Gå til innhold

Kvinner! Hvilken kroppstype har dere?

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det er noen som har glemt å skrive hva de er fornøyd med ;)

Anonym poster: 1fcde703203d45d284c1d1569fc6ff3b

Skrevet

Tja.... Jeg er vel ganske nr 3, altså normal. Men med litt mer mage. :P Aller helst skulle jeg vært nr 5, tynn. Men tror ikke det er mulig med den beinbygninga jeg har. Så jeg satser på å bare fortsette med treningen og se hva som skjer. :)

Hva jeg er mest fornøyd med? At jeg har lange bein. Bare synd at de alltid blir oppspist av mygg hver sommer, og at med røde hovne myggstikk og arr ser det ikke så pent ut egentlig. Hehe :P

Skrevet

Er nr 2! Jeg kunne også dyttet puppene opp og skremt folk med dem :fnise:

Gjest Purple Haze
Skrevet

Tror jeg likner mest på Christina Hendrix i kroppstype, bare at jeg har ikke riktig så svære pupper.

Det jeg er mest fornøyd med, er at jeg har gode pupper og rumpe. Også har jeg små, søte hender og føtter.

Skrevet

Jeg er en blanding av type 3 normal og type 6 fit.

Jeg liker at jeg kan spise hva jeg vil uten å bli tykk. Også er jeg spesielt fornøyd med brystene, midjen og bakenden, altså figuren. Liker også at jeg er lav. Egentlig er jeg ganske fornøyd med det meste :)

Skrevet

Jeg er en nr 1. Høy i tillegg. Liker godt mine bryster i bh og legger.

AnonymBruker
Skrevet

Seks. Liker at jeg er veldig sterk og utholdende. :)

Like rippa som hun på bildet? Sixpack? ;)<br /><br /> Anonym poster: 83c94b1fbb138129019f7c1d8cce5f72

Skrevet

Jeg er nok nr. 4 eller 5 da jeg er undervektig og høy. Jeg er fornøyd, men jeg er livredd for å legge på meg derimot.

Gjest Eurodice
Skrevet

Jeg har omvendt triangulær timeglassfasong. Det vil si at jeg er bredere over skulderpartiet enn hoftepartiet. I fasongen ligner jeg mest på nummer tre, men har noen kilo mer på kroppen og litt større bryster.

Gjest Purple Haze
Skrevet

Christina er fantastisk da.

Enig i det.

Så da vil jeg presisere at jeg ikke ser akkurat ut som henne, men av de bildene der, er hun den jeg likner mest på i kroppen.

Gjest "gjest"
Skrevet

Enig i det.

Så da vil jeg presisere at jeg ikke ser akkurat ut som henne, men av de bildene der, er hun den jeg likner mest på i kroppen.

Da ser du også helt fantastisk ut.

Gjest chariot
Skrevet

Ligner mest på type 6. Har brede skuldre og rak rygg. Er stolt av hele meg egentlig :)

• Liker 1
Gjest Purple Haze
Skrevet

Da ser du også helt fantastisk ut.

Det gjør jeg absolutt ikke, men helt ok.

Skrevet

Av desse er det vell kraftig/lubben som passer meg best, men ikke like stor. Er høy, har en mage jeg som oftest klarer å skjule, mens bein og armer ikke er så store.

Skrevet (endret)

5.

Er egentlig veldig fornøyd, totalt sett, men har noen småting jeg ikke liker. Ser forøvrig opp til damer som er litt trent, de virker så sunne og freshe. :-)

Og jeg er enig i at Christina Hendricks er ei vakker dame!

Endret av Cerasus
Skrevet

Nærmest nummer to, men med "normale" pupper, så da er jeg vel en blanding av 2 og 3. Er fornøyd med fasongen.

Gjest HunterLady
Skrevet

Jeg er normal og er mest fornøyd med å ha lange bein og at jeg er høy slik at jeg nesten alltid virker slankere enn det jeg muligens er. Jeg kan jo legge mer på meg enn mine lavere venninner, og fremdeles framstår jeg som slankere.

Jeg er også glad for at jeg har hofter og markert midje slik at jeg ser feminin og kvinnelig ut.

Og sist, men ikke minst, så er jeg glad i puppene mine fordi de passer så flott til resten av kroppen min. Jeg bryr meg ikke så mye om at noen mener det er galt å "rose" sine egne bryster når de er opererte, men jeg anser de som puppene MINE, og er mega fornøyd! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...