Gjest Gjest Skrevet 3. august 2012 #41 Skrevet 3. august 2012 Ja, blodprøvene var fine ( tok blodprøve for å se om jeg hadde blodpropp, og noe annet jeg ikke husker) Men fikk ikke tatt blodprøve for å se om det var hjertesvikt. Siden legen sa at jeg ikke hadde det. Da måtte jeg hatt hovne ben osv og. Synst det er rart at legen ikke sjekker 100% skikkelig.. Puster fortsatt tungt, litt smerte i brystet, men lurer på om det kan være litt luft.. Jeg hadde litt lite hvite blodlegemer eller noe sånn, og kunne være allergi. Er det normalt å vær tung i pusten og konstant tett i nesen da? skal prøve allergi tabletter.
skruf Skrevet 3. august 2012 #42 Skrevet 3. august 2012 Jeg hadde litt lite hvite blodlegemer eller noe sånn, og kunne være allergi. Er det normalt å vær tung i pusten og konstant tett i nesen da? skal prøve allergi tabletter. Helt normalt å være tung i pusten og tett i nesen ved allergi. Jeg er f.eks allergisk mot katt og hund (har selvfølgelig både katt og hund selv...) og hvis det går for lang tid uten at det har blitt støvsuget, gjennomluftet, pelsbørst og vask av hund så blir jeg skikkelig tett i luftveiene og nesen. Da er det faktisk tungt å puste.
AnonymBruker Skrevet 3. august 2012 #43 Skrevet 3. august 2012 Synst det er rart at legen ikke sjekker 100% skikkelig.. Puster fortsatt tungt, litt smerte i brystet, men lurer på om det kan være litt luft.. Jeg vil absolutt si at legen har sjekket deg 100% skikkelig! Det er ikke mulig for en lege å gjøre alle mulige undersøkelser som enhver pasient har googlet seg fram til, sånn for sikkerhets skyld. Nå er det på tide at du slår deg til ro med det legen har gjort. Lurer på om det er luft? Hva mener du med det? Anonym poster: 380c2df3fa68691829c3745b4b97516c 2
Gjest Gjest Skrevet 3. august 2012 #44 Skrevet 3. august 2012 Helt normalt å være tung i pusten og tett i nesen ved allergi. Jeg er f.eks allergisk mot katt og hund (har selvfølgelig både katt og hund selv...) og hvis det går for lang tid uten at det har blitt støvsuget, gjennomluftet, pelsbørst og vask av hund så blir jeg skikkelig tett i luftveiene og nesen. Da er det faktisk tungt å puste. Okei. håper det er det ! og ikke noe annet farlig. Har vært forkjølet siden i fjor jul.. på begynnelsen så hadde jeg kun tung pust ETTER trening, og hostet meg i hel. Så plutselig for over 1 uke siden fikk jeg tung pust hele tiden..
Gjest Gjest Skrevet 3. august 2012 #45 Skrevet 3. august 2012 Jeg vil absolutt si at legen har sjekket deg 100% skikkelig! Det er ikke mulig for en lege å gjøre alle mulige undersøkelser som enhver pasient har googlet seg fram til, sånn for sikkerhets skyld. Nå er det på tide at du slår deg til ro med det legen har gjort. Lurer på om det er luft? Hva mener du med det? Anonym poster: 380c2df3fa68691829c3745b4b97516c Lurer om det er luft i brystet . Siden jeg har endel angst og, og da får jeg alltid luft i magen.. Ja legen har vell gjort det. Men tenker på så mye rart. Tenk om det ikke viste på EKG at jeg hadde problem med hjerte, tenk om hun ikke hørte det AKKURAT da hun lyttet på meg.. Men skal prøve å ta det med ro nå.
Gjest Gjest Skrevet 3. august 2012 #46 Skrevet 3. august 2012 Er det veldig sjeldent å få hjertesykdommer når du kun er 20 år? Men kan du få hjerterytmeforstyrrelse i alle slags alder? Eller er det g sjeldent når du er ung? Jeg tok jo kun EKG akkurat når jeg var hos legen.. ikke sånn jeg har på i 24 timer..
Gjest Gjest Skrevet 5. august 2012 #48 Skrevet 5. august 2012 lurer på en ting ; Hadde jeg hatt hjertesvikt / hjerteinfarkt, hadde det skjedd neesten med en gang? Eller kan man ha symptomer i over 1-2 uker ?
Gjest Gjest Skrevet 6. august 2012 #49 Skrevet 6. august 2012 kan du kjenne / ha luft smerte i brystet? Det stikker litt og jeg har luft og.. men kjenner det i brystet..
AnonymBruker Skrevet 7. august 2012 #51 Skrevet 7. august 2012 Du kan ikke ha luftsmerter i brystet, nei...... Snart ferdig å gruble nå? Anonym poster: 380c2df3fa68691829c3745b4b97516c
skruf Skrevet 7. august 2012 #52 Skrevet 7. august 2012 Luftsmerter kan faktisk kjennes helt oppi brystet. Skikkelig kolikksmerter f.eks kan gå helt opp til skulderen.
Gjest Gjest Skrevet 8. august 2012 #53 Skrevet 8. august 2012 Luftsmerter kan faktisk kjennes helt oppi brystet. Skikkelig kolikksmerter f.eks kan gå helt opp til skulderen. Ok, takk for svar
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå