Gå til innhold

Kvinner! Hvilken kroppstype har dere?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Like rippa som hun på bildet? Sixpack? ;)<br /><br /> Anonym poster: 83c94b1fbb138129019f7c1d8cce5f72

Man må ha tydelige ruter på magen for å kunne kalle det sixpack og det har verken dama på bildet eller jeg, så nei. :)

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Dessverre må jeg si nummer 4, og det er ikke bevisst at jeg ser slik ut!

Den figuren eller kroppstype som jeg virkelig skulle ønske at jeg hadde, er nummer 2, ikke å ha svææære bryster, men helheten liker jeg og det er veldig feminint, for å ikke snakke om midjen, fantastisk, rett og slett!

Og jeg synes faktisk nr 1 også ser fin ut, fordi damen ser ut til å like seg selv, virker fornøyd og ser harmonisk ut, det gjør at hun har positiv utstråling. Ikke er hun (sykelig) overvektig, heller.

Generelt synes jeg alle ser, på hver sin måte, fine ut, det var først og fremst nr 1 og nr 2 jeg la merke til, av ulik grunn.

Anonym poster: 4df5be4bd13b2e83efa282c85451a371

Skrevet

Ingen av bildene er egentlig meg tror jeg, så må bli en blanding mellom 2 & 3 ett sted. Litt mer kjøtt på kroppen enn 3, men mindre enn 2. Er ikke voldsomt begeistret for hvordan kroppen er, men jobber mot å like den. Det jeg ER fornøyd med er høyden, jeg liker å være lav, samt at jeg har små hender og føtter. Også liker jeg at jeg har en kropp som er ganske lett å finne kær til, siden alt er jevnt fordelt overalt. :)

AnonymBruker
Skrevet

Nr 1. Men jeg har ikke så stor underkropp.

Jeg elsker brystene mine, og jeg er forsåvidt fornøyd med bena mine også selv om jeg ikke er høy.

Anonym poster: 6168a322e5e4f4c403eab0bf439c6bfe

AnonymBruker
Skrevet

En femmer. Men med mer over hoftene og mindre pupper. Er helt fornøyd med det - skulle vært litt høyere (jeg er det man høflig kaller petit og ikke fullt så høflig kaller kort ;)) men bare fordi jeg hater å legge opp bukser... Særlig fornøyd med hoftene. Og at jeg slipper å gå med BH om jeg ikke absolutt vil. Irriterende polyesterkontrapsjon.

Anonym poster: 98534e344bdbf2e9ee89a07f14facba4

Skrevet

En mellomting mellom 3 og 6. På vei mot 6 :)

Skrevet

Uten å ha sett Scarlett Johansen i virkeligheten, så vil jeg si jeg har en sånn kropp, med litt mindre pupper. Aner ikke hvor lang hun er, men jeg er 1.72..

Skrevet

Ingen av dem.. Har også skoliose noe som gjør at jeg er helt skjev.. :cry:

Skrevet

Jeg har normal kroppstype. Ingen muskelgrupper som er mer trent og mer iøyenfallende enn andre heller, haha. Har litt rumpe og hofte da, så kan vell si at jeg har en mini-versjon av timeglassfiguren. Brystene er ikke så store..

Slik altså:

miley-cyrus-bikini-pictures.jpg

AnonymBruker
Skrevet

Hvem er det? :)

Anonym poster: 5de3a72fd5102e22eede629158402824

Gjest HunterLady
Skrevet

Hvem er det? :)

Anonym poster: 5de3a72fd5102e22eede629158402824

Miley Cyrus.

Skrevet

Jeg er nok en blanding av 3 og 5; ikke like formfull som Scarlett, men heller ikke like tynn som nr 5.

Er høy og slank, litt hofter, hverken store eller små pupper, passe stor rumpe og lange ben!

Skrevet

Ifølge disse definisjonene er jeg normal. Har denne såkalte timeglassfiguren med smal midje og hofter. Har ikke så altfor brede skuldre og er ikke veldig høy så jeg blir vel oppfattet som liten, tenker jeg? Men med former. Tror jeg.

Gjest Månestøv
Skrevet

Midt mellom 2 og 3:) er fornøyd med det meste, og føler jeg har en feminin figur som passer de fleste klær :D

Gjest Stjerner og planeter
Skrevet

blanding mellom 1 og 2

eg er mest fornøgd med rumpa og augene

menn er mest fornøgd med rumpa og puppene....

Skrevet

Ingen av bildene. Jeg kan vel si at jeg er en Pimpernell. Er også snart førti og har akseptert at det er den fasongen jeg har. :)

Skrevet

Har blondt hår,store pupper(ikke silikon),fin mage og passe med muskler

ja..... Egentlig ganske fornøyd

Skrevet (endret)

Når jeg er litt "feit" er jeg pære, og til vanlig er jeg timeglass... Tror jeg... Spretter opp og ned i vekt som en jojo, så er jammen ikke sikker. :hoppendeglad: (Passer ikke til noen av bildene..)

Endret av mariam88
AnonymBruker
Skrevet

Og hva er det beste med å ha akkurat den kroppen? Hva gjør DIN kropp sexy?

Jeg er så lei av negativitet og fokus kun på hva menn syns, så jeg håper vi får lese noe positivt om alle fasonger :sjenert:

Jeg kopierte linkene fra den andre tråden, håper det går greit :)

Anonym poster: 0452053aed149c0cf8929790f229d225

Jeg er som nr 3, mao altfor feit. Ønsker å bli mer som nr 5.

Anonym poster: 4df5be4bd13b2e83efa282c85451a371

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...