme signalene blir sendt ut, signaler som forteller om tilgjengelighet når den ikke egentlig er der.

Er det liksom slik at det skrevne ord er et uttrykk for en større grad av overlegg?

Er det ikke like ille å la være å fortelle flørten på nachspielet at du har type, selv om han ikke har spurt?

Mange flørter på byen for å få bekreftelse på egen tiltrekningskraft, kan ikke slike mailer være akkurat det samme, bare mer tilslørt?

Skjønner ikke det der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Når ordet blir skrevet ned, så huskes det på en annen måte. Hvis du kommer i fare for å glemme så kan du hente frem det skrevne og *vips* der husker du ALT...

Jeg traff min samboer på nett, og den første kontakten bestod i chatting og mailing. Så for meg kan det bli vanskelig dersom han har hyppig kontakt på den måten med andre kvinner. Det vil minne om hvordan VI traff hverandre, og jeg VET hvor god kontakt man kan få på den måten.

Dersom samboeren min flørter på en by tur så vet ikke jeg det. Og det jeg ikke vet har jeg ikke vondt av icon_smile.gif Men hvis jeg kommer over masse brev og mailer og lignende, så vet jeg jo. Da blir heller spørsmålet skulle jeg funnet det ut?? icon_smile.gif

Så i teorien så har du vel rett. Det er samme hvordan jeg eller min kjære flørter med andre. Finner en av oss ut at den andre har oppført seg "usømmelig" så gjør det like vondt. Men for meg tror jeg faktisk at flørte mailer hadde vært mer vondt, for det var med ord han sjarmerte meg icon_smile.gif12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg møtte mannen jeg elsker på nettet.

Mailene og ordene som ble sendt mellom oss ble sterkere og sterkere. Det ble så intenst og vi hadde så mange felles drømmer og fremtidsplaner.

Nå er dette over uten at jeg forstår hvorfor.

Jeg sitter igjen med noen brev med så sterke ord og tanker som river meg helt opp.

Vår kjærlighet var så sterk at jeg trodde ingenting kunne komme i veien for oss.

Men grunnet avstanden så får jeg ikke snakket skikkelig ut med han.

Grunnet avstanden kan vi ikke finne ut av dette på en enkel måte.

Grunnet barn på hver vår side og avstanden mener han at det er bedre sånn som dette.

Det vil gjøre bruddet enklere for meg....

Uff de ordene som hadde slik en virkning på meg...sitter i meg som dype sår nå.

Hva kan jeg si..

Ord i form av mail eller brev kan ha den sterkeste virkning og man bør være forsiktig.

Klem fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Hei...alle - - - icon_smile.gif

Ord er KUN det, bare ord !!! De forteller ikke så mye, tross alt. Og mange menn sier og/eller skriver det meste for å få oss "dit de vil..." icon_wink.gif

Vi bør vokte oss VEL for å falle for ord...

La heller FØLELSER og HANDLINGER tale !!! Ok?

Venus. icon_smile.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...