Sinner Skrevet 7. august 2012 #62 Skrevet 7. august 2012 (endret) Blanding av 3 og 5. Nærmere 5 men med større bryster og litt mer fett på mage og lår. Mest sannsynlig er jeg også endel lavere. Hva som er fint med min kropp? Ørene mine.. Eller, de teller vel ikke de kanskje men jeg er veldig fornøyd med de da. Endret 7. august 2012 av Sinner
lys Skrevet 7. august 2012 #63 Skrevet 7. august 2012 Tror kanskje jeg er en blanding mellom 5 og 6. Det beste med kroppen min er at den fungerer som den skal, at den ifht størrelsen er litt sterk og at den er i stand til å frakte meg rundt også i litt høyere tempo enn gange.
Heisenberg Skrevet 8. august 2012 #64 Skrevet 8. august 2012 Vanskelig å sammenligne seg selv med noen av de damene. Jeg er slank (str34/36) , har sparsomt med pupper, flat mage og greit nok med hofter. I det store og det hele er jeg fornøyd. Ikke fordi kroppen min er så himla lekker men fordi selvtillit gjør den det. Jeg vet at samboeren synes jeg er deilig og siden han er en rimelig smart fyr kan jeg ikke gjøre annet enn å tro ham
BusteMartePinn Skrevet 11. august 2012 #65 Skrevet 11. august 2012 En mix av 5 og 3, 65/35 i favør 5, men jeg er også en liten knert, så føler ikke helt jeg treffer noen av bildene.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå