Gå til innhold

Forslag til filmserie vi kan se?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg og kjæresten har virkelig hatt filmmaraton i sommer, og er nå på jakt etter ny filmserie. Har dere noen forslag?

Vi har hittil sett narnia-filmene, alle Harry Potter filmene og de 4 pirater og the carribean.

<br /><br /> Anonym poster: 6dd916ff1a15223aac81da97154e7312

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Støtter det over her med Alien-trilogien. Men anbefaler også sterkt Dexter, selv om det er en tv serie. Men fy så spennende det er!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Batman-trilogien. Varm opp med dei to første og sjå den siste på kino.

Ellers varar serier ei god stund. Kva med Lost?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Armule

Alien 1-4, Mission Impossible 1-4, Matrix 1-3, Star wars 4-6, Millenniumtrilogien, Die Hard 1-4, Istid 1-4, Indiana Jones 1-4.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke spesielt fan av Alien 4 personlig jeg da... Blir for utenomjordisk, ironisk nok;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke spesielt fan av Alien 4 personlig jeg da... Blir for utenomjordisk, ironisk nok;)

Alien 4 er den da hun blir en klone ikkesant og det kommer en "menneske alien"? Nei var ikke så fan av den selv heller, likte 2eren best, er jo også samme regissør som Titanic så da er det nok ikke tilfeldig :happy:

Oi beklager, er litt korttenkt noen ganger.

Endret av Feminist1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Armule

Alien 4 er den da hun blir en klone ikkesant og det kommer en "menneske alien"? Nei var ikke så fan av den selv heller, likte 2eren best, er jo også samme regissør som Titanic så da er det nok ikke tilfeldig :happy:

Hva med å putte i spoiler tag? I og med at TS kanskje ikke har sett dem..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se alle frustrete fruer, gossip girl og greys anatomy sesongene! Ellers så har jeg noen filmer dere kan se:

- A walk to remember

- Marley and Me

- Max Manus

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Armule

Aw, glemte Jason Bourne-filmene! Gleder meg til den nyeste kommer. Da blir det Bourne-maraton før kinoforestilling, som med Batman :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anbefaler Alien-filmene. Også avslutte med prometheus som nettopp var(er fortsatt kanskje??) på kino :)

Anonym poster: f88b600329d63bb2ccf5e97cc41cdf50

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...